Szia!
Ha ez a két plexit XJ 600-hoz való, akkor biztos, hogy van harmadik féle is, mert az enyém sem ilyen. Azt ugyan nem tudom megmondani, hogy neked milyen kell, de nézd meg a képeim között, hogy milyen a harmadik fajta.
Sziasztok,olyan problémám van,hogy már kétféle plexit is vettem a motoromhoz de egyik sem passzolt,pedig tudtommal csak kétfélét gyártottak,ha valaki megtudná mondani,hogy milyenre van szükségem,esetleg van is eladó plexije,az mindenképpen érdekelne!
köszi előre is.
Köszi a segítséget, ismerem őket.
Régebben 123-as dízel mercikhez gyártattunk velük dugattyúkat, de nem mentek el sokat, repedősek voltak. Igaz ez régen volt, mindenféleképpen megkeresem őket, még egyszer köszi.
Saját magad megtudod állapítani, csak egy kompressziómérő kell hozzá.
Mérj hidegen kompressziót.
Majd egy kis motorolajat a gyertya nyíláson a hengerbe,(1-2 cm3) és megint kompressziómérés.
Ha a két mért érték között nagy a különbség, akkor az kopott motorra(gyűrűkre) utal, ha nem számottevő az eltérés, akkor szelep tömítetlenség. A négy henger közül a legkevesebb kompressziójút érdemes mérni olajozottan is, de persze mérheted mind a négy hengert is.
Annak idején ezt autóknál alkalmaztuk, de én már többször zártam ki hibát motoroknál is így.
Olajos mérés után még gyertya nélkül forgasd meg indítómotorral a motort, hogy kiszellőztesse magából az olajat.
Üdv: Laci.
Üdv urak.
Karcsúbb felújitást végzem a vason így szükségem lenne néhány alkatrészre és infóra. alkatrész terén nemártana nekem egy légszűrő ház . + infó hogy sport levegőszűrő van-e ehhez a géphez. + néztem még szívócsonkot a nagyvas online-n esetleg ha van valakinek kispénzért jóálapotú használt szívessen beszélgetnék a dologról. előre is köszi.
Üdv!
Köszi a gratulát.
Természetesen használni szeretném, remélem tavaszra elkészülök vele. Majdnem mindegyik gépemet lepukkant állapotban vettem meg, és magam hoztam őket rendbe.
Az utóbbi egy elefant 89-es évjárat volt, sajnos meg váltam tőle.
Szia.
Köszi, de nekem nem olajhűtős van.... szóval ez tárgytalan....
A mostqani közepes állapotú. az olajat nem eszi, de nem tökéletes a kompresszió... Lehet, hogy szelepek környékén kell körülnéznem? Csak kényelmesebb megoldásnak tűnt komplett motort cserélni a mostanit meg megtartani alkatrésznek...
Nemzeti Közlekedési Hatóság: megvizsgálják, hogy tényleg típusazonos motor van-e beépítve, és kiadják a műszaki adatlapot (ez kell az okmányirodai átíráshoz)
2. Okmányiroda: kell tehát a műszaki adatlap, törzskönyv, forgalmi, kötelezőt igazolni, személyi igazolvány és a beépített motor tulajdonjogát igazolni (pl. adásvételi) − utóbbi fontos!
A müszaki vizsga csak akkor kell, ha lejárt a műszaki.
az enyém 1994-es, szóval könnyen lehet, hogy nem passzol... a tied olajhűtős amúgy?
szeretem a tiszta dolgokat, szóval magamnak is átiratnám... újra kell vizsgáztatni ilyenkor, vagy csak okmányirodai átírás van?
Üdv mindenkinek!
Okt.31.én írtam először hozzátok,és egy 900-ast (31A) újítok lassacskán fel. Hengerig már meg vagyok,(másik főtengely+ csapágyak , váltó csapágyak, kuplung tűgörgő kosár cserélve) de a 3-as hengerben találtam egy bemaródást, ami miatt nem haladok tovább. Szeretném vissza hüvelyeztetni a négy hengerfuratot , csak itt Miskolc környékén nem tudok olyan gép műhelyt ahol ezt meg is tudnák csinálni.
Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy hova forduljak ezzel a problémámmal?
Előre is köszi,sziasztok:Laci.
Ha ez a két plexit XJ 600-hoz való, akkor biztos, hogy van harmadik féle is, mert az enyém sem ilyen. Azt ugyan nem tudom megmondani, hogy neked milyen kell, de nézd meg a képeim között, hogy milyen a harmadik fajta.
Sziasztok,olyan problémám van,hogy már kétféle plexit is vettem a motoromhoz de egyik sem passzolt,pedig tudtommal csak kétfélét gyártottak,ha valaki megtudná mondani,hogy milyenre van szükségem,esetleg van is eladó plexije,az mindenképpen érdekelne!
köszi előre is.
Régebben 123-as dízel mercikhez gyártattunk velük dugattyúkat, de nem mentek el sokat, repedősek voltak. Igaz ez régen volt, mindenféleképpen megkeresem őket, még egyszer köszi.
Mérj hidegen kompressziót.
Majd egy kis motorolajat a gyertya nyíláson a hengerbe,(1-2 cm3) és megint kompressziómérés.
Ha a két mért érték között nagy a különbség, akkor az kopott motorra(gyűrűkre) utal, ha nem számottevő az eltérés, akkor szelep tömítetlenség. A négy henger közül a legkevesebb kompressziójút érdemes mérni olajozottan is, de persze mérheted mind a négy hengert is.
Annak idején ezt autóknál alkalmaztuk, de én már többször zártam ki hibát motoroknál is így.
Olajos mérés után még gyertya nélkül forgasd meg indítómotorral a motort, hogy kiszellőztesse magából az olajat.
Üdv: Laci.
Gyűrű elvileg nem lehet, mert akkor olajfogyasztása is lenne vagy tévedek? szelepen kívül mi lehet még? és hogyan ellenőrizzem?
Karcsúbb felújitást végzem a vason így szükségem lenne néhány alkatrészre és infóra. alkatrész terén nemártana nekem egy légszűrő ház . + infó hogy sport levegőszűrő van-e ehhez a géphez. + néztem még szívócsonkot a nagyvas online-n esetleg ha van valakinek kispénzért jóálapotú használt szívessen beszélgetnék a dologról. előre is köszi.
Köszi a gratulát.
Természetesen használni szeretném, remélem tavaszra elkészülök vele. Majdnem mindegyik gépemet lepukkant állapotban vettem meg, és magam hoztam őket rendbe.
Az utóbbi egy elefant 89-es évjárat volt, sajnos meg váltam tőle.
Szia.
A mostqani közepes állapotú. az olajat nem eszi, de nem tökéletes a kompresszió... Lehet, hogy szelepek környékén kell körülnéznem? Csak kényelmesebb megoldásnak tűnt komplett motort cserélni a mostanit meg megtartani alkatrésznek...
2. Okmányiroda: kell tehát a műszaki adatlap, törzskönyv, forgalmi, kötelezőt igazolni, személyi igazolvány és a beépített motor tulajdonjogát igazolni (pl. adásvételi) − utóbbi fontos!
A müszaki vizsga csak akkor kell, ha lejárt a műszaki.
Gratulálok, gyönyörű munka! használni is fogod majd, vagy kiállítási darab lesz?
szeretem a tiszta dolgokat, szóval magamnak is átiratnám... újra kell vizsgáztatni ilyenkor, vagy csak okmányirodai átírás van?
Egerben van egy cég aki ezzel foglalkozik. http://www.belcord.hu/
Remélem tudtam segíteni, és nemsokára újra szépen működik majd a gép.
Üdv.: Gábor.
Keress meg, tudok segíteni.
Szent Imre út 104
(96) 427 973
citybike.hu hivd fel öket nagyon profi ember dolgozik nekik
Okt.31.én írtam először hozzátok,és egy 900-ast (31A) újítok lassacskán fel. Hengerig már meg vagyok,(másik főtengely+ csapágyak , váltó csapágyak, kuplung tűgörgő kosár cserélve) de a 3-as hengerben találtam egy bemaródást, ami miatt nem haladok tovább. Szeretném vissza hüvelyeztetni a négy hengerfuratot , csak itt Miskolc környékén nem tudok olyan gép műhelyt ahol ezt meg is tudnák csinálni.
Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy hova forduljak ezzel a problémámmal?
Előre is köszi,sziasztok:Laci.