Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Feri! Rászántad magad,hogy megválj a Divitől? Nézz körül a TDM-ek között, megéri. Nagy élmény a Divi után, bár először szokni kell, de utána szeretni fogod. A 4TX-es verziót keresd, 99 utánit!
Igy van ,sajna idén nem tudtunk menni de jövőre mindenképp mégha nem is XJ -vel de a társaság mindenképp megéri,üdv joci
Megnéztem a képeidet,hát a termetedhez inkább egy TDM illik és abban sem csalódnál,a GS-t meg tedd el a kisdokinak neki is kezdeni kell valamivel,látom máris igazi motoros.üdv.
Egy kicsit modernizálni szeretnék, jobb fék és futómű és néhány plusz paci mindig jól jön!
Aki XJ-s volt az is marad!Mindig jó buli az éves tali miért hagynám ki?
A GS-em is kintről jött, és erre is kellett költenem... és mivel nem sietős a stílusom, pont illik a GS hozzám. Mindenesetre kösz a tippet, talonba kerül
Persze ha egy nagyobb minöségi ugrásra vágysz akkor egy Fazer 600 a megoldás ,jo áron lehet kintröl behozott példányokat találni.üdv.
Szia Feco,láttam árulod az xj-t.Én is eladtam az enyémet,maradt a Gpz 600 r a mama kedvence.Nem bántam meg,lassan kezd összeállni. Gyors ,kényelmes 5 l-el elmegy csak már kevés jo példányhoz lehet hozzájutni.Remélem még összefutunk a Kalaska-völgyben,üdv joci.
Jellemzően egyszemélyes gurulásaim voltak eddig, mivel tanulómotornak vettem, és a tapasztalataim alapján úgy néz ki, maradnék is ennél, mert amire nekem kell egy motor, azt ez tudja, egyszerű technika, a fogyasztása meg tényleg parádés. A Deauville dobozai sajnos már nem jelentenek motivációt, mivel idén a GS-hez is beszereztem két böhömnagy oldaldobozt, konzollal.
Ha tehát jól értem, nem adna annyival többet a Divi, amennyit a motorváltás áldásos mellékhatásaira kellene adóznom... köszönöm a segítséget
Én inkábba Honda Deauvillet ajánlanám nem a sima NT650 V-t.A két gyári koffer sokat nyom a latba, plusz a félidom. Szerintem az XJ többet ér mint a Gs 500, szerintem sokkal jobban motorozható a 4 henger. Már 2 ezertől simán megy a gép és ha lassan is de meggyőzően húz. Kényelem? Én főleg emiatt adtam el nekem már nem volt kényelmes a lábamnak túlságosan össze kellett hajtani. EZÉRT vettem TDM-et. Sokkal tatásabban lehet ülni rajta, viszont ezen meg a fenekem fájdul meg hamarabb mint kéne. Egyszerüen kemény az ülés hosszú távon. De még mindig jobb mint összegöcsörödve ülni. A Divi mellett szól még, hogy nagyon megbízható darab,nem hagyott sose cserbe úton, és egyszerű mint a faék a mai mocikhoz képest. Valamint olcsón lehet hozzá jutni.
Szia!
Távol áljon tőlem, hogy bármilyen tanácsot is adjak csak magam is hasonló gondolatokkal foglalkozom!
Szerintem nagy lényegi különbség nincs a GS és az XJ között. Az Xj előnyei talán a kétszemélyes utazásnál jönnek elő a plusz teljesítmény miatt, de ezért 5 literes fogyasztással kell fizetni.
Kiemelted a kényelem fontosságát, akkor két lehetőséget látok. az egyik a túrás például a HONDA NT 650.
Talán gondolkozhatsz a nagy robogókon is, tagadhatatlanul bizonyítottak már, kényelemben és praktikumban nincs párjuk, csak az átkozott X faktor hiányzik belőlük.
Hali,hát igen a divat.Sokszor kiveséztük már a gumik méretét de az igazság az hogy a gyári adatok általában igazak.xj.hátul max 140.Persze a per 70,80 stb is fontos adat de ezt is megirtuk már.A széles gumi jó az egyenes száguldáshoz de nem jó a kanyarokban.Elveszi az igazi motorozási élményt.Azonkivül okozhat meglepetést a szerelés is.Nemrég jártam ugy hogy visszacseréltem a 160-as kereket 140-esre mivel nem tetszett.Minden szuper,de jött egy defekt gumi tönkrement.Telefon haza család hozza a tartalék 160-as kereket,csere és meglepetés -kerék nem fér el a villában.Ugyanis közben lecseréltem a nyulott öreg láncot egy ujra és ezért a kerék elörébb került 1,5 centivel.Szégyenszemre bicskával faragtam le a gumi széléböl hogy haza tudjak jönni.üdv mindenkinek.
Hali,én maradnék a gs-nél és megcsináltatnám az ülést.A fogyasztás 5-5,5 jo esetben és elég drága az alkatrész pld. 4 gyertya 12000,- ft.Ha pedig egy leharcolt gépet veszel rámegy a gatyád is.üdv joci.
Nem is oly rég valaki azt állította, hogy az FZ600-as hátsó kereke kompatibilis az XJ-vel és arra felteheted a 160-as gumit.
Személy szerint nem látom értelmét, szerintem erre a motorra tökéletesen elég a gyári méret, de a divat nagy úr!
Üdv az ittenieknek!
Nem vagyok márkatárs, csak gondolkodom a váltáson, némi pénzem is lenne rá, csak nem tudom, melyik irányba érdemes elindulnom. A mostani motorom (Suzuki GS 500) a legtöbb szempontból megfelelne, költöttem is rá, de most kicsit benne van a bugi a lábamban, hogy kényelmesebbet szeretnék. Van valakinek tippje, tapasztalata, akármi, hogy az XJ 600-as mennyire kényelmes a GS 500-ashoz képest (az üléssel van bajom), fenntartási költségek hogyan alakulnak, stb. A fogyasztás kérdése "sajnos" nem igazán jön szóba (bár érdekel ez is, de) nem hiszem, hogy a mostani 3.5-3.8 közötti fogyasztásnál az XJ jobb lenne
Szia!

Nekem 140/70-18 van hátul, Bridgestone Bt-45, és remekül működik mind a méret, mind a gumi. A Pirelli SportDaemon-ja kicsit lágyabb, így gyorsabban kopik, de szintén találsz ebben a méretben.

140-nél szélesebbet a gyári felnire ne tegyél, nagyon "összenyomja" a gumit, így túl tojás lesz a profil, nem fogod szeretni.

Amúgy itt a fórumon elég sok korábbi bejegyzést találsz gumi és méret kérdésben, ha rákeresel.
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene gumiválasztáshoz, XJ600N (95-ös) esetében.

Specifikáció egyértelműen előírja: 110/80-17 Front, 130/70-18 Rear, de azt is megemlítik, hogy pl. 130 helyett lehet 140-est vagy kisebbet, persze én egy picit szélesebbet tennék. De ilyent nem nagyon találok… Magyarországon, e-bay-ről lehetne rendelni. Vagy csak rossz váltóadatokat nézek? Van valakinek 140-es vagy annál szélesebb hátul? Mi ezzel kapcsolatban a tapasztalat?

Vagy aki 140-est (vagy nagyobbat) tesz rá, az kicseréli a hátsó Felnit az FZR600-as 140/60-18-as felnijére és arra teszi az új gumit?
Köszi: G.
Dunlop arrowmax használt szett eladó 14 000ért elvihető mindkettő(de igény szerint elvihetőek egyenként is),középen még kb 3mm profilmélység,sérülés,defekt nem volt egyiken sem.
érdeklődni: 0620 255 32 02
Ha kikapcsolt lenne akkor: 00421910237725
vagy itt fórumon
Ha már itt is, .
Van hozzá felújító készletem.
Szia!

Van.

Elérhetőségeim az adatlapon.

Üdv.
A képen látható Xj 550 üzemanyag csaphoz keresek javító szettet!
Ha tud valaki segíteni,jelezzen,köszönöm!
szép estét fesszabályzót keresek xj 600 - 51j típúshoz ilyet keresnék segítséget előre is köszönöm
Szia Tibi!
Küldtem két fényképet az emailedre az üzemanyag csapról!
Köszi előre is!
Olajban nem vagyok márkahű, mindenfélét. Jelenleg Repsolt. Árban az volt a legjobb. Amúgy ez most ásványi kipróbálom milyen, de szerintem a szintetikusok a legjobbak.
Köszi a választ, tömítőpasztát a korábbi tulajdonos már használt ennél a hengernél, nem is keveset, eléggé összegányolta vele a szelepfedelet is. Amúgy milyen márkájú olajat használsz?
Szia! A 20-40W olaj az inkább nyári olaj 10 fok felett ajánlott. A 10-30W téli olaj -10 foktól ajánlott. Én 15-50W használnék helyedben. A másik problémád szerintem nem olaj , hanem tömítetlenség. Rosszul meghúzott csavarok, estleg nem elég gondosan megtisztított felületre lett berakva az új tömítés. Lehet csak meg kell húzni a megfelelő nyomaték értékekre a csavarokat. Tömítő paszta használata is szóba jöhet.l