Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Szemezek egy XJ600-as Yamahával ez lenne az első motorom. Kérdésem az lenne hogy éppen hogy súrolom az 170cm-t szerintetek elég magas vagyok hozzá vagy puding próbája az evés és nézzem meg?
Sziasztok! 2000-es évjáratú 600-as divire szeretnék túraplexit. Valami ötlet, hogy honnan lehetne szerezni? ebay-en néztem, de ha lehet itthon vennék, ha van rá mód.
20W-50... 5 °C alatt meg 10W-40. Nincs előttem a haynes manuál, de ez rémlik.
a manuál azt írja, hogy:
Sziasztok, melyik olaj a nyerő a 900as divihez? Olajcsere előtt állok és tapasztalatokat gyüjtök.
Köszi
A Google jó barát...
http://www.ebay.de/sch/sis.htm...

Válogassál!
Szia!
Köszi, keresgélek tovább.
Szia.
Sziasztok! Nincs valakinek eladó hátsó doboztartó 1995-ös 600-as Diversionra? Előre is köszi!
akkor meg pláne, ha a barátok között van képviselő, miniszter, maffiózó (a három kölcsönössége nem zárja ki egymást ), külföldi ország konzula és egy püspök.
Tudni kell, kikkel érdemes barátkozni
Meg az is igaz, hogy minél több barátod van, annál értékesebb ember vagy
remélem, hogy max Széchényi, de inkább a Bethlen Gabi és egy jóember.
Szent István, vagy Deák Ferenc barátunk fog elkísérni?
hali!
az első közepénél már szinte egy síkban van a kopásjelzővel a felület. a szombati túrán a többiek is megjegyezték, hogy lassan nem ártana cserélni, pedig ők "laikusok" és nem kötekedő vizsgabiztosok. a hátsó még szerintem is elmegy az idén, de az elsőt inkább cserélném. tudom, hogy a slick gumi jobban tapad, de ne ezen múljon, hogy vizesebb úton hogyan jutok ki a kanyarból. ezt nem is a vizsga, inkább a saját megnyugtatásom végett.
a lámpabúrába remélem nem fognak belekötni, de már van valaki, aki elkísér a vizsgára.
Szia Dani!

A motorodon lévő gumikban még min. 1 (A hátsóban akár 2) szezon van, ezért szerintem a sok tízezres teljesen felesleges gumicsere helyett inkább maszek helyen vizsgáztasd a gépet pár ezerrel többért mint az NKH, ott a lámpabúrával se fognak problémázni (bár nekem az NKH-nál se szóltak érte...).
Túl sok lehetőség nem volt, a DOT utáni kártusban ilyesmi számokat találtam, persze lehet, hogy fordított sorrendben
Az én értelmezésemben ez azt jelenti, hogy az egyik gumi 2005-ös 27. heti, a másik pedig 2000-es, 11. heti.
Eleve nem idevalósi motorom van , ezért a gumiméretet inkább nem módosítom, a gyári méretek meg 100/90-18 és 130/90-17
Urak!

Sajna a Divi cső elkelt, egy kedves fórumtársunk vitte el ma.

Ha esetleg még akad a kezembe megosztom veletek.

Üdv.
Szia!

Sajnos nem jó rá, de ami jó, hátha találsz a régi szériáét lehet rárakni.
550-650-750-900

Üdv.
a 0527 az 1927 vagy 2027 5 heti a 0011 meg 2011 00.heti? szertem rossz számot néztél
nekem nem volt különösen bajom a HEIDENAU val se mentem vele szárazon hidegen melegen esöbe felhöszakadásba is
de a Bridgestone érezhetöen jobb nála
plussz a HEIDENAU drágább mint a Bridgestone

és hátulra bemegy a 140 es gumi is
Hello!

Én őket ajánlanám:
http://www.pinkmotors.hu/index...
Üdv
Üdv!
Érdeklődnék,hogy Yamaha XJ 600 N indexeket honnét tudnék rendelni?
Neten egyszerűen nem találtam ilyesmit.
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:Jani
A hivatalos értékek ezek:
110/80-17
130/70-18
Csak az előzetes tájékozódás kedvéért gyűjtögetem a morzsákat innen-onnan... anyagilag nem terveztem idén gumit cserélni, annyira azért nem tűnik rossznak ez a gumi. Már persze, az igényeimhez és képességeimhez képest Egyelőre a gumi mindkét oldalán egy-egy hüvelykujjnyi rész tűnik fölöslegesnek.
Egyébként a te motorodra szerintem csak Pilot Activ van a Michelintől.
Van C-s is, még nehezebb túramotorokhoz... mint pl.: egy FJR.

Fönntartom, szerintem ez egy elég jó gumi. Mondjuk ha a pénz nem számítana kipróbálnám a 4-es szériát is.
Ez a PR2, illetve "B"-s ajánlás a "kifejezetten nehezebb túramotorokhoz" mindenféle nehezebbhez fönntartod?
Mert az én gépem nehéz, túramotor (vagy mi), és most hétvégén megnéztem a DOT-számokat a fönnlévő Michelin Macadamokon, és hát... khm... van egy 0527, meg egy 0011, szerintem ezek semmi jót nem jelentenek
Bár szó se róla, profilmélység az van rajtuk bőven...