Behúzott kuplungnál megkell szünnie a zakatolásnak. A váltó, hogy zajos? Elvileg annak nem szabad zajosnak lenni, ha igen, akkor baj lehet. Általában az ilyen zajokat hallani kellene olyan személynek aki nek van tipusismerete. A sebességeket viszont puhán kell vennie. Ha nem akkor esetleg a kuplung bowdenen kell állítani, mivel nem emel ki eléggé. Nálam az ilyen segített, illetve vannak olyan olajok melyek kicsit nehezebbé teszi a váltást egyes tipusoknál. Valamint a Divi nem egy csendes motor, sok a mechanikus zaj benne, de mondom ezt hallani kellene, hogy baj ,vagy csak a szokásos zajszint
Sziasztok!
Illés Roland vagyok motor vásárlás előtt állok.
Több mint valószínű divi tulaj leszek.Abban kérném a segítségeteket hogy mi az amit esetlegesen nem tipus hiba.Olvastam már a zörgő kuplungról hangos váltóról stb.Mivel van egy divi amit kinéztem magamnak és ráadásul a barátomé.
1997 es évjáratú 42000 km el.Km valós mert első tulaj meg vezetett szervízkönyves.
3 éve nem volt beindítva és egy pöccre indult közel fél percnyi indítás után.Nekem hangos kicsit maga alapjáratom meg fura a csörgő hang alapjáraton de minden youtubos videon ezt hallom.Meg a váltó megszokottnál nekem hangosabb.
Válaszokat előre is köszönöm.
Érdekes, nem tudom mi lehet az oka.. Lehet nem szeretik a hosszú állást, pedig nekem is meleg helyen állt a motor egész télen és azért havonta egyszer beindítottam, hagytam bemelegedni meg minden, annyi idő alatt töltést is kapott szépen, vagy csak szimpla véletlen egybeesés :)
röhögni fogsz. két hete tettem be apámékhoz a mocit, semmi baja nem volt, pöccre indult. ma reggel éppencsak megforgatta. remélen nem kell új aksi nekem is.
Beraktam az új akksit, mértem töltőfesz.-t is, alapjáraton 13,5 körül volt, 2000es fordulatnál elérte a 14,1-et, de ott leszabályoz, mert hiába emeltem a fordulatot, nem ment fentebb. Szóval úgy vélem, hogy a töltés rendben van, legalábbis a feszültségérték alapján úgy tűnik.
Van ilyen. Nekem egyszer Szeged belvárosának közepén gondolta úgy az akksim, hogy elég volt. Cellazárlatos lehet a tied is. Új állja a helyét. Az hogy van e töltés csak műszerrel tudod megmérni járó motornál kissé emelt fordulaton ott kell lenni a 14.2 Voltnak az akksi két sarkán mérve. Ha nincs csak 13 V vagy annyi se, akkor lehet baj a töltéssel. . Ha az akkumulátor feszültsége 10 volt alá esik az tulajdonképpen onnanstól számítva dög, mégha töltögetve fel is megy 12,5 voltra, a töltést már nem igen, vagy egyáltalán nem fogja tartani.
Nekem valami szimpla kínai akksim van, 2,5 éve ezzel vettem akkor állítólag nem rég tették bele - azóta is hibátlan. Akksiban nekem nincs rossz tapasztalatom a neve nincsennel sem!
Feltöltöttem az akksit, de halott teljesen. Rákötöttem egy 10W-os izzót, de az is éppen csak pislákolt vele, a feszültség le is esett egyből 13V-ról 7re.. Varta gondozásmentes, zárt akksit vettem, találtam itt helyben 11.600Ft-ért, netről postaköltséggel is ennyibe jött volna ki, de így kényelmesebb, most feltöltöttem savval, holnap reggel próba.
nem lehet valahol szakadás a rendszerben? mert az autó aksiról ment, de csak addig. ez pedig olyan, mintha nem is lenne a mociban aksi. vagy zárlatos a cella.
de ha veszel egy újat, akkor nem a teszkós legolcsóbbat.
Sziasztok! Van egy 2000-es évjáratú divim. Szezonra való felkésztéshez keresnék motorszerelőt Szeged és környékén. (karbi szinkron, szelephézag, olajcsere stb.) Tudtok valakit ajánlani?
Szia!
Gondozás mentes, nem tudok szintet nézni. Az akksi valószínűleg már nem mai darab, mert 2011 nyarán jött be az országba és egy itthon ismeretlen márkájú akksi van benne (NUMAX), szal valószínűleg még ezzel jött, de ennek ellenére is furcsálom, hogy egyik hétről a másikra hal meg. Töltést én is akartam mérni mindenképp, holnap valahogy megejtem, ha másnem akkor kocsi akksit kötök rá, a lényegen nem változtat... Azt is ki akarom mérni, hogy akksi nélkül a két vezeték között van-e rövidzár, tehát ha az ellenállás nem végtelen, valami véges értéket kapok, akkor az azt jelenti, hogy rövidzár van, kár hogy nincs erre külön eszközöm, csak egy gagyi multiméterem..
Szia!
Nem tudom, hogy milyen akkumulátort használsz.
De a folyadékszintet ellenőrizted?
Ha még nem telt le a garanciaidő, akkor vidd vissza az aksit!
Ha megvan az új akku, akkor mondjuk egy multiméterrel meg kéne mérni, hogy a generátor mennyire bírja tölteni...
Hirtelen több nem jut eszembe.
Illés Roland vagyok motor vásárlás előtt állok.
Több mint valószínű divi tulaj leszek.Abban kérném a segítségeteket hogy mi az amit esetlegesen nem tipus hiba.Olvastam már a zörgő kuplungról hangos váltóról stb.Mivel van egy divi amit kinéztem magamnak és ráadásul a barátomé.
1997 es évjáratú 42000 km el.Km valós mert első tulaj meg vezetett szervízkönyves.
3 éve nem volt beindítva és egy pöccre indult közel fél percnyi indítás után.Nekem hangos kicsit maga alapjáratom meg fura a csörgő hang alapjáraton de minden youtubos videon ezt hallom.Meg a váltó megszokottnál nekem hangosabb.
Válaszokat előre is köszönöm.
Roli
Elkészült az olajozó. Ha gondolod jöhetsz megnézni.
de ha veszel egy újat, akkor nem a teszkós legolcsóbbat.
húszas/9863087 a száma.
Előre is köszönöm!
Gondozás mentes, nem tudok szintet nézni. Az akksi valószínűleg már nem mai darab, mert 2011 nyarán jött be az országba és egy itthon ismeretlen márkájú akksi van benne (NUMAX), szal valószínűleg még ezzel jött, de ennek ellenére is furcsálom, hogy egyik hétről a másikra hal meg. Töltést én is akartam mérni mindenképp, holnap valahogy megejtem, ha másnem akkor kocsi akksit kötök rá, a lényegen nem változtat... Azt is ki akarom mérni, hogy akksi nélkül a két vezeték között van-e rövidzár, tehát ha az ellenállás nem végtelen, valami véges értéket kapok, akkor az azt jelenti, hogy rövidzár van, kár hogy nincs erre külön eszközöm, csak egy gagyi multiméterem..
Nem tudom, hogy milyen akkumulátort használsz.
De a folyadékszintet ellenőrizted?
Ha még nem telt le a garanciaidő, akkor vidd vissza az aksit!
Ha megvan az új akku, akkor mondjuk egy multiméterrel meg kéne mérni, hogy a generátor mennyire bírja tölteni...
Hirtelen több nem jut eszembe.