Szia Feri! Rászántad magad,hogy megválj a Divitől? Nézz körül a TDM-ek között, megéri. Nagy élmény a Divi után, bár először szokni kell, de utána szeretni fogod. A 4TX-es verziót keresd, 99 utánit!
Megnéztem a képeidet,hát a termetedhez inkább egy TDM illik és abban sem csalódnál,a GS-t meg tedd el a kisdokinak neki is kezdeni kell valamivel,látom máris igazi motoros.üdv.
Egy kicsit modernizálni szeretnék, jobb fék és futómű és néhány plusz paci mindig jól jön!
Aki XJ-s volt az is marad!Mindig jó buli az éves tali miért hagynám ki?
A GS-em is kintről jött, és erre is kellett költenem... és mivel nem sietős a stílusom, pont illik a GS hozzám. Mindenesetre kösz a tippet, talonba kerül
Szia Feco,láttam árulod az xj-t.Én is eladtam az enyémet,maradt a Gpz 600 r a mama kedvence.Nem bántam meg,lassan kezd összeállni. Gyors ,kényelmes 5 l-el elmegy csak már kevés jo példányhoz lehet hozzájutni.Remélem még összefutunk a Kalaska-völgyben,üdv joci.
Jellemzően egyszemélyes gurulásaim voltak eddig, mivel tanulómotornak vettem, és a tapasztalataim alapján úgy néz ki, maradnék is ennél, mert amire nekem kell egy motor, azt ez tudja, egyszerű technika, a fogyasztása meg tényleg parádés. A Deauville dobozai sajnos már nem jelentenek motivációt, mivel idén a GS-hez is beszereztem két böhömnagy oldaldobozt, konzollal.
Ha tehát jól értem, nem adna annyival többet a Divi, amennyit a motorváltás áldásos mellékhatásaira kellene adóznom... köszönöm a segítséget
Én inkábba Honda Deauvillet ajánlanám nem a sima NT650 V-t.A két gyári koffer sokat nyom a latba, plusz a félidom. Szerintem az XJ többet ér mint a Gs 500, szerintem sokkal jobban motorozható a 4 henger. Már 2 ezertől simán megy a gép és ha lassan is de meggyőzően húz. Kényelem? Én főleg emiatt adtam el nekem már nem volt kényelmes a lábamnak túlságosan össze kellett hajtani. EZÉRT vettem TDM-et. Sokkal tatásabban lehet ülni rajta, viszont ezen meg a fenekem fájdul meg hamarabb mint kéne. Egyszerüen kemény az ülés hosszú távon. De még mindig jobb mint összegöcsörödve ülni. A Divi mellett szól még, hogy nagyon megbízható darab,nem hagyott sose cserbe úton, és egyszerű mint a faék a mai mocikhoz képest. Valamint olcsón lehet hozzá jutni.
Szia!
Távol áljon tőlem, hogy bármilyen tanácsot is adjak csak magam is hasonló gondolatokkal foglalkozom!
Szerintem nagy lényegi különbség nincs a GS és az XJ között. Az Xj előnyei talán a kétszemélyes utazásnál jönnek elő a plusz teljesítmény miatt, de ezért 5 literes fogyasztással kell fizetni.
Kiemelted a kényelem fontosságát, akkor két lehetőséget látok. az egyik a túrás például a HONDA NT 650.
Talán gondolkozhatsz a nagy robogókon is, tagadhatatlanul bizonyítottak már, kényelemben és praktikumban nincs párjuk, csak az átkozott X faktor hiányzik belőlük.
Hali,hát igen a divat.Sokszor kiveséztük már a gumik méretét de az igazság az hogy a gyári adatok általában igazak.xj.hátul max 140.Persze a per 70,80 stb is fontos adat de ezt is megirtuk már.A széles gumi jó az egyenes száguldáshoz de nem jó a kanyarokban.Elveszi az igazi motorozási élményt.Azonkivül okozhat meglepetést a szerelés is.Nemrég jártam ugy hogy visszacseréltem a 160-as kereket 140-esre mivel nem tetszett.Minden szuper,de jött egy defekt gumi tönkrement.Telefon haza család hozza a tartalék 160-as kereket,csere és meglepetés -kerék nem fér el a villában.Ugyanis közben lecseréltem a nyulott öreg láncot egy ujra és ezért a kerék elörébb került 1,5 centivel.Szégyenszemre bicskával faragtam le a gumi széléböl hogy haza tudjak jönni.üdv mindenkinek.
Hali,én maradnék a gs-nél és megcsináltatnám az ülést.A fogyasztás 5-5,5 jo esetben és elég drága az alkatrész pld. 4 gyertya 12000,- ft.Ha pedig egy leharcolt gépet veszel rámegy a gatyád is.üdv joci.
Nem is oly rég valaki azt állította, hogy az FZ600-as hátsó kereke kompatibilis az XJ-vel és arra felteheted a 160-as gumit.
Személy szerint nem látom értelmét, szerintem erre a motorra tökéletesen elég a gyári méret, de a divat nagy úr!
Üdv az ittenieknek!
Nem vagyok márkatárs, csak gondolkodom a váltáson, némi pénzem is lenne rá, csak nem tudom, melyik irányba érdemes elindulnom. A mostani motorom (Suzuki GS 500) a legtöbb szempontból megfelelne, költöttem is rá, de most kicsit benne van a bugi a lábamban, hogy kényelmesebbet szeretnék. Van valakinek tippje, tapasztalata, akármi, hogy az XJ 600-as mennyire kényelmes a GS 500-ashoz képest (az üléssel van bajom), fenntartási költségek hogyan alakulnak, stb. A fogyasztás kérdése "sajnos" nem igazán jön szóba (bár érdekel ez is, de) nem hiszem, hogy a mostani 3.5-3.8 közötti fogyasztásnál az XJ jobb lenne
Nekem 140/70-18 van hátul, Bridgestone Bt-45, és remekül működik mind a méret, mind a gumi. A Pirelli SportDaemon-ja kicsit lágyabb, így gyorsabban kopik, de szintén találsz ebben a méretben.
140-nél szélesebbet a gyári felnire ne tegyél, nagyon "összenyomja" a gumit, így túl tojás lesz a profil, nem fogod szeretni.
Amúgy itt a fórumon elég sok korábbi bejegyzést találsz gumi és méret kérdésben, ha rákeresel.
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene gumiválasztáshoz, XJ600N (95-ös) esetében.
Specifikáció egyértelműen előírja: 110/80-17 Front, 130/70-18 Rear, de azt is megemlítik, hogy pl. 130 helyett lehet 140-est vagy kisebbet, persze én egy picit szélesebbet tennék. De ilyent nem nagyon találok… Magyarországon, e-bay-ről lehetne rendelni. Vagy csak rossz váltóadatokat nézek? Van valakinek 140-es vagy annál szélesebb hátul? Mi ezzel kapcsolatban a tapasztalat?
Vagy aki 140-est (vagy nagyobbat) tesz rá, az kicseréli a hátsó Felnit az FZR600-as 140/60-18-as felnijére és arra teszi az új gumit?
Köszi: G.
Dunlop arrowmax használt szett eladó 14 000ért elvihető mindkettő(de igény szerint elvihetőek egyenként is),középen még kb 3mm profilmélység,sérülés,defekt nem volt egyiken sem.
érdeklődni: 0620 255 32 02
Ha kikapcsolt lenne akkor: 00421910237725
vagy itt fórumon
Olajban nem vagyok márkahű, mindenfélét. Jelenleg Repsolt. Árban az volt a legjobb. Amúgy ez most ásványi kipróbálom milyen, de szerintem a szintetikusok a legjobbak.
Köszi a választ, tömítőpasztát a korábbi tulajdonos már használt ennél a hengernél, nem is keveset, eléggé összegányolta vele a szelepfedelet is. Amúgy milyen márkájú olajat használsz?
Szia! A 20-40W olaj az inkább nyári olaj 10 fok felett ajánlott. A 10-30W téli olaj -10 foktól ajánlott. Én 15-50W használnék helyedben. A másik problémád szerintem nem olaj , hanem tömítetlenség. Rosszul meghúzott csavarok, estleg nem elég gondosan megtisztított felületre lett berakva az új tömítés. Lehet csak meg kell húzni a megfelelő nyomaték értékekre a csavarokat. Tömítő paszta használata is szóba jöhet.l
Aki XJ-s volt az is marad!Mindig jó buli az éves tali miért hagynám ki?
Ha tehát jól értem, nem adna annyival többet a Divi, amennyit a motorváltás áldásos mellékhatásaira kellene adóznom... köszönöm a segítséget
Távol áljon tőlem, hogy bármilyen tanácsot is adjak csak magam is hasonló gondolatokkal foglalkozom!
Szerintem nagy lényegi különbség nincs a GS és az XJ között. Az Xj előnyei talán a kétszemélyes utazásnál jönnek elő a plusz teljesítmény miatt, de ezért 5 literes fogyasztással kell fizetni.
Kiemelted a kényelem fontosságát, akkor két lehetőséget látok. az egyik a túrás például a HONDA NT 650.
Talán gondolkozhatsz a nagy robogókon is, tagadhatatlanul bizonyítottak már, kényelemben és praktikumban nincs párjuk, csak az átkozott X faktor hiányzik belőlük.
Személy szerint nem látom értelmét, szerintem erre a motorra tökéletesen elég a gyári méret, de a divat nagy úr!
Nem vagyok márkatárs, csak gondolkodom a váltáson, némi pénzem is lenne rá, csak nem tudom, melyik irányba érdemes elindulnom. A mostani motorom (Suzuki GS 500) a legtöbb szempontból megfelelne, költöttem is rá, de most kicsit benne van a bugi a lábamban, hogy kényelmesebbet szeretnék. Van valakinek tippje, tapasztalata, akármi, hogy az XJ 600-as mennyire kényelmes a GS 500-ashoz képest (az üléssel van bajom), fenntartási költségek hogyan alakulnak, stb. A fogyasztás kérdése "sajnos" nem igazán jön szóba (bár érdekel ez is, de) nem hiszem, hogy a mostani 3.5-3.8 közötti fogyasztásnál az XJ jobb lenne
Nekem 140/70-18 van hátul, Bridgestone Bt-45, és remekül működik mind a méret, mind a gumi. A Pirelli SportDaemon-ja kicsit lágyabb, így gyorsabban kopik, de szintén találsz ebben a méretben.
140-nél szélesebbet a gyári felnire ne tegyél, nagyon "összenyomja" a gumit, így túl tojás lesz a profil, nem fogod szeretni.
Amúgy itt a fórumon elég sok korábbi bejegyzést találsz gumi és méret kérdésben, ha rákeresel.
Egy kis segítség kellene gumiválasztáshoz, XJ600N (95-ös) esetében.
Specifikáció egyértelműen előírja: 110/80-17 Front, 130/70-18 Rear, de azt is megemlítik, hogy pl. 130 helyett lehet 140-est vagy kisebbet, persze én egy picit szélesebbet tennék. De ilyent nem nagyon találok… Magyarországon, e-bay-ről lehetne rendelni. Vagy csak rossz váltóadatokat nézek? Van valakinek 140-es vagy annál szélesebb hátul? Mi ezzel kapcsolatban a tapasztalat?
Vagy aki 140-est (vagy nagyobbat) tesz rá, az kicseréli a hátsó Felnit az FZR600-as 140/60-18-as felnijére és arra teszi az új gumit?
Köszi: G.
érdeklődni: 0620 255 32 02
Ha kikapcsolt lenne akkor: 00421910237725
vagy itt fórumon
Van hozzá felújító készletem.
Van.
Elérhetőségeim az adatlapon.
Üdv.
Ha tud valaki segíteni,jelezzen,köszönöm!
Küldtem két fényképet az emailedre az üzemanyag csapról!
Köszi előre is!