Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beépitésben igen de átirni neked kell adásvételit adok de ha marad a motor nálad azt sem kel csinálni már nem nézik a müszakin a motorszámot legalábbis nálunk. Azt volna még tudni ellektronikád paszol e rá
Köszi, még egy fontos kérdés, hogy helyileg hol vagy? Én Bp-en vagyok.... Ill., ha már említed, hogy szerelő vagy, beépítésben + papírozásban tudsz segíteni?

Köszi, Dezső
szia a xj600 1997 évjáratú 29000km en állt a motor mikor balesetes lett a karbist meg az ellektonikát már eladtam kompreszió van meg adásvételi de tudunk mérni ha viszed szerelő vagyok van méröm
Sziasztok!

Eladó ÚJ GIVI hátsó doboztartó konzol igény szerint platnival Xj 900-ra, ha érdekel valakit.

Wizi
70-775-6-775
Hello,

Ha jól látom ez egy viszonylag későbbi modellből származik, de lehet tudni valami pontosabbat róla? Mikori kiadás, kb mennyi Km van benne? papírjai vannak-e? karbi van hozzá? esetleg kompresszió mérés volt rajta? Hol van helyileg stb stb.

Köszi előre is, amúgy lehet, hogy érdekel...

Üdv, Dezső
60000 ft pizet
Szia!
mennyit kérsz érte?
Üdv:misi
sziasztok van eggy xj 600 blokkom
Köszönöm az építő észrevételeket. Elég sokat olvastam mostanában mindkét típusról és azt hiszem bármelyik lesz megvéve, nem fogok bennük csalódni. Köszönöm mégegyszer.
Szerintem teljesen mindegy melyiket veszed. Erre a felhasználásra és tempóra mindkettő teljesen elegendő, nagy különbség nem lesz közöttük. A régi GS-ek csutkakormányosak, és ha még nem alakították át, akkor ez rád fog várni (mondjuk nem egy nagy kaland anyagilag se), mert alapból nem túl kényelmes.

Én megnézném mit árulnak a közelemben, és azt venném meg amelyikből jobb állapotút/felszereltségűt találnék.
hali!
ha be akarod barangolni a környező országokat, akkor a kényelem legyen az egyik elsődleges szempont. mivel Erdélyben elég magas hegyecskék is vannak, a fék hatékonysága is döntő érv. meg az is, hogy a nagyobb lóerővel tuttira fel is vigyen a hegyre a csomagokkal, esetleg a pároddal. a szuzit nem ismerem, de xj-n tanultam és akkor mondta az oktatóm, hogy sokkal kevesebb kraft van az 500-ban. bár egy etz-hez képest biztosan több. viszont az is egy elég erős érv, hogy az xj léghűtéses, és ahogy mondják a többiek, még a nyári dugóban sem szokott gond lenni vele. de nézz fel a népitéletre is és olvasgass.
Szia! Elég egy kategória a két motor, bár a Suzukit nem próbáltam a Divi meg 8 évig megvolt. Szóval az XJ egyszerű mint a faék, kétszemélllyel is alkalmas hosszú túrákra, alacsony fordulatú gép. A suzuki hasonló lehet,bár a két henger miatt nyomatékosabbnak lehet esetleg érezni. A Yamahánál az alkatrész árak magasabbak mint a Suzukinál de ez érvényes az egész modell palettára. Én azért a Yamaha mellett döntenék mert nálam bizonyított és az új gazdája is hiba nélkül használja. Fogyasztása nálam 4.8- 5 liter között volt, de egyseknek 4,5 liter alatt is evett. Üzembiztonság? Nem ezzel motorral fogsz az út szélén álldogálni lerobbanva. Viszont a 110-et szereti, legalábbis nálam akkor volt a legsímább a járása, 90-nél rezonált , mindegyik.
Kicsit azért érdekes a srác:)
Papíros 150-es ETZ-t senki nem fog odaadni neki, hogy 50-ért beszámolja...
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/SPAOYPTGGTFQFOQW314W1CG6
EKKF8R4KJMFWO879C9CK8TK5CYE1GEWGE8SFAA2CCFLIOWQWDAJFO9AUCMKODFRKA0JWPH7
08IZZUF5DLDLSKAA00C97RWP6UA0IO1A0POTW1MZAUP96FOU2O2GOQUGWF/page2
Szia ! Van fent a hidetések között egy 98-as 340-ért érdemes felhívni , szerintem elfog mindent mondani korrekten. Én már az elől dupla féktárcsásat vennék a helyedbe ! 44 ezerre kérdezz rá , hogy biztos km , és nem mérföld ? Az eladó telefon száma : 06 70/9411340
Tisztelt fórumozók !
Remélem nem szentségtörés a kérdésem ami a következő lenne. Azt eldöntöttem, hogy mindenképp téli motorvásárló leszek, számít az a pár tízezer amivel ilyenkor olcsóbbak a gépek. Két típusra tisztult le a kép. Az egyik az Xj600-as olyan 94-es évjárattól felfelé a másik pedig a Suzuki Gs500E lenne 93-96-os évjáratig. A keret amit vásárlásra tudok szánni szűk 350.000 ft. Az elsődleges szempontom az olcsó üzemeltetés, a másik pedig a hosszabb távú zömében Erdélybe, vagy a környező országokba való túrákra való alkalmatosság két személlyel. Ha valakinek esetleg van összehasonlítási alapja a két típussal kapcsolatban, alkatrészárak, pakolhatóság, üzembiztonság, írja már meg legyen szíves itt vagy pedig e-mailben. Az email címem: johnseagull@freemail.hu.
Nyilvánvaló az eddigi infók alapján, hogy a Yamaha egy jobb motor, viszont ebben az árkategóriában ahogy látom a Suzukikat jobb állapotban meg lehet venni, kisebb a fogyasztás és talán kevésbé bonyolult mint a Yamaha ezért talán kevesebb is a meghibásodási lehetőség. Azt is tudom, hogy különbség van a Yamaha javára lóerőben, kényelemben is ami nekem nem annyira jelentős, hisz nem hiszem hogy sokszor mennék még akár 110-et is. Nyugis, élmény motorozásra készülök csak az sem gond ha 100 km.enként meg kell majd állni pihenni.
Előre is köszönöm a segítő szándékot. Remélem nem off a kérdésem.
Szép motor. :)
Engem lehet, hogy érdekelne.
Látom 350-es Jawáról váltottál erre, én is hasonló teljesítményű gépről váltanék, 250-es ETZ-ről. Leírnád róla a tapasztalataid, véleményed?:)
Pozitívumok, negatívumok. De adhatok egy e-mail címet is, ha ott jobb. (zobinho90@citromail.hu)
Köszönöm!
Gratulálok kedves versenyző!
Megtaláltad a motoromat!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_51_j-7213890

E
zt nem tudom kié, de vélemények?:)
Érdemes lenne megvenni?
Nekem szimpatikus, gondolkozom rajta, hogy megnézem!

Ez teccik :).
Még szerencse, h a régiekhez van szerszámom :).
Ugye köztudott, hogy az XJ600-asoknak alapjáraton van egy kis kuplunghangja ("zakatol"), illetve 4000-es fordulat környéki rezonancia is többször szóba került már.

Nos nekem szinte egész szezonban teljesen eltűnt a rezonanciám, és az alapjárati zörej is szinte megszűnt/erőteljesen mérséklődött. Nem tudom mi mivel függhet össze, de úgy gondolom így visszaemlékezve hogy a kuplung zaja és a rezonancia is akkor fordulhatott elő amikor a vezérműlánc automata feszítője épp ugrás előtt volt. Ugyanis egy hosszabb ideig nálam is megvolt mind a zaj mind pedig a rezonancia és ezek fokozatosan szűntek meg amiben a karbiszinkron és érdekes módon (lehet véletlen) az olajcsere is segített, majd így szezon vége fele azon kaptam magam hogy hoppá már jó ideje egyikkel se találkoztam... És igazából fel se tűnt.

Ez így a lenti beszélgetésekről jutott eszembe. Én úgy éreztem hogy a szinkron is nagyon sokat segített, de mivel a szinkron óta elég sokat mentem vele mégse tért vissza én úgy gondolom a feszítő játszhat bele erőteljesen.
Így is lehet csinyánie?http://youtu.be/DmFaGwPXZO8 érdekes.
Én direkt nem számolom össze mert tényleg rengeteg. És teljesen hiba nélkül tettem meg vele az eddigi 2,5 évet, amit cseréltem mind azért mert szimplán csak elkopott, vagy már éppen időszerűnek gondoltam. Ráadásul barátunk a szerelőm, szerelési ktg. címen nevetséges összegeket fizettem többnyire de így is rossz belegondolni hány 100 ezrem ment el csak kopóalkatrészekre. (6 ezerből megcsinálta az első telók felújítását anyagktg.-el együtt )

Mondjuk nekem vételkor volt jó, szerelőm vette észre hogy kikoptak a lánckerék gumibakok. Kérdeztem az meg mekkora összeg? Mondja, pár ezer Ft szokott lenni. Ahha, a 6 db (3 pár) eredeti yamaha lánckerékbak 18500 Ft... Örültem hogy a láncom újszerű volt, hát majdnem meglett az ára egy jelentéktelen "hibából".
ja, meg volt egy kerékcsapágy is... na az nem volt látható. Szóval egy hatalmas rejtett hibám is volt azért
Én tudtam hogy mit veszek, meg hogy mire kell költeni. A gyakorlatilag költségmentes motorra az elején ráment két új gumi ~70 (a rajtalévőket eladtam 31-ért) hátsófék felújítás volt 35 (ebben benne van egy potyára elhasznált fékbetét... de valamit kellett bele tenni, addig is amíg nincs meg minden cserealkatrész) úgy hogy bontott tárcsa került fel, volt egy olajcsere (bár az szervizintervallum szerint...mert ismertem a motort, így nem kellett azonnal..értsd vétel utáni napokban), meg már látszódott hogy lassan vége a szimeringnek az elejében, így azt is meg telóolajat is cseréltem. No meg át kellett írni, meg egy műszaki is befigyelt.

A poén hogy egy ismert előéletű, tök jó motort vettem, nulla lutrival.. így is ráment az elején kb 200k! Pedig "baja" nem is volt. Ez volt az első 2500 km kb...Mi lett volna ha belenyúlok egy összetákolt szarba?

Egyébként ezt szörnyű összeszámolni.. most számoltam össze először. Súlyos.
Valószínű, bár ezt már tényleg nem vagyok hajlandó összeszámolni, de abban az évben amikor megvettem a Divit, a motorozásra fordított kiadásaimnak csak a fele volt maga a motor megvétele (pedig az tűnt a legnagyobb lélegzetnek).. és motoroscuccot nem is kellett vennem, mert minden volt már, nem úgy mint egy első bálozónak.