Igen én is úgy éreztem, amikor egy kb 40 km-es karikát csináltam egy vadi új kerekedésbeli 2008-as 600-as fazerrel. Alul semmi, majd 7-8 ezernél kezdett lenni valami de semmi kirobbanó! Igaz 78-LE-ös változat volt. Csak a futóműve volt jobb mint a Divinek. Őszintén nem tetszett, olyan volt mintha egy varrógépen ülnél. A TDM 850-nél 8500 tól kezdődik a pirosmező. Iszonyat gyorsan ott van ezen a fordulaton, eleinte sokszor megközelítettem ezt az értéket, mert szinte fel sem tünt, hogy mennyivel megyek olyan lazán lehet vele hajtani.
Csak annyi a lényeg, hogy szélesebb a felni fél collal, ezen jól áll a 160as gumi. De vigyázni kell mert a régebbi 600as fzr-nek is 3.5col széles, mint az xj-nek. 4.00 colos fzr kerekét kell beletenni, és nem kell alakítani, vágni, reszelni semmit. Ilyet kell venni, mint ez
Tegnap vittem egy barátom motorját szervízeltetni Sárkány mesterhez és volt szerencsém néhány mocin üléspróbát venni.
Szerintem neked az XJ nem jó irány a GS-hez képest, alacsonyabb a ülésmagassága, távolabb van a kormány egyszóval sportosabb testhelyzetet veszel fel.
Úgy vettem észre a neked gépek szinte azonosak, uniformizáltak, átlag méretű emberekre méretezték őket. Jelentős különbség csak a túra endutóknál tapasztaltam.
Vesd tekinteted TDM irányba! A másik vetélytárs az aprilia pegaso 650 lehetne, de inkább nem írom le, Sárkány úr hozzá fűzött megjegyzéseit!
Az én Fazeremben nem tetszett, hogy alul eléggé nyomatékszegénynek tűnt (sikerült le is fulladnom vele egy párszor,amíg meg nem szoktam). Pörgetni kellett,amihez nem volt mindig szívem...
Egy Tdm rugalmasabb, alul is nyomatékosabb lehet, jobban motorozható, de majd Géza megmondja a tutit :-)
Sziasztok. Vettem egy 1981 es XJ 550-est az egyik barátomtól. Kellene hozzá némi alkatrész mert össze van törve az eleje. Ha valakinek van elfekvőben bármi akkor kérem jelezze hogy életre tudjam kelteni a masinát. Köszönettel: Hajas
Én most tervezek venni egy XJ600 1986-os kiadású motort, és az a kérdésem, hogy milyen hozzá az alkatrészellátás?