Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

S-ról volt szó.. az azért egy 20-25 kilóval nehezebb mint az F-ed volt.
Nehéz ? Az XJ 900 ? Ezt ki írta, valami fehérnép ?

Ha ! Mint volt XJ 900 tulaj, ezt kikérem magamnak.

Nem tárolom sehol. Emlékeztem hogy írtál valaha ilyet.. beírtam a keresőbe a megfelelő kulcsszót és láss csodát, kidobta

Egyébként annyira nem nehéz..szerintem jól palástolja a súlyát.
Hiányozni fog a 900-as (a súlyát kivéve), de egyrészt mindig szerettem volna egy naked V2-t másrészt az évi átlag 1 külföldi útért amit menni fogunk vele túl nagy volt már a Divi, városban meg országon belül meg pláne. Egyébként ez a gép 90kg-al könnyebb, így a teljesítmény-tömeg arénya jobb a 900-nál, így nem hinném, hogy olyan gyenge lesz 2 fővel. A Divi meg szerencsére jó kezekbe került (dani416), az új tulaj biztos hamar rendszeres látogatója lesz a fórumnak.
Dipshit! Te a hozzászólásokat név szerint rendszerezve tárolod valahol a gépeden? Igen, továbbra is fenntartom egy nagy nehéz monstrum, de túrákra alkalmas. Egyenlőre nálam ez egy fontos szempont, valamint a Divi bizonyított nálam megbízhatóság terén
"A 900-as szerintem egy nagy nehéz monstrum, igaz sosem ültem ilyenen."

Kitalálod kitől idéztem?
Nem sírod vissza a nagy Divit? Az SV 650 szerintem nem való hosszabb túrára, valamint gyengébb is , bár lehet hogy ügyesebben lehet vele manőverezni. Én komolyan mondom következő motornak egy 900-as Divire szavazok.
Csak kopóalkatrészek fali dísznek, amiket cseréltem mert kukába valóak voltak: féktárcsák, betétek, első kerékcsapágy. Használható dolog nem.
Maradt vissza a Diviből tartalék alkatrészed?
Szia!

Én épp most gyártottam egy doboztartót az új gépemre (kb. 2500Ft anyagköltségért festékkel együtt) . Igaz ez nem XJ, mivel szegényt fájó szívvel de eladtam pár hete , de ötlet szinten talán segíthet neked. Szívesen átküldöm a terveimet ha kell ,csak küldd el az e-mail címed az adatlapomon található címre!
Sziasztok! Ha valakit érdekel dekli tőmítés,ki kell nyomtatni és kivágni én is csináltam Xj 600.
Sziasztok! Ha valakit érdekel dekli tőmítés,ki kell nyomtatni és kivágni én is Xj 600.
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlen eladó doboztartó konzolja XJ600-hoz? (1995) Vagy nem látott esetleg hirdetést, ahol árulnak? Esetleg akinek van, vagy csinált magának, az nem tudna nekem pár képet küldeni róla, lehet én is csinálnék (szerencsére nem vagyok műszaki analfabéta :D).
Köszönöm előre is. Üdv.
Én is többféle olajat kipróbáltam és valahogy a Q8 Moto SBK 10W-40 jött be a legjobban - mintha csendesebb lett volna tőle a motor...
De egyértelműen nem értek hozzá!
nos én is motul párti vagyok bár a Repsol sem rossz . én a tavaji szezont motul 5100-al toltam . és tetszett a járgánynak. persze ettől még a vélemények eltérőek lehetnek.
Én végig próbáltam a 10W-40-től a 20W-50-ig az összeset. A tapasztalat azt mutatta, hogy a 15W-50 Motul volt a legjobb, nyáron a nagy melegben levegős blokknál indokolt lehet az 50-es meleg oldali viszkozitás.
Valaki cserélt már le Yamaha XJ 600-ason fejidomot? Ha igen milyen típusú fejidomra cseréltétek le? Melyik motorét tettétek fel rá?
Egyetértek Mafecoval! Annyival egészíteném ki, hogy nekem jobban tetszenek a 10w-50vagy 15w- 50 olajok. Elég meleg nyarak vannak manapság
Amikor ezt a motort tervezték még nem voltak ilyen úri huncutságok!
10W-40 bármejik mehet bele, én inkább a szintetikust favorizáltam azt molvastam valahol kevésbé savasodik, hosszabb ideig megörzi a minőségét.
Sziasztok!

Melyik motorolajat érdemes használni? Vagy egy átlagos motor használathoz tök mindegy.

http://www.olajshop.hu/motul-3...
http://www.olajshop.hu/m
otorke...

http://www.olajshop.hu/motorke...

Köszi válaszotok!
Szia! Nem tudom, miért nem látszik az e-mail címem, de akkor itt megadom. "nick nevem"@freemail.hu. Nekem tulajdonképpen csak a két első indexre lenne szükségem, de ha másképp nem megy megegyezhetünk a 4 db-ra is. A fényképet azért kértem, mert csak gyanítom, hogy az enyémen gyári van, és ugyan olyat akarok.
A feketére fújt lámpa jól néz ki. Köszi a képeket!
Egy Monster féle gép lesz, még hátra bemegy egy 160as gumi, és két nagy kipufogó. Inkább egy modernebb alattomos kinézetűt szeretnék, mint caferacert, a fekete-szürke-ezüst, kis pirossal bevídítva ütős lehet, ez a mostani elképzelésem egyébként nekem is, de kíváncsi vagyok ki mit mond, mert lehet, hogy külső szemmel jobbat ki lehet találni.
Nem azonos típus, de ha én ilyesmin gondolkodnék, akkor valami effélékre szavaznék:
Mi lesz belőle? Caffee racer?

Bár nem értek hozzá, de ha caffee racer, akkor szerintem a fekete-szürke-ezüst nagyon ütős tud lenni esetleg egy markánsan elütő verseny csíkkal...