Hello Mindenki!
Az első képen látható szűkített kereszmetszetű légbeömlő lehet e valami folytás, vagy mindegyik '96 előtti Divin ilyen? Az Ebayen az angol, illetve német darabok mind ilyenek 96-ig onnantól a második képen látható teljes kereszmetszetűek vannak, az amerikaik közül mindegyik ilyen. Szóval valami ötlet, esetleg csak áramlásjavító a szűkítés benne?
Bocs ha tévedtem de a kérdés egy 1997-es XJ 900 s diversionról szólt ami tudomásom szerint vizhütéses ,nekem 92 -es xj 600 s volt szintén vizhütéssel.Bocs ha tévednék.
Köszönöm az elérhetőségeket. Ez szerencsére közel is van. A hétvégén sajnos nem lesz időm, de remélem jövő hét elején sikerül szétszedni a motort és akkor elszaladok hozzájuk. Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Szakál-Metal Kft. Komeiner Mihály hengerfej üzemvezető 0623431646 2040 Budaörs Kamaraerdei út 9/c. Szaladj be hozzá, nagyon komoly katalógusból segít kikeresni új lapkákat méret alapján autók lapkái közül. Ha csak a vastagság stimmelne, nekem nagyobb átmérőjűt adott, amiből ott helyben leszedett a megfelelő méretűre.
Vagy van a gépműhely, ahol csak megmunkálnak, tegnap is voltam náluk féktárcsákat szabályoztatni: Friedrich Bt. ez pedig a Kamaraerdei Ipari parkban van a szoborparktól 2 percre asszem a 87A busz végállomásánál. Ha elakadsz itt meg van adva a számom az adatlapon csörögj nyugodtan.
Ugyanezt akartam írni, mint István csak megelőzött a válasszal:-)
Hidd el nekem is voltak aggályaim ezzel kapcsolatban, de ahol csak jártam hengerfej felújító, ill. egy másik gépműhelyben is azt mondták, hogy nem egy 5-10 cm vastag anyagról van szó, hanem kb. 5mm-ről, így az egész lapka átedződik a folyamat során.
De szintén Istvánt idézve, csak az egyik felét kell köszörülni, és ezt a felét kell lefelé tenni, ahol csak simán mindenféle kopás nélkül belefekszik a nyomótányérba. Míg a nem "piszkált" gyári oldalt fogja a vez.tengely bütyke továbbra is koptatni.
A cserélendő, kiszedett lapkákból még össze lehet válogatni egy jó értéket egy másik szelephez is, szóval a végén lehet, hogy csak 3-4 db-ot kell módosítani, cserélni.
Ha jobban belegondolok talán mégsem akkora gond, mert a lapka szelep felőli oldala nincs kitéve kopásnak. Ha azt a felét köszörülik akkor talán nem okoz problémát. Az autó lapkának azért utána nézek.
Hello!
Milyen felületkezelés ez valójában?
A kisebb méretü edzhetö anyagú alkatrészeknél nem nagyon van lehetöség arra, hogy csak kéregszerü edzett réteg alakuljon ki a felületen, és belseje szívós maradjon, mint mondjuk a fogaskerekek esetében alkalmazott gyártástechnológiánál. Ugyanis kis méret ezt lehetlenné teszi, az alkatész teljes keresztmetszetben átedzödik. De a kérgesítö eljárásoknál is 0,2-0,4 mm minimum a kéreg vastagsága megmunkálás után, hogy legyen miböl köszörülni és pontos méretet és feleületi minöséget beállítani.
Èn nem látok semmi buktatót és gányolást ebben az eljárásban, mert ha csak pár tized lenne az edzett kéreg, akkor sem kell soha annyit leszedni belöle. Esetleg az útólag megmunkált felületet tenném alulra, és a gyárilag megmunkált érintkezne továbbra is bütyökkel.
Szivesen veszem, ha meg tudsz gyözni ennek az ellenkezöjéröl.
Szia!
Jól tudod, a lapkák felületkezelve vannak, nem anyagában kezelt. Nem tesz jót neki, ha köszörüléssel véknyítják. Jóval hamarabb elkopik, és csak a gondot okozza. "Tudom, vannak olyanok akik úgy használják évek óta és nincs semmi baja." Lehet a motort szerelni, és lehet gányolni. Ha azt szeretnéd, hogy hosszú ideig jó legyen ne sajnáldd arra az egy két lapkára a pénzt. Később megtérül. Esetleg autó lapka is lehet méretileg jó, esetleg régebbi modelleké. Ezt javasolta más is neked.
Köszönöm. Ha nincs más akkor marad a köszörülés, bár kicsit félek tőle. Nem tudom, hogy nincs-e ezeknek valami felület kezelése, hogy kopásállóbb legyen. Vagy anyagában ilyen kemények? A kamaraerdő nekem is jó lenne, ugyanis a környéken lakom. Meg tudod adni a gépműhely pontos elérhetőségét?
Az első képen látható szűkített kereszmetszetű légbeömlő lehet e valami folytás, vagy mindegyik '96 előtti Divin ilyen? Az Ebayen az angol, illetve német darabok mind ilyenek 96-ig onnantól a második képen látható teljes kereszmetszetűek vannak, az amerikaik közül mindegyik ilyen. Szóval valami ötlet, esetleg csak áramlásjavító a szűkítés benne?
XJ600-as motoron volt givi komplett szett, ha esetleg érdekel valakit szóljon. Üdv: G.
http://olx.hu/hirdetes/givi-mo...
Eddig nagyon tetszik.
Tegnap egy nagyon jó MOTOROS eseményen voltam :
http://kaposvarmost.hu/videok/...
400-as divihez hengersor,dugókkal,hengerfejjel eladó.
Átalakítás(600-ra) miatt szereltem le.
Kell valakinek telón keressen inkább!(adatlap)
Lecseréltem Az öreg Rd-met, egy kevésbé öreg Xj-re.
Vagy van a gépműhely, ahol csak megmunkálnak, tegnap is voltam náluk féktárcsákat szabályoztatni: Friedrich Bt. ez pedig a Kamaraerdei Ipari parkban van a szoborparktól 2 percre asszem a 87A busz végállomásánál. Ha elakadsz itt meg van adva a számom az adatlapon csörögj nyugodtan.
Hidd el nekem is voltak aggályaim ezzel kapcsolatban, de ahol csak jártam hengerfej felújító, ill. egy másik gépműhelyben is azt mondták, hogy nem egy 5-10 cm vastag anyagról van szó, hanem kb. 5mm-ről, így az egész lapka átedződik a folyamat során.
De szintén Istvánt idézve, csak az egyik felét kell köszörülni, és ezt a felét kell lefelé tenni, ahol csak simán mindenféle kopás nélkül belefekszik a nyomótányérba. Míg a nem "piszkált" gyári oldalt fogja a vez.tengely bütyke továbbra is koptatni.
A cserélendő, kiszedett lapkákból még össze lehet válogatni egy jó értéket egy másik szelephez is, szóval a végén lehet, hogy csak 3-4 db-ot kell módosítani, cserélni.
Ha jobban belegondolok talán mégsem akkora gond, mert a lapka szelep felőli oldala nincs kitéve kopásnak. Ha azt a felét köszörülik akkor talán nem okoz problémát. Az autó lapkának azért utána nézek.
Milyen felületkezelés ez valójában?
A kisebb méretü edzhetö anyagú alkatrészeknél nem nagyon van lehetöség arra, hogy csak kéregszerü edzett réteg alakuljon ki a felületen, és belseje szívós maradjon, mint mondjuk a fogaskerekek esetében alkalmazott gyártástechnológiánál. Ugyanis kis méret ezt lehetlenné teszi, az alkatész teljes keresztmetszetben átedzödik. De a kérgesítö eljárásoknál is 0,2-0,4 mm minimum a kéreg vastagsága megmunkálás után, hogy legyen miböl köszörülni és pontos méretet és feleületi minöséget beállítani.
Èn nem látok semmi buktatót és gányolást ebben az eljárásban, mert ha csak pár tized lenne az edzett kéreg, akkor sem kell soha annyit leszedni belöle. Esetleg az útólag megmunkált felületet tenném alulra, és a gyárilag megmunkált érintkezne továbbra is bütyökkel.
Szivesen veszem, ha meg tudsz gyözni ennek az ellenkezöjéröl.
Üdv
István
Jól tudod, a lapkák felületkezelve vannak, nem anyagában kezelt. Nem tesz jót neki, ha köszörüléssel véknyítják. Jóval hamarabb elkopik, és csak a gondot okozza. "Tudom, vannak olyanok akik úgy használják évek óta és nincs semmi baja." Lehet a motort szerelni, és lehet gányolni. Ha azt szeretnéd, hogy hosszú ideig jó legyen ne sajnáldd arra az egy két lapkára a pénzt. Később megtérül. Esetleg autó lapka is lehet méretileg jó, esetleg régebbi modelleké. Ezt javasolta más is neked.