Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Igen, sikerült végigmenni...
Nem volt egyszerű, Zabjlakot elhagyva, kicsit tekeregtünk Crna Gora felé, (ez egy kis falu :-) majd Pluzine felé, de sehol egy normális tábla, a helyiek segítségével találtunk rá az egysávos, vékony aszfaltcsíkra ami végigvezetett a Durmitoron. Lefelé sem volt egyszerűbb, több egyforma jelöletlen útelágazás is nehezítette a dolgot, de végülis ott jöttünk le, ahol tavasszal együtt felmentünk.
Szia KriszXJ! Végig tudtál menni a nyáron fenn a Durmitoron Pluzine Zabljak között? Tudod ott ahol nekünk vissza kellett fordulni. Ha igen az útirányt, hogy találtad meg a sok kis útelágazás között?
A fals levegő szívást úgy is lehet ellenőrizni, hogy féktisztítót fújsz a repedésre, ha megemelkedik a fordulat, akkor tuti bejut a tisztító a fals levegővel együtt.
Sziasztok!
Sajnos el kell adnom a masinát.
Ha esetleg érdekelne valakit, íme a hirdetés: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_51_j-7213890
Szia!
A szívatót már ellenőriztem,lehet farsot szív,gyanakszom a szívócsonkra,kívülről picit már repedezettnek látszik a gumi,de köszönöm a válaszod!
Üdv!
Az első problémára: a szívató rendesen vissza van tolva a helyére, nem fogyaszt többet?

Segítséget szeretnék kérni!
Van egy Xj 550-es 4v8-as motorkódú motorom,két dolog bánt engemet!
Az egyik hidegen pöpecül jár,jól indul,de melegen felpörög,és valamikor vissza sem áll alapjáratra!
A másik hiba,a hengerfejtől csúnya csörgő hang hallatszik,de nem mindig,ha nem hallható akkor szép a motorhang!
Bizonyos fordulatnál jön elő,és utána elmúlik,és a töltés lámpám is valamikor világit,pedig a szénkeféket ellenőriztem és épek!
Ha valaki tud segíteni a hibák orvosolásában,vagy információkkal tud szolgálni,szívesen fogadnám!
Köszönettel:András.
Köszi a választ. A vezérlőműláncot hogyan tudom feszesebbre állítani? Egyátalán honnan tudom, hogy laza? Sajnos kezdő motoros vagyok, még nem nagyon bontottam motort. De motorszerelő ismerősöm van.
Való igaz, hagy a Divi hidegen alapjáraton csörög-zörög, mint egy kerti traktor, de üzem melegen nagyon szép hangja van, legfeljebb a kuplungnak lehet egy kis hangja, de az is csak alapjáraton.
A 4000-es fordulaton jelentkezik a hang az gyanús, hogy talán összefüggésben lehet a legendás rezonanciával. Valahol talán még azt is olvastam, hogy a vezérmű lánc feszítése mérsékli ezt a tünetet.
Sziasztok! A fórum átolvasása során láttam, hogy ennek a típusnak csörgése, zörgése akár megszokott dolog is lehet. Remélem az én esetemben is ez a helyzet, de ti mondjátok meg: szóval a tünet az, hogy kb 3000-4000-es fordulatnál 3as-4es sebességben a kellemesen búgó motorhang mellé egy kellemetlen súrlódó? hang is társul. Úgy tudnám talán ezt a hangot leírni, mintha egy lendkerekes autót gurigatnánk. Mi lehet ez?
Cső
Hat a kettő
Szia!
Viheted
Neked mi az elképzelésed? Én adok érte szívesen két sört :)
Mennyit kérnél értük?
Szia! Mit adsz érte?
Hi
Kettő membránom van,ha kell inkább telón keress(adatlap)
És az az 1 db milyen árban futna?
Tévedtem, csak egy db van ami jó!
Szia ! Még ma megnézem,ha jól tudom 3 db van ami jó.
Hello!
Karburátor membránjaid vannak?

Válaszodat előre is köszönöm!
Telefonszámom: 06205910110
Kedves Laca!
Esetleg adhatnál elérhetőséget, lehet többen jelentkeznének!
Van még
Küldöm a többit is!
Sziasztok
Bontásból megmaradt egy pár alkatrészem. 94-es 4BR motorkódos volt a vas.Felteszek egy pár képet ha valakit érdekel valami írjon bátran