Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Yamaha XJ 600 51J típusú motorom van, és a jobb oldali hengernél, a szelepfedél tömítésnél szivárog belőle az olaj. Ezt a problémát már korábban észrevettem, akkor azonban jobban folyt belőle az olaj. Ezért vettem egy gyári szelepfedéltömítést, elvittem szerelőhöz, kicserélte és látszólag megszűnt az olajfolyás. Azonban pár száz kilométer után ismét szivárogni kezdett, nem olyan vészesen, de azért idegesít a dolog. Elvileg mindennek rendben kéne lennie, szakszerűen cserélték ki a tömítést az új gyárira (azért vettem gyárit persze kicsit drágábban, hogy biztos ne legyen ilyen probléma), 20w40-es castrol actevo 4t olajat használok. A kérdés az, hogy lehet az olajjal van gond? A gyári könyve 5 fok felett 20w40-est ír, 15 fok felett 10w30-ast. Lehet azért szivárgott a nyáron, mert nem 10w30-as olaj volt benne? Esetleg milyen olajat ajánlanátok a típushoz 120 ezer futott kilométer után?
Van esetleg valakinek '96-os 600-as Divihez eladó hátső sárvédő műanyagja (felső rész, amiben az indexkarok vannak és a prizmát tartó toldás is)?
Sikerült elindulnom a lezárólánccal a hátsó keréken, és némi folytonossági hiány keletkezett a fent nevezett alkatrészekben.
Földrajzilag elsősorban Bp vagy, posta, ha megoldható, illetve tanácsokat is szívesen veszek, hogy merre keresgéljek.
Ami külön van csavar, azt kell fellazítani, a rugó kitolja a feszítőt, majd visszahúzni.
Nem jó, ha csak ráhúzol, azzal csak a menetet fogod megszakítani.
A motort a főtengely végén tekered forgás irányának, ilyenkor elől mivel húz a lánc feszes lesz, hátul a feszítőnél laza.
Ekkor lazítod fel a feszítőt, bemegy a helyére majd visszahúzod.
Még nem igen értem,a konzol oldalán lévő imbusz fejű csavart meg találtam,az nincs leljesen koppanásra betekerve,néztem jobban nem is tudom befelé tekerni,gondolom ezért kéne a láncot lazítani,hogy utána tudjam húzni!
De a láncot hogyan tudom lazítani?
Ott az oldalán lévő anyát, csavart kell fellazítani, de előtte feszteleníteni kell a láncot, h "hátul lógjon" a feszítő felől.
Akkor fog tudni utána menni a feszítő.
Remélem érthető így leírva :).
Megnéztem a hengerek közepén hátul ott van az a nyúlván,aminek ha a motoron ülve a jobb oldalán van egy imbusz fejű csavar!
Talán azzal kellene állítani?
Sziasztok!
Egy segítséget szeretnék kérni!
Xj 550 /4v8/ hogyan tudok a vezérmű lánc feszességén feszíteni?
Kezdő vagyok a témában,a segítségetek előre is köszönöm!
sziasztok!
itt a sportmotoron láttam egy xj600-ast aminek a hátsó virsli kereke ki lett cserélve egy szélesebbre, azt hiszem fazer felnit tettek be és arra egy szélesebb abroncsot.
Ez kivitelezhető egy sima kerék le, kerék fel művelettel, vagy a váz részéhez is hozzá kell nyúlni?
Kinek mit tud erről?
üdv
Van esetleg valakinek '96-os 600-as Divihez eladó hátső sárvédő műanyagja (felső rész, amiben az indexkarok vannak és a prizmát tartó toldás is)?
Sikerült elindulnom a lezárólánccal a hátsó keréken, és némi folytonossági hiány keletkezett a fent nevezett alkatrészekben.
Földrajzilag elsősorban Bp vagy, posta, ha megoldható, illetve tanácsokat is szívesen veszek, hogy merre keresgéljek.
Köszi!
Köszi Biti a részletes munka leírását,én most csinálok ilyet először,de így már minden világos!
Köszi még egyszer!
Ami külön van csavar, azt kell fellazítani, a rugó kitolja a feszítőt, majd visszahúzni.
Nem jó, ha csak ráhúzol, azzal csak a menetet fogod megszakítani.
A motort a főtengely végén tekered forgás irányának, ilyenkor elől mivel húz a lánc feszes lesz, hátul a feszítőnél laza.
Ekkor lazítod fel a feszítőt, bemegy a helyére majd visszahúzod.
Az 550-en még nem.
Ez automatikusan megy a lánc után, de akár rá is lehet segíteni.
Még nem igen értem,a konzol oldalán lévő imbusz fejű csavart meg találtam,az nincs leljesen koppanásra betekerve,néztem jobban nem is tudom befelé tekerni,gondolom ezért kéne a láncot lazítani,hogy utána tudjam húzni!
De a láncot hogyan tudom lazítani?
Ott az oldalán lévő anyát, csavart kell fellazítani, de előtte feszteleníteni kell a láncot, h "hátul lógjon" a feszítő felől.
Akkor fog tudni utána menni a feszítő.
Remélem érthető így leírva :).
Talán azzal kellene állítani?
Köszönöm még egyszer az infót!
Egy segítséget szeretnék kérni!
Xj 550 /4v8/ hogyan tudok a vezérmű lánc feszességén feszíteni?
Kezdő vagyok a témában,a segítségetek előre is köszönöm!
itt a sportmotoron láttam egy xj600-ast aminek a hátsó virsli kereke ki lett cserélve egy szélesebbre, azt hiszem fazer felnit tettek be és arra egy szélesebb abroncsot.
Ez kivitelezhető egy sima kerék le, kerék fel művelettel, vagy a váz részéhez is hozzá kell nyúlni?
Kinek mit tud erről?
üdv
Most vehetek magamnak sört!
Köszönöm a membrán felajánlásokat, de kaptam egy egész karbit mindennel együtt.
Még egyszer köszönöm a segítségeteket!
Durmitor