Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Nem... én a problémakör másik végén állok, ezért nagy rutinnal kezelem már ezt az oldalt. Leér-e a lábam az adott gépről vagy sem
Hát, te egy gondolatolvasó vagy
Üdv.

Nekem van 1 eladó xj600n es motorom még nem hirdettem meg sehol sem ha érdekel írj 1 mailt a mohaidani@freemail.hu-ra és meg tudjuk beszélni a részleteket. Kevés km van benne, Ausztriából hozták be 2 éve én akkor vettem meg én intéztem az itthoni papírozását megkímélt állapotban van kevés kilométerrel röviden ennyi, a többi privátban ,ha érdekel...
A GS-em is elég zajos volt már ("a Suzuki csörög", ahogy mondják), nem ez lenne a fő gondom egy motornál, sokkal inkább a kényelmessége érdekel, mert a 89-es jószág ülése már messze volt az ideálistól. A kormányát is átrakattam túrakormánynak, de az csak félmegoldást hozott (bár sokkal jobb lett, mint a csutka).
Doki... mivel a kényelem nálad hangsúlyos szempont, ajánlom neked a motorcycle ergonomics oldalt, ahol be tudod állítani a saját testméreteid, és megnézheted hogy férsz el egy-egy típuson. (Az Options-nél tudod beállítani hogy metrikus legyen a cucc.)
Azt tudnod kell a Diversion zajos motor. Alapjáraton a kuplung elég nagy zakatolással tud lenni, ami fülnek rossz viszont nem gond ez igy sikerült a Yamahának. Ha vezérműlánc feszítője nem ugrott át a következő fogra de már ott van a határon magyarán kicsit laza vezérműlánc az is elég fura zajokat kelt. Valamint nekem állandóan volt egy kis szelephang ha még tökéletesek voltak az értékek is.
Az túlzás, hogy nekem keresik, inkább csak piszkálnak
De amúgy igen, én keresek motort, és elgondolkodtam az XJ 600-ason és a Fazeren is. Már csak a megfelelő eladó motort kéne megtalálnom, de az így laikusként és ismeretlenként nem egyszerű
Ha ismersz esetleg ajánlható gépet, csak bátran
Most neked nincs motorod, hogy a GS forumon ilyen bőszen keresik a neked valót? Ha nincs, én szívből ajánlom az XJ-t, elég probléma mentes motor. A világból kimegy gond nélkül.
Az tuti, hogy mikor kapott új légszűrőt, megtáltosodott
A láncra nem én mondtam, hogy eredeti, hanem aki cserélte (úgy is nézett ki mondjuk), a légszűrőre pedig én tippelem, mert azt hiszem, azokba bele van ütve valami számsor (ahogy ebbe is), és a belseje is valami tömény feketeség volt már, minimális áteresztőképességel.
53000 km-es motorban eredeti légszűrő? Eredeti lánc? Hát nem tudom
... hozzá kell tennem, hogy az állapota közel gyári volt... 53 ezer km, és még eredeti fényezés... lánc... légszűrő
A gumik már nem, de ha 2011-ben egy 89-es gépen 94-es és 97-es papucsok vannak, az még gyárinak számít szerintem
A GS-em is kintről jött be, és valahogy nekem is rokonszenvesebb a külföldi papíros motor
Engem érdekel a gyergyák. Kellene a tel szám,én Nyárlörinci vagyok.
Ide küldmárel. misi1959@gmail.com.
Köszi Misi
Autósboltban kell venni gyertyát! Feleannyiba kerül, mivel sokkal kisebb árréssel dolgozik egy jól menő autósbolt mint egy motorosbolt.
Valaki panaszkodott itt, hogy 12 ezer a gyertyasor, én alig több mint feléért árulom fél éve, de a kutyának se kell :D
http://auto-motor.vatera.hu/mo...

Gumis téma: én előre és hátulra is új BT45-ösöket tettem, 10-10mm-el szélesebbeket a gyárinál (120 ill. 140), nekem nagyon beváltak, jól dönthető, mégis egyenesben is stabil a motort, 80nál is simán elengedem a kormányt, fut szépen bizonytalanság nélkül.

Fogyasztásom az elmúlt egy év során 4,3 és 5,8 között alakult, de nyugodt túratempóval(90km/h), egy személlyel szerintem 4 köré levihető a fogyasztás.
Én is így vagyok ezzel. Fiatalon (14-15 évesen) megtanultam mit lehet kapni a magyar használt járműpiacon hozzá nem értőként - ennek köszönhetem hogy megtanultam szerelni... 8-9 ezer km-ek ahha

Az utóbbi 6 évben több robogóm is volt a nagymoci előtt és csak is kizárólag egyenesen külföldről behozottat vettem így már mondhatni hozzáértőként - persze ehhez kapcsolat is kellett. Ami kívülről egyben volt az belül is ezerszer különb és tákolás mentes állapotban volt nem úgy mint itthon. Az XJ-m nem egyenesen kintről jött egyedül, itthon vettem de 2 évvel korábban ez is olaszból jött és kint ha hiszi más ha nem, tényleg nem tekergetik a km órákat. Amint a magyar kereskedő kezébe kerül - tisztelet a kivételnek - már a határt se éri el kis túlzással azzal az állással...

Persze a honi kereskedők mindent megtesznek hogy az ellenkezője terjedjen el, aztán a kínálatuk 80%-a nekik is egyenesen kintről van kismotorok esetén legalábbis... Vagy próbálják eladni a kínai csodáikat a kreált mítoszokat felhasználva.
Pont a tekergetők és az állapot miatt veszek autót és motort csak külföldön.Az XJ-m most lesz 30éves,2 éve hoztam be,47e km-rel.Tavasszal vettem mellé egy kis rohangálós Kawa Gpx500-ast.Az 26éves és 32e van benne Ez utóbbi 1 tulajos volt.Valahogy az állapot tükrözi a futásteljesítményt.
Én személy szerint nevetségesnek találom a 10-en éves moci és 20-30-40 ezer km-eket. Itthon mindent pofátlanul tekergetnek eladás előtt, és a vevőkben nagyrészt fel se rémlik hogy ez megtörténhet. Gyanúsan kevés a km de inkább elnézik és megveszik azt mert jó az ember lelkének a látvány, de általában ezekben van lényegesen több buktató mint a valós km állású de 50-60 ezer felett futottakban.

Én az enyémet 57 valamennyivel vettem nem egészen 2,5 éve teljesen valós km-rel és ehhez illő állapotban. Beletettem ezen idő alatt 20 ezer km-t de egy deka olajat nem evett meg, soha nem kellett utántölteni, és a motorral semmiféle problémám nem akadt!

Olajat, légszűrőt cserélgettem, meg kopóalkatrészeket - láncszettet, gumit, fékbetétet, szívócsonkot de hibája egyáltalán nem volt ennyi km után sem, és ahogy elnézem nem is lesz egy darabig. Én simán elhiszem hogy ezekhez 100 ezer km alatt hozzá se kell érni, felette is majd valahol a vezműlánc csere fog közebszólni, meg 1-2 helyen több ezer km után mintha szelelne valamelyik tömítésem de ennyi...

Első nagymotorom én nagyon megszerettem, most stabil 4 literre beállt a fogyasztásom is, kényelmes is. Én ezek után 70-80 ezerrel is gondolkodás nélkül megvennék egy ilyet, a hangja mindent elárul egyébként is.
Megnéztem a Fazereket és a TDM-et is. Előbbi külsőre tetszik, bár az a 95 ló valószínűleg jóval több zabot ropogtat, mint amit megszoktam, és nem is feltétlenül tartanám szükségesnek az erősebb motort. Árban néhány hajszállal feljebb van a keretemnél, de nem sietős a csere, van időm gyűjteni, ha mégis eladom a GS-t. A TDM viszont nem jött be, és drága is...
Ezt nézd meg, ez már azért tényleg fülön kanyarodik.

http://youtu.be/TqKShV-iN5M
Én már junius közepe óta beletettem a TDM-be 5600 km-t és ez csak fél szezon. Elötte a Divivel mentem vagy 4000 km-t
Engem inkább az rémítene meg ha még ennél is kevesebbet futott volna egy 12-14 éves motor... mert az már majdhogynem extrém lenne. Ez a 70-80 ezer, a használták de nem sokat futás..szerintem a motorok többsége nagy átlagban évi 6000 kilométernél azért többet megy.
Vegyél visszatekert 20 000 km-t
Nézegetem őket, de egyenlőre nem leltem, messze vannak tőlem és
kissé elrémít a 70-80ezer kilométer amikkel hirdetik őket