Elvileg volt sárgában. Bár én angolul beszélek, de ebből a táblából látszik, hogy pont a 94-es évjárat a sárga. S ez nem 4br hanem 4dg. Szerintem is sokkal több a kilométer, az ülés is fakó. Kódok !
Igen, én arra értettem a fém tisztát, hogy olyan a gyújtáskapcsoló mintha új lenne.
Nem tudom. Valahogy nem bírom elképzelni, hogy akinek egy ilyen motorja van miért nem használja ? Erősen gondolkodok akkor rajta.
Lehet rosszul fogalmaztam. Szerintem valóban 30000 km körül van benne, mint ahogy az órája is mutatja. Ugyan az első idom valamikor újra lett fényezve, de azon kívül korrekt állapotúnak tűnik a gép, kipu is eredeti. Egy személyes megnézést szerintem megérne...
Sziasztok !
Használtautón hirdetnek egy 94-es Diversion-t. A fotók alapján én az első féktárcsát látom problémásnak meg szerintem a kilométer sem valós. Legalábbis elég kopottas már a gyújtáskapcsoló. Véleményetek esetleg róla ? Érdemes 250 kilométert leutazni a motorért ?
A motor linkje:Sárga Diversion
Valószínű nem a blokk lesz az, ami a következő 80 000 kilométerben nagyobb kiadást fog eredményezni. Fékek, futómű, kerekek- és a váz csapágyai lehetnek azok amik valamikor cseréért kiálthatnak majd. Sok kis apróság ami sokba lehet
Sziasztok ! Mit lehet tudni a Diversionök várható motorélettartamáról ha jól karban voltak tartva ? Egy 80.000 km-es karbantartott motor-tól mit lehet még várni ?
Nekem volt kettőem egyiket már eladtam és másikat is eladnám mert az sem passzol,és kéne olyan ami jó nekem de nem tudom milyen kell :D
Ami van azt 7000ért adom
Kódok !