Volt már ez téma korábban is!
Többünknek a 20W-s olaj jött be. Kicsit keményebb lesz tőle, szerintem javul az úttartása is, de lehet, hogy egyserűen csak az olajcsere jótékony hatása. Csodát ne várj tőle, de túrázni tökéletes.
Szervusztok! Budapest környékén keresek divihez értő szakit, aki felkészítené és el is vinné a vasat műszaki vizsgára (május elején), plusz alaposan átnézné, szezonra felkészítené. Itt Pesten sajnos se helyem, se időm ezekre. Köszönöm előre is!
Illetve Xj-nél még nem hallottam róla, de más típusoknál a kipufogóba is szoktak tenni valamilyen fojtást, ha nem marad más ötlet, próbaképpen cseréld át a dobokat. A fúvókák méreteit is érdemes összehasonlítani.
Már írtam pár napja,hogy van egy fojtott xj600n a birtokomban. Karbi tisztítás,szinkron meg volt a karburátorokban minden rendeb van ott nincs fojtva a motor , ha valaki esetleg tudna bármilyen más megoldást ötletet adni akkor akkor szívesen fogadom.25KW-ra van papíron fojtva,ami annyit takar,hogy 145ig úgy gyorsul meg közelítőleg mint édesapám 61lóerős nyitott motorja(ugyan ez a típus).DE onnan már nem megy egyszerűen el fogy, de nem kapkodja el a gyújtást csak simán tartja a fordulatot és nem megy. Bárki bármit tud kérem jelezzen.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.Most vettem egy Yamaha xj 600n-t(1998 lég-olaj hűtős) fojtott motor "volt" a tulaj állítása szerint kivették a fojtást de 140km/h-nál el fogy az ereje és nem akar már feljebb kúszni! Faternak van egy ugyan ilyen csak az övé 99-es évjárat és azzal már 180 is elérhető! Arra lennék kíváncsi,hogy hol lehet bent fojtás ?
hali!
tudja valaki, hogy 900-ba mekkora aksi kell? méretre és teljesítményre? egy hetet sem bírt ki, igaz nem teljesen volt feltöltve, csak mentem vele 90km-t múlt szombaton és ma reggel csak forgatta, de már nem kapta el. minimum 4, de inkább több éves az aksi, így gondolom, hogy az lehet a fő baja.
Nem kellene csattania, max amikor beteszed egyesbe. Kuplung holtjáték nem túl nagy? Az okozhat nehezebb váltást.
Elég üzembiztos motorok a Divik. Ha törödve volt vele nem sok bajod lesz vele.
Szia!
Köszi az eddigi infót.Behúzott kuplungkarral nincs hangja csak kiengedettel.Váltót nem tudom leírni mivel nem sok tapasztalatom van vele.Kis cbr 125 képest nekem hangos úgymond csattan minden sebességi fokozatban.Normális dolog ez.Teszem hozzá mindig szervízelve volt míg használva volt.Ezért is szeretném megvenni csak nekem ezek furák egy kicsit a kis műszer után.
Többünknek a 20W-s olaj jött be. Kicsit keményebb lesz tőle, szerintem javul az úttartása is, de lehet, hogy egyserűen csak az olajcsere jótékony hatása. Csodát ne várj tőle, de túrázni tökéletes.
Az villákban szeretnék olajat cserélni.Valakinek volt már tapasztalata,hogy milyen olajat tegyek bele?
Előre is köszönöm a segítséget.
addig kocsiról ugyanúgy bebikázható? mert megtolni azért nem olyan egyszerű. vagy talán a szomszédnak van töltője.
http://olcsoakku.hu/component/...
tudja valaki, hogy 900-ba mekkora aksi kell? méretre és teljesítményre? egy hetet sem bírt ki, igaz nem teljesen volt feltöltve, csak mentem vele 90km-t múlt szombaton és ma reggel csak forgatta, de már nem kapta el. minimum 4, de inkább több éves az aksi, így gondolom, hogy az lehet a fő baja.
Elég üzembiztos motorok a Divik. Ha törödve volt vele nem sok bajod lesz vele.
Köszi az eddigi infót.Behúzott kuplungkarral nincs hangja csak kiengedettel.Váltót nem tudom leírni mivel nem sok tapasztalatom van vele.Kis cbr 125 képest nekem hangos úgymond csattan minden sebességi fokozatban.Normális dolog ez.Teszem hozzá mindig szervízelve volt míg használva volt.Ezért is szeretném megvenni csak nekem ezek furák egy kicsit a kis műszer után.
Roli