Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kétkomponensűvel szépen meg lehet ragasztani... szintén zenész
köszönöm a választ! kipróbálom! :)
nincs valakinek 900-hoz felesleges első index búrája? 97-es Divi. kicsit megzúztam.
Köszönöm, keresni fogom!
Tudom, hagy ez nem a reklám helye, de keresd Bitit!
Volt már ez téma korábban is!
Többünknek a 20W-s olaj jött be. Kicsit keményebb lesz tőle, szerintem javul az úttartása is, de lehet, hogy egyserűen csak az olajcsere jótékony hatása. Csodát ne várj tőle, de túrázni tökéletes.
Szervusztok! Budapest környékén keresek divihez értő szakit, aki felkészítené és el is vinné a vasat műszaki vizsgára (május elején), plusz alaposan átnézné, szezonra felkészítené. Itt Pesten sajnos se helyem, se időm ezekre. Köszönöm előre is!
Sziasztok.
Az villákban szeretnék olajat cserélni.Valakinek volt már tapasztalata,hogy milyen olajat tegyek bele?
Illetve Xj-nél még nem hallottam róla, de más típusoknál a kipufogóba is szoktak tenni valamilyen fojtást, ha nem marad más ötlet, próbaképpen cseréld át a dobokat. A fúvókák méreteit is érdemes összehasonlítani.
A karbik és a szívócsonkok közötti gumicsőben is szokott lenni egy-egy fémlapka, lyukkal a közepén, azokat is szedd ki :-)
Már írtam pár napja,hogy van egy fojtott xj600n a birtokomban. Karbi tisztítás,szinkron meg volt a karburátorokban minden rendeb van ott nincs fojtva a motor , ha valaki esetleg tudna bármilyen más megoldást ötletet adni akkor akkor szívesen fogadom.25KW-ra van papíron fojtva,ami annyit takar,hogy 145ig úgy gyorsul meg közelítőleg mint édesapám 61lóerős nyitott motorja(ugyan ez a típus).DE onnan már nem megy egyszerűen el fogy, de nem kapkodja el a gyújtást csak simán tartja a fordulatot és nem megy. Bárki bármit tud kérem jelezzen.
harmadszorra úgy látszik pontosan a megfelelő mértékben húztam meg a gázkart is és beröffent. ma már mentem is egy rövid távot.
Azt hiszem azt az írást meg is találtam ! Bárkinek bármi ötlete van még szívesen fogadom . Köszönöm
karbi membránoknál van valami ,egyszer a Vitarij írt róla és képet is rakott föl
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.Most vettem egy Yamaha xj 600n-t(1998 lég-olaj hűtős) fojtott motor "volt" a tulaj állítása szerint kivették a fojtást de 140km/h-nál el fogy az ereje és nem akar már feljebb kúszni! Faternak van egy ugyan ilyen csak az övé 99-es évjárat és azzal már 180 is elérhető! Arra lennék kíváncsi,hogy hol lehet bent fojtás ?

Előre is köszönöm a segítséget.
azt hogy érted, hogy harmadszori gombnyomásra? az első kettőre is tekerte az önindító, csak nem olyan hatásosan, hogy beinduljon?
röhej, de délután be tudtam indítani. igaz, hogy harmadszori gombnyomásra, de sikerült. lehet, hogy mégsem olyan halott még?
persze, beindíthatod kocsiról :D csak vigyázz, mert ha tényleg nagyon szar az akksi, akkor akár menet közben is megállhat a gép
köszi, megnézem.
addig kocsiról ugyanúgy bebikázható? mert megtolni azért nem olyan egyszerű. vagy talán a szomszédnak van töltője.
Szia ! A keresőben a YTX 14-BS találtam , én a 600-asomba szintén ezt a márkát vettem és már jól működik kb 4 éve.
http://olcsoakku.hu/component/...
hali!
tudja valaki, hogy 900-ba mekkora aksi kell? méretre és teljesítményre? egy hetet sem bírt ki, igaz nem teljesen volt feltöltve, csak mentem vele 90km-t múlt szombaton és ma reggel csak forgatta, de már nem kapta el. minimum 4, de inkább több éves az aksi, így gondolom, hogy az lehet a fő baja.
Szerintem egy olajcsere megoldja a problémát :-)
Nem kellene csattania, max amikor beteszed egyesbe. Kuplung holtjáték nem túl nagy? Az okozhat nehezebb váltást.
Elég üzembiztos motorok a Divik. Ha törödve volt vele nem sok bajod lesz vele.
Akarom mondani csak váltásnál mikor beteszi az ember sebességi fokozatba.Akkor fura csattanó hang van.
Szia!
Köszi az eddigi infót.Behúzott kuplungkarral nincs hangja csak kiengedettel.Váltót nem tudom leírni mivel nem sok tapasztalatom van vele.Kis cbr 125 képest nekem hangos úgymond csattan minden sebességi fokozatban.Normális dolog ez.Teszem hozzá mindig szervízelve volt míg használva volt.Ezért is szeretném megvenni csak nekem ezek furák egy kicsit a kis műszer után.

Roli