érdeklődjél a Szatuna Kft.-nél, ők ugyan már befejezték a motoros plexik gyártását, de a készletükön lévő darabokat 3000 Ft + 1450 Ft posta áron adják.
Én március elején vettem náluk a sajátomra, akkor még volt nekik 2db víztiszta készleten...
Keresd Haluskai Csillát az alábbi elérhetőségeken:
Haluskai Csilla
Szatuna Kft
H-8184, Fűzfőgyártelep
Szállás utca 11
Tel.: 06 88 451 249
Fax.: 06 88 799 013 www.szatuna.hu
Sziasztok!
Kenés hiányában kimúlt a kuplung kinyomó csapágy. Mitől nem kaphat olajat? A lamellák belsejében olajnak nyoma sem látszott, száraz volt minden. Az olaj szintet a felső szintnél érdemes tartani?
Megvettem a Divit. Ő lenne az. 1997 es, 3. tulaj vagyok, 41000 km-el, vezetett szervíz könyves, igaz 2007-ben volt az utolsó szervízen, de azóta nem ment 6000 km se, 4 éve már nem volt rajta műszaki. Ránézésre egyben van a kicsike, friss műszakit megkapta. Menni megy mint a meszes... , kapott friss olajat, olajszűrőt is. Több mint valószínű nálam már nem megy Yamaha szervízbe, de legalább ebben annyi a km amennyi az órába. Bukni nem buktak vele, egyszer dőlt el oldalra sztenderről, de akkor az javítva is volt. Pusztán véletlen kérdeztem rá a barátomnál nem unod minden évbe odébb tologatni ezt a motort? Erre azt válaszolta: vedd meg! Így lettem a gazdija.
Motorral kapcsolatos tanácsokat köszönöm szépen! Remélem sok jó élményünk lesz együtt.
Hát ne vegyetek ilyen olajat... nem neki való. hangosabb a váltó, csattog az egyesbe váltáskor. Kuplung se az igazi.
Nem fogom megvárni vele a 6e km-t, hamarabb kidobom.
na ma végül ilyen olajat vettem és hozzá eredeti Yamaha olajszűrőt. A hilfo és az eredeti közt átszámítva 1300ft volt a különbség... inkább az eredeti. majd hétvégén lecserélem az olajat. kiváncsi vagyok. :)
Mivel egészen 2004-ig gyártották a típust ezért alkatrészt még rendesen lehet hozzá szerezni...persze nem biztos hogy olcsón. Egyébként az ebayen is elég sok alkatrészt árulnak hozzá, érdemes ott is szétnézni.
Én eddig sajnos csak 15k km körül motoroztam a Divivel, ezalatt jószerivel csak a TMK volt rajta, vagy pedig a futásteljesítményéből adódó (most 126k km körül van benne) kisebb javítás (kerékcsapágy, kormánycsapágy..hátsófék felújítás és hátsó féktárcsa csere). Ami komoly hiba ezalatt kijött (most lett elvileg orvosolva..csak még nem volt alkalmam elmenni a motorért a szervizbe) az a kardán roppantógyűrűjének a meghibásodása... mondjuk végig járóképes maradt a motor, csak néha fura hangja volt. De ez annyira nem vész.. továbbra is szeretem a kardánt, mert hihetetlenül kényelmes...és nem az az elromlós fajta egyébként.
Az előző tulaj még 106k km körül kicseréltette az összes láncot a bokkban, az nem volt kevésbe neki.. de ez egyszer minden 900-on sorra kerül.
Egyébként elég egyszerű technika, nem hiszem hogy ebben a kategóriában lenne ennél olcsóbban fenntartható nagy túramotor. Én szeretem, csak nem kellett volna felülnöm egy vele egykorú BMW R1100RT-re... mert azóta tudom, hogy ez a motor csak max kényelmes, de nem kifejezetten ergonomikus. A másik, hogy nem igazán takarékos.. mert írják néha egyesek hogy 5 litert meg akár alatta eszik 100-on... bár ez szerintem irreális.. 6-7 literrel el lehet vele járni dinamikusan, gyorsan meg 7-8.. mondjuk pár alkalommal volt hogy 5,5-6 közé is sikerült lemenni...de az nem motorozás volt
általában a 900-asok is itt vannak, hiszen csak a hatost kell átfordítani.
én egy hónapja használom és nagyon meg vagyok vele elégedve. ugyanolyan kezes, mint a 600, csak jóval nagyobb benne a kraft. itt is kaptam már jó tanácsokat és linkeket, bár én még szerencsére nem ismerek alkatrész boltokat. a kardánnak add meg amit meg kell neki adni és akkor haverok lesztek sokáig. vagyis minden második olaj cserénél azt is cserélni kell.
Leginkább az alkatrész ellátás lehetőségeit, valamint a kihajtás tartósságát, esetleges buktatóit, meg hogy ezen a területen mire kell figyelni vásárláskor.
Üdv Mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy az XJ900S-nek van e valahol fóruma, ahol magáról a típusról lehetne érdeklődni?
Most vagyok vásárlás előtt, és ez is képbe került, de nem ismerem sajna.
A válaszokat előre is köszönöm!
hali!
mi olyanon tanultunk tavaly. én túl vagyok ezen a magasságon, de a kolléganőm simán megülte és még a lába is leért. nem teljesen tele talppal, de stabilan lent volt a lába. ja és vagy hatvan kiló. vasággyal. kezes jószág a 600-as. sokkal lejjebb van a súlypontja, mint a másik tanmotornak, ami egy cbf honda volt.
Szia!
Bocs hogy ismeretlenül beleszólok. Én Castrolt használok, nekem bevált, és jó minőség. Csak eredetit kell vásárolni. Az én régi mocim kuplung lamelláit a Valvoline olaj nyírta ki. De motorja választja. :) A régi motorokba nem való szintetikus, csak ásványi. Ha a megadott viszkozitású olajat használjuk akkor nem lesz gond a motorral, meg ha időben van cserélve.
Én nem csinálok belőle ügyet... legutóbb azt hiszem agip került bele. Ami tartalékba nálam szokott lenni 1 liter olaj az meg általában valvoline.. vagy amit lehet épp kapni. Mondjuk egyedül a castroltól tartok..olyat véletlenül se szoktam venni
érdeklődjél a Szatuna Kft.-nél, ők ugyan már befejezték a motoros plexik gyártását, de a készletükön lévő darabokat 3000 Ft + 1450 Ft posta áron adják.
Én március elején vettem náluk a sajátomra, akkor még volt nekik 2db víztiszta készleten...
Keresd Haluskai Csillát az alábbi elérhetőségeken:
Haluskai Csilla
Szatuna Kft
H-8184, Fűzfőgyártelep
Szállás utca 11
Tel.: 06 88 451 249
Fax.: 06 88 799 013
www.szatuna.hu
hogy nekem miért is nincsenek ilyen barátaim?
Kenés hiányában kimúlt a kuplung kinyomó csapágy. Mitől nem kaphat olajat? A lamellák belsejében olajnak nyoma sem látszott, száraz volt minden. Az olaj szintet a felső szintnél érdemes tartani?
Gábor
Megvettem a Divit. Ő lenne az. 1997 es, 3. tulaj vagyok, 41000 km-el, vezetett szervíz könyves, igaz 2007-ben volt az utolsó szervízen, de azóta nem ment 6000 km se, 4 éve már nem volt rajta műszaki. Ránézésre egyben van a kicsike, friss műszakit megkapta. Menni megy mint a meszes... , kapott friss olajat, olajszűrőt is. Több mint valószínű nálam már nem megy Yamaha szervízbe, de legalább ebben annyi a km amennyi az órába. Bukni nem buktak vele, egyszer dőlt el oldalra sztenderről, de akkor az javítva is volt. Pusztán véletlen kérdeztem rá a barátomnál nem unod minden évbe odébb tologatni ezt a motort? Erre azt válaszolta: vedd meg! Így lettem a gazdija.
Motorral kapcsolatos tanácsokat köszönöm szépen! Remélem sok jó élményünk lesz együtt.
Roli
Nem fogom megvárni vele a 6e km-t, hamarabb kidobom.
http://www.ebay.co.uk/itm/Fuch...
Én eddig sajnos csak 15k km körül motoroztam a Divivel, ezalatt jószerivel csak a TMK volt rajta, vagy pedig a futásteljesítményéből adódó (most 126k km körül van benne) kisebb javítás (kerékcsapágy, kormánycsapágy..hátsófék felújítás és hátsó féktárcsa csere). Ami komoly hiba ezalatt kijött (most lett elvileg orvosolva..csak még nem volt alkalmam elmenni a motorért a szervizbe) az a kardán roppantógyűrűjének a meghibásodása... mondjuk végig járóképes maradt a motor, csak néha fura hangja volt. De ez annyira nem vész.. továbbra is szeretem a kardánt, mert hihetetlenül kényelmes...és nem az az elromlós fajta egyébként.
Az előző tulaj még 106k km körül kicseréltette az összes láncot a bokkban, az nem volt kevésbe neki.. de ez egyszer minden 900-on sorra kerül.
Egyébként elég egyszerű technika, nem hiszem hogy ebben a kategóriában lenne ennél olcsóbban fenntartható nagy túramotor. Én szeretem, csak nem kellett volna felülnöm egy vele egykorú BMW R1100RT-re... mert azóta tudom, hogy ez a motor csak max kényelmes, de nem kifejezetten ergonomikus. A másik, hogy nem igazán takarékos.. mert írják néha egyesek hogy 5 litert meg akár alatta eszik 100-on... bár ez szerintem irreális.. 6-7 literrel el lehet vele járni dinamikusan, gyorsan meg 7-8.. mondjuk pár alkalommal volt hogy 5,5-6 közé is sikerült lemenni...de az nem motorozás volt
én egy hónapja használom és nagyon meg vagyok vele elégedve. ugyanolyan kezes, mint a 600, csak jóval nagyobb benne a kraft. itt is kaptam már jó tanácsokat és linkeket, bár én még szerencsére nem ismerek alkatrész boltokat. a kardánnak add meg amit meg kell neki adni és akkor haverok lesztek sokáig. vagyis minden második olaj cserénél azt is cserélni kell.
Leginkább az alkatrész ellátás lehetőségeit, valamint a kihajtás tartósságát, esetleges buktatóit, meg hogy ezen a területen mire kell figyelni vásárláskor.
Érdeklődnék, hogy az XJ900S-nek van e valahol fóruma, ahol magáról a típusról lehetne érdeklődni?
Most vagyok vásárlás előtt, és ez is képbe került, de nem ismerem sajna.
A válaszokat előre is köszönöm!
mi olyanon tanultunk tavaly. én túl vagyok ezen a magasságon, de a kolléganőm simán megülte és még a lába is leért. nem teljesen tele talppal, de stabilan lent volt a lába. ja és vagy hatvan kiló. vasággyal. kezes jószág a 600-as. sokkal lejjebb van a súlypontja, mint a másik tanmotornak, ami egy cbf honda volt.
Bocs hogy ismeretlenül beleszólok. Én Castrolt használok, nekem bevált, és jó minőség. Csak eredetit kell vásárolni. Az én régi mocim kuplung lamelláit a Valvoline olaj nyírta ki. De motorja választja. :) A régi motorokba nem való szintetikus, csak ásványi. Ha a megadott viszkozitású olajat használjuk akkor nem lesz gond a motorral, meg ha időben van cserélve.
TDM850-eshez keresd esetleg a motorozz. hu-n a TDM-esek segítenek.