Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Seagull, Tegnap cseréltem olajat, olajszűrőt és légszűrőt a 400-ason, mindvégig követve a 600-as hoz kiadott Haynes könyvet. Teljesen ugyanaz volt minden, mint, ahogy a könyvben a képeken. Nem vagyok szakértő motorszerelő, de szerintem min 90%-ban azonos a 400-as és a 600-as, főleg a nem motorblokkon belüli részek, úgy, mint fékek, futómű, kerekek, kormányzás, elektronika, hajtáslánc stb... (az én 400-asom enyém pont eladó, ha érdekel, szólj! :))
Sziasztok ! Biztosan volt már nagyon sokszor a kérdés. Az XJ400 és az XJ600 1992-év utáni évjáratok nagyon különbözőek egyébként ? Pl. teleszkóp, fék, elektromosság is más.
Köszönöm a segítséget!
Köszönöm :-)
Hát egy 18 éves motorban a 30 x ezer km eléggé a hihetetlen kategóriát súrolja. Én nem túrázgatok de így beletettem 2,5 év alatt 20 ezret.

Szépnek amúgy szép, bár ahhoz képest hogy régi idomszettes szerintem drága, ennyiért még az enyém eladását is megfontolnám pedig az 97-98-as, jó mondjuk ha igaz a hirdetés a km is majdnem a duplája :D
Szép paripa!
Nem is volt olyan nehéz! :-) Köszönöm a segítségeteket.
Szia Fecó . Az a helyzet hogy csere lenne.Nem venni akar ezt ajánlották neki cserébe.
Helló Földi!
Üdv. a fedélzeten! Végre még egy másik miskolci!
Nem is merem ugyan ezt a gépet de,elég tip-top.
Azért elsőnek inkább ezt nézném meg!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s-6996751
No, mivel ezt már nem olvastam így ennyiben maradtunk. ...ellenben jövő héten bármikor.
Fotót kérünk a vasról! Majd jól megjelenik Biti és megmondja neked az okosságot
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ezt a motort ismeri-e valaki! Egyik barátomat érdekelné.

http://aprod.hu/hirdetes/motor...
Üdv minden fórumozónak!
Újdonsült XJ 900 (31A) tulaj lettem, ha nem gond, csatlakoznék hozzátok.
Be is mutatkoznék: Vigh László vagyok (zekutya), Miskolcon lakom. Utolsó gépem egy cagiva elefant 750 volt, igaz előtte volt más sor 4-es is (CB 750, GPZ 900). Tavaly eladtam az elefantot, (nem kell már nekem nagy motor, van egy 150-es leonardom) címszóval.
Eddig bírtam, nagy vas nélkül nem lehet élni, úgyhogy vettem egy 83-as 900-ast, ami motorhibás-ként hirdettek meg. Utólag derült ki, hogy hajtókar csapágyas, ill. kapott a főteng. is.
Sikerült vennem hozzá egy karbisor nélküli komplett blokkot, így most a kettőből rakok össze egyet. Egy dologban kérnék egy kis segítséget. A generátor állórészt hogy tudom kivenni? Van valami trükje, vagy valami kihúzó szerszámot kell legyártani hozzá?
Ja, és még egy: Találtam egy eladó üres blokkot hengerrel és hengerfejjel, de úgy hirdetik, hogy XJ 750-900. Ezeknek a blokkjuk megegyezik, ill.a heng. furat átmérő változik, vagy a lökethossz?
Hát ez elég hosszúra sikeredett, elnézést a litániáért, üdv mindenkinek:zekutya
Bar nem nekem szolt a kerdes....
Allitsd mindegyiket 2 fordulat ki. Aztan innen indulj. Eyenkent tekerd be ovatosan koppig (nem meghuzva) aztan lassan kifele tekerve amikor a henger legszebben jar ott parkold le. Mindegyik hengerrel csinald vegig ugyanezt. Aztan ujra es valoszinu a masodik korben mar jol eltalalod a megfelelo keverekkepzest. Ha meg mindig nem vagy biztos abban hogy jo akarmennyiszer finomithatsz. Szinkronnak jonak kell lennie es termeszetesen a karbiknak tisztanak es nem beszelve a szelephezagokrol.
Ha ez azt jelenti hogy megfülelnéd a problémát, akkor legyen. Valamikor 4 óra felé végzek a Villányi úton, aztán megyek haza. Ha nem kell nagyon nagy tiszteletkört mennem, akkor rá tudok szánni egy kis időt a dologra.

Merre végzel.. csak mert elég nagy a 22. kerület és én a 11. ker felöli végén vagyok
sziasztok ,4-500 as túra gépeket nézegetek /elösször gs -er 5 tipusok voltak a látómezőmben/ de találtam 400as diverziont jónak tünik árba is ok csak ezt a tipust nem ismerem ,bár a net jókat hoz.
Azt ne irjátok h 600ast vegyek ,elég a 4kilós teljesitménye mivel kb 2e km /év amire van időm.Akinek volt ,ismeri előnyeit -hátrányait minden hasznos infónak örülök ,,.Köszi aki ir segit előre is
Szia Biti! Hozzád lenne egy olyan kérdésem, Xj 550 /4v8/ A porlasztók mindegyik szívótorka tetején van egy pici süllyesztett réz csavar. Ezek lennének a levegő állító csavarjai? Bentről kifelé hány fordulatnyira kell nyitva lenniük? Köszönöm a segítséged előre is!
Akkor viszonylag közel van ahhoz ahol parkolok. Ma mondjuk remélem nem végzek későn.
És a viseletes kereszt.
Egy két kép.
az az XX az inkább XXII
Ha a XI-XX kerület körül jár valaki aki hallott már ilyet, szívesen odaadom neki egy karikára a gépet. De most nem nagyon van kapacitásom szaladgálni vele bárhová is.
Meg kéne ezt hallgatni, így nehéz bármit is mondani, de azt főleg reméld, hogy ne a blokk környékén legyen gond....,de az is tény, hogy a kardán elviszi a hangot, menet közben lehajolva mindent elölről hallasz.
Elöl van valamerre a gond az tuti.

Most összeszámoltam.. kb 1200 kilométert mentem azóta (október közepe) mióta először hallottam hogy van valami. Azóta se fokozódott a dolog.. a hátralevő nagyon max 1000 kilométert már csak kibírja nagyobb gond nélkül.