Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még hogy a 900-as többet eszik a 600-asnál ?!

Ha ! Kikérem magamnak !

Üdv
Esetleg valami rajzot nem tudnál küldeni a bukócsőröl vagy esetleg olyan képet amin jobban látszik pl a felfogatása?

Üdv Gogolák Csaba
Úgy látszik mindenkinek ez a cső tetszik! Én már azt is tudom, hogy miből készült! :-)
Üdv
Gondolom ez a cső már nincs meg,vagy még is?
Szia dani416, üdv itt!
Túl sok típushibát nem tudnék felsorolni az XJ-nél, talán csak annyit, hogy a 600-asnak kicsit zajos a kuplungja, de ez megszokható, nem mondanám hibának! Ha érdekel a 900-as is, akkor keress meg e-mailben, én már egy ideje gondolkodom a típusváltáson. Az meg, hogy többet fogyasztana mint a 600-as nem hinném, talán fél literrel max., igaz nálam a 600-as megette a 6L-7L-t a szakadt membránok miatt, a 900-as ezzel szembe 5,5L-el elmegy nálam. Teljesítményben nem kell félni kezdőmotornak sem a nagyobbtól, csak önkontroll kérdése, a súlya az ár más, azt nagyon meg kell szokni a 600-hoz képest...
Jobban jársz ha csak 2-3 szezon után veszel 900-ast, ha egyáltalán még tetszeni fog. Kezdésnek sokkal jobb a 600-as. Kezdőmotornak a 900-ast egyáltalán nem ajánlom!
Szia Dani ! Köszönöm a jó tanácsokat. Az az igazság közben én is a 600-as Diversion mellett döntöttem. Több szempont és fórumozó tanácsa alapján is. Egyrészt elnézve az állam kapzsiságát ami az átíratást illeti, a magamfajta nem tudja cserélgetni a motort ha kinőtte. Tehát úgy döntöttem egyszer kell megvenni, mégha kicsit drágábbat is aztán reményeim szerint még jó sokáig használni. Egészen arcpirító, hogy milyen átírási költséget vetnek ki a motorvásárlásra.
BOCSI! de be sem mutatkoztam.
Szendrő Dani, lassan 41 éves, 4 gyerekes családapa, esztergomi, szuzukis melós vagyok. még csak pár hónapos az A jogsim. 600-as diviket nézek, hogy a szülinapomra meglephessem magamat eggyel. igaz kicsit félresandítottam a 900-ok felé is, de jelenleg elég rossz a felhozatal a nagyobb vasból. meg többet is fogyaszt.
mivel januárban válik esedékessé a vásárlás, örömmel fogadok én is tanácsokat, hogy mire érdemes jobban kitérni a vásárláskor a xj-nél? milyen típushibái vannak? stb. persze, ha rá tudtok beszélni a 900-ra....
Seagull!
most csatlakoztam a fórumhoz. mivel nagyjából azonos paraméterekkel rendelkezünk, ezért merek írni Neked úgy is, ha még nincs is mocim. én augusztusban kaptam meg a korlátlan jogsimat. csak nekem semmiféle tapasztalatom nem volt eddig. igaz tizenegynéhány évesen egyszer vezettem babettát. szóval ebben a korban már nem érdemes a korlátozott jogsi, ha ugyanazért megkaphatod a korlátlant. ha mégiscsak soknak találnád a súlyt, teljesítményt, még mindig vezethetsz kisebbet, de ha nincs annyi fölösleges pénzed, akkor ne aprózd el! a kolléganőmmel együtt tanultunk. vasággyal eléri a hatvan kilót is én xj-n tanultam, de az 1mc3 miatt a hondán kellett vizsgázni. de vezethetőségre sokkal közelebb éreztem magamhoz a yamahát. most is ilyet szerenék, csak félresandítottam a 900-as xj felé is. csak ebből nem sok felhozatal van a mostani eladók közül. és pipiskedve még a lábujja is leért a motorról. de simán megbírkózott vele és már az első órán is nagyon ügyesen nyomatta a szlalomozást.
mivel még nincs sajátom, ezért kölcsönkértem a kollégámtól a kis 400-as banditját, majd a 650-es vstromot. hidd el, hogy nem jó a 400. főleg nem egy 180 fölötti embernek. de az üléspozíciót leszámítva is nagyon kellett pörgetni, hogy menjen. a 600-as szuzu már teljesen más volt. kényelmes és nem pötgette szét a dobhártyát a 10-12 ezres fordulat. a kolléganőm is azért adta oda, mert neki is már állt több mint egy éve, mert átnyergelt egy 600-as fézerre. pedig ő sem az a keletnémet bírkózó alkat. ha meg ráddől a motor, akkor már szinte tök mindegy, hogy egy 190 kilós 400-as dől rád, vagy egy 207 kilós 600-as. viszont tudsz vele előzni, ha kell és ott van benne a tartalék erő. mint ahogy említettem, ezen tanultam, de nem ugrott ki alólam. nógatott is gyakran az oktatóm. szóval ez a 600-as nagyon kezes egy kezdőnek. vagy egy olyan korúnak, mint én vagyok.
sziasztok!
bontottunk egy xj 600-s 94-es évjáratú vasat. Maradt egy-két apróság
Pl:önindító,gyújtótekercs, váltó,műszerfal,kuplungkosár, stb,ha valakit érdekel, a 70/3732343-as mobilon csörögjön
Hát most éppen nem működik.
Megkaptam,nagyon szépen köszönöm.
Tudod, Gugli a barátod!
Töltsd le innen!

http://www.manualedereparatie....
De én még új vagyok itt . A motort is három hete vettem . Szóval ha lennél olyan jó ,elküldenéd a kért anyagot a szamoca72@freemail.hu ra? Előre is köszönöm
Szerintem akár ki is kötheted. Ez egy karburátor olajos fűtés vezérlő mágnes tekercs hideg tájakra. Annyira nem játszik, mint amennyit koszol.
Természetesen, még megvan, de itt szerintem mindenkinek !
Üdv Berber.
Mivel látom elég régi a bejegyzés,csak "félve" kérdezem ,hogy áll e még az ajánlatod arra vonatkozóan ,hogy ha megadom az emil címem,küldesz javítási kézi könyvet.Ha igen,Yamaha XJ 600S Diversion hoz ,esetleg van?
Ez a karbi fűtés mágnes szelepe!
Nekem is mindig kicsit olajos volt, de évek alatt sem sikerült kideríteni hol szivárog.
Nagy jelentősége nincs, sokan egyszerűen megszüntetik és ledolgozzák az olaj furatokat.
sziasztok.
Kis segítségre lenne szügségem mégpedig hogy a képen látható tárgy,
mi a csoda és miért úszik az olajban , lehet-e ilyet venni , vagy van-e valakinek eladó.
Ha esetleg vennél egy másikat, hogy a két gép közül a jobb állapotút használd... Az enyém(et) sajnos el kell adjam...
Nem, nem én hívtalak, hál istennek a külön vett blokkon is rajta volt a négy csonk, és még azok is simán használhatók.
Egyébként pár napja nem Te hívtál fel, hogy hol vettem a szívócsonkokat?
Szia!
Örülök, hogy csatlakozhatok!
Hát, ahhoz, hogy esetleg guruljunk egyet,nem csak a rossz idő miatt kell várni, hanem azért is, mert csont fel kel újítanom a szekeret.
Főtengely csere,fúrás,hengerfej felújítás,váz+komplett festés..
Gondolhatod, hogy milyen állapotban van, ha 95000-ért vettem meg.
Majd fotózok, és teszek fel képeket, hogy hogy haladok.
Szia.
Nem is az egyéb "külső" alkatrészekkel van a baj, hanem a motorspecifikus dolgokkal! Ha ott gáz van na az a szívás, mivel japán belpiacos!
Édesapámnak anno hozzá nem értve volt szerencséje belenyúlni egy ilyenbe - Suzuki RMX 250-ese volt. Kiment egy szimering füstölt a motor mint egy szúnyogírtó. Az egész országban nem tudtak hozzá egy vacak szimeringet adni, japánból kellett rendelni. Átfutási időt, költségeit nem ecsetelném - ezért szívás és nem tanácsos japán vagy akármilyen belpiacos nagymotort venni. Ha ez van egy szimeringgel mi lehet egyéb motoron belüli akár apróbb alkatrészekkel is?
Sajnos már darabokra van szedve,és én balga elfelejtettem képeket csinálni róla, de már felvettem a kapcsolatot az előző gazdájával, hogy küldje már el azokat a fotókat, amikkel meg volt hirdetve.
Szia.