Szia!
Nem találtam az adatlapodon email címet ezért itt írok.
Pár nap múlva tudok csak fotót készíteni, ha megyek a műhelybe, vagy keresek egy régebbi egészmotoros képet ha jó.
Lehetőleg 4db-ot adnék el egyben.
Szia! Az irányjelzőkből 2 db-ra vevő lennék, ha olyanok, mint az én motorom lévők, és meg tudunk egyezni. Tudnál küldeni képet róla az adatlapomon lévő e-mail címre?
köszi, de már túl vagyok azon a koron amikor egy ilyen ajánlat kecsegtető lett volna.
Valaha huszonévessen vetem úgy motort, hogy nem stimmelt a motorszám a papírokkal, de nagyon akartam.... Mázlimra végül tényleg csak elírás volt és sikerült (sok pénzből és sok utánajárással) a Mozaik utcában ellenőríztetni és átpapíroztatni...
Egyrészt szeretek nyugodtan aludni (biztos akarok lenni benne, hogy senki sem hiányolja ezt a blokkot) és nyugodtan motorozni (nem akarok magyarázkodni, ha mégis megnézi egy rendőr igazoltatáskor a motorszámot) másrészt a határt is szeretem átlépni....
Hosszú távon mindannyiunk érdeke, hogy a papírok rendben legyenek, mert különben könnyen eltűnnek a lopott holmik. Szóval ezt a bürokráciát és ezt a plusz kiadást én szükséges rossznak tekintem.
Azért köszi a választ.
Szisztok!
Átépítés alatt van az XJ-m, ezért pár gyári alkatrész eladóvá vált.
1994-es Xj600N típus:
- farokidomok kapaszkodóval jobbos-balos
- hátsó felni 130as gumival, lánckerék és féktárcsa nélkül
- hátsó lámpa
- indexek 4db
- gyári ülés
- ülés alatti műanyag idom, sárvédővel, rendszámtábla tartóval.
- km óra és fordulatszámmérő visszajelzők nélkül
- kormányrúd 22mm
- kormánybefogó bilincsek (kiemelt 1 furatos)
- gyári kipufogópár (ütött-kopott)
Oké, de senki nem akarja sehova vinni a motort csak a blokkot kicserélni benne és ugyanabban az orszgában használva ezt szerintem senki nem követné nyomon...
Eredetvizsgán is igen csak nézik fényképezik a motorszámot is, hogy egyezik e a forgalmiban levővel. Ha ott nem stimmel valami akkor át sem tudod íratni, illetve szólnak a rendőrségnek. Nem Franciaországban élünk ott lesza..ják
Viszont ez nem változtat azon a tényen hogy nekem már kétszer is volt olyan határátkelésben részem, ahol viszont nézték. Ugyan nem tudom hogy ez mennyire szokatlan, de megtörtént. Összenézték az adatokat a forgalmival.
A moldáv-román, meg a bolgár-török határon.
Szia!
Blokkot egyben 35 000ért adom, átpapirozni mit akarsz rajta, kutyát nem érdekli a blokk szám :)
Állapotát futástelejsítményét nem tudom, de egy kipucolás, de legalább valami tisztítólöttyel való átjáratás ráférne mert valószínűleg levannak ragadva a gyűrűk, mert 1 hengeren valahogy gyári érték a kompresszió, többien meg lényegesen kevesebb, de szépen átforog, nincs gyanús hangja
Üdv tabjet. engem a karbisort a hengerrel öszekötő gumicsonkok és a
légszűrő ház + gumi csonkok érdekelnének . tudnál ezekről mondani pár dolgot pl hogy megvannak e még és hogy mit kérsz érte? előre is köszi.
Ha az 1990 és 2004 között gyártott xj 600ad van legyen bármelyik modell biztosan jó rá, mert mindkét oldali csonkok mérete és távolsága mindig ugyanaz az, akármelyikről akármelyikre átszerelhető, csak van amiben van karbifűtés mint pl a sajátomban, de arra is rárakható ez csak az olajkörbe beteszel egy sima csövet, nálunk középeurópában úgysincs erre szükség, ellentétben az angol és kanadai piaccal ahova ezek készültek...
Még a gázbovden is ugyanaz egy az egyben, az egyetlen érdemi különdbség, hogy ezen a szivító már bovdenes, az enyémen meg még kis kar van a karburátor oldalán, de ezt nem nehéz átvariálni :)
Nem tudom a pontos típusát, henger alakú membrán van benne, fém tetejű és már nincs benne az olajjal történő karbifűtés.
Holnap tudok képeket küldeni.Sokat állt eléggé bevolt rágódva, de már alakul lassan pucolgatom minden nap, ha sikerül teljesen kicsinosítani, akkor 20 000Ft-ért adnám (tekintettel arra, hogy kifogástalan állapotú mind a 4 membrán ami egyébként nem olcsó dolog)
Küldjek képeket, róla?
Nem találtam az adatlapodon email címet ezért itt írok.
Pár nap múlva tudok csak fotót készíteni, ha megyek a műhelybe, vagy keresek egy régebbi egészmotoros képet ha jó.
Lehetőleg 4db-ot adnék el egyben.