Sziasztok! Nemrég lettem egy 2000-es évjáratú divi boldog tulajdonosa. Jogsiszerzés folyamatban... Azt szeretném megkérdezni, hogy valaki tudna adni egy manualt pdf-ben vagy hasonló digitális formában? Angol vagy magyar nyelven lenne jó. Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Előre is Bocsánat, ha tolakodó leszek, de itt talán a legrelevánsabb: eladó sorba került a tavaly reho-tól vett XJ 400 Diversion motorom, ha valakit érdekelne, kérem keressen! a hirdetés az eladó holmijaim között is látható, az ok egyszerű, nagyon össze vannak hajtogatva a térdeim ha hosszabb útra megyek, sajnos kicsi az XJ az XL-es tappancsaimhoz :(
Üdv,
Attila
Nekem is volt egy hasonló problémám régen, akkor a kipufogó kidörzsölte az olajszint visszajelző kábelét, és rajta testelt le, és halványan villogott...4k körül van a legnagybb vibráció, szóval lehet neked is az a baj. hőálló szigetelés megoldja a problémát, vagy kicsit arréb hajtod a kábelt, és kész.
Sziasztok!
Keresek YAmaha xj 600 as Divihez 92 évjárat.Kuplung dekli tömitést.Ha valakinek van megvenném ha eladná.Az a baj csak készletbe lehet venni. Vagy hollehet venni. Köszönöm elöre is
Misi
Motul 10W40-es és kb 4000-res fordulatnál kezd el villogni. a villogást úgy értem, hogy elkezdi halványan 4000 kötül aztán egyre jobban vibrálva világít. 5000 után meg elalszik és ennyi.
kb 1000km rel korábban cseréltem az olajat + a szűrőt de azóta csepeg az olaj. ma jöttem rá, hogy az olajszűrő adaptere alól csöpög. valszeg valami baja lett a tömítésnek.ahogy néztem eléggé egyszerű kicserélni a hibás tömítést ha kapok olyat.
ma leengedtem az olajat és jobban meghúztam a szűrőt kézzel amennyire csak tudtam. atzán visszatöltöttem az olajat és kipróbáltam. most nem villogot az olajszint jelzőm pedig 4000-5000 között huzattam.
Sziasztok!
LEnne egy olyan kérdésem,hogy van a motoromban elég olaj de mikor kb 4-res fordulatra és a motor akkor elkezd villogni a olajszint jelző.
5-res fordulatnál abba marad a villogás. ez mitől lehet?
xj 600 1994-es model.
Én már görgőztettem az elejét az XJ-nek, (kicsit el volt görbülve az egyik szár) tudok egy nagyon rendes szakit Bp.-en a 18.-kerületben. Elkérte a kifliket is, és kompletten az egészet egyenesbe "rakta" 1 nap alatt, és nem is kért sokat érte.
Üdv!
Szia!
Ha csak egy kicsit görbültek el, ki lehet görgőzni őket.
A bontókat próbáltad már? (Ricsi bontó Bp. , Súgó bontó Baja, stb.)
Én az E-bay-en is körbenéznék.
Illetve egy szakitól meg lehetne tudni, hogy melyik motor eleje stimmel ezzel a típussal, biztos van egyező, pl. szerintem az Fz-k eleje is jó lehet. Korábban itt a fórumon a felnik, fékek kapcsán is szóba került a csereszabatosság.
Még új vagyok, most sikerült vennem egy működésképtelen, törött XJ400-at.
Sikerült mindent pótolni hozzá, már otthon normál működésre bírtam, azzal minden oké.
Viszont amit sehol nem találok, az az első telópár. Neten bontottak egyet, arra elég húzós árat mondott az ember.
Nincs valakinek otthon vontott egy pár teleszkópja?
Valaki meg tudja nekem mondani pontosan, mi a difi kúpos kerekeinek a fogszáma?
Erős a gyanúm, hogy ezen alkatrész még a régi F-ben is ugyan az volt, csak kellene a pontosítás.
Igen ez így menni fog, én is jártam már így de már nem emlékszem miért kellett kihúzni. A lényeg hogy karosszérialakatossal csináltasd.
Ha utána nem lesz jó a tömítőfelület akkor használj Loctite-ot vagy valami hasonló tömítőanyagot.
Szia!Miután a tank nem egy vastag lemezből készült,megpróbálnám kihúzatni.6-os csavar bele,aminek a fejére ráhegesztenék egy 8-as anyát.A lakatosoknak van olyan kiráncigáló szerszámuk,aminek kampó van a végén.Azzal biztos kijönne.
Következő problémában kérnék segítséget:
a búkócsővel elkaptam a napokban egy térdig érő betonalkalmatosságot, és mivel a tank alatt fut, ahogy megnyomódott hátrafelé, megtolta a benzincsapot is, ami deformálta a tank alját, így a csap nem tud rendesen felfeküdni rá, szivárog az üzemanyag...
tudtok ötletet adni, hol tudnák nekem ezt helyrehozni? (ill van kisebb horpadás a tankon, azt is megcsináltatnám egyúttal)
Valaki tudja, hogy a gyári lánca milyen márkájú az XJ600-nak? (1995-1998) Ugye megnyúlt kissé 6 ezer km alatt a DID520VX-em 75 Le-ig változata, és az egyik nagy webshopban 20% akciót hirdettek gyári alkatrészekre. Nos kaptam egy ilyen ajánlatot a 20%-al, azt hittem dobok egy hátast:
elsõ lánckerék 14411 Ft
hátsó lánckerék 14000 Ft
lánc 29234 Ft
JT. elsõ lánckerék 16os (utángyártott) 4109 Ft
JT. hátsó lánckerék 48as (utángyártott) 6442 Ft
http://www.manualedereparatie....
üdv
Én egy korsó sört kérek !
Van egy bontásra ítélt 600-as divi blokkom.
Esetleg valakinek valami?
Üdv.
Előre is Bocsánat, ha tolakodó leszek, de itt talán a legrelevánsabb: eladó sorba került a tavaly reho-tól vett XJ 400 Diversion motorom, ha valakit érdekelne, kérem keressen! a hirdetés az eladó holmijaim között is látható, az ok egyszerű, nagyon össze vannak hajtogatva a térdeim ha hosszabb útra megyek, sajnos kicsi az XJ az XL-es tappancsaimhoz :(
Üdv,
Attila
Keresek YAmaha xj 600 as Divihez 92 évjárat.Kuplung dekli tömitést.Ha valakinek van megvenném ha eladná.Az a baj csak készletbe lehet venni. Vagy hollehet venni. Köszönöm elöre is
Misi
kb 1000km rel korábban cseréltem az olajat + a szűrőt de azóta csepeg az olaj. ma jöttem rá, hogy az olajszűrő adaptere alól csöpög. valszeg valami baja lett a tömítésnek.ahogy néztem eléggé egyszerű kicserélni a hibás tömítést ha kapok olyat.
ma leengedtem az olajat és jobban meghúztam a szűrőt kézzel amennyire csak tudtam. atzán visszatöltöttem az olajat és kipróbáltam. most nem villogot az olajszint jelzőm pedig 4000-5000 között huzattam.
Nem folyamatosan világít ? Milyen olaj van benne ? Mikor cserélted utoljára ? Olajszűrőt cseréltél benne ?
LEnne egy olyan kérdésem,hogy van a motoromban elég olaj de mikor kb 4-res fordulatra és a motor akkor elkezd villogni a olajszint jelző.
5-res fordulatnál abba marad a villogás. ez mitől lehet?
xj 600 1994-es model.
Üdv!
Köszi szépen, rákérdezek a javíthatóságra, hátha.
Nem kapott nayot, talán meg lehet csinálni.
Köszi, szia!
Ha csak egy kicsit görbültek el, ki lehet görgőzni őket.
A bontókat próbáltad már? (Ricsi bontó Bp. , Súgó bontó Baja, stb.)
Én az E-bay-en is körbenéznék.
Illetve egy szakitól meg lehetne tudni, hogy melyik motor eleje stimmel ezzel a típussal, biztos van egyező, pl. szerintem az Fz-k eleje is jó lehet. Korábban itt a fórumon a felnik, fékek kapcsán is szóba került a csereszabatosság.
Még új vagyok, most sikerült vennem egy működésképtelen, törött XJ400-at.
Sikerült mindent pótolni hozzá, már otthon normál működésre bírtam, azzal minden oké.
Viszont amit sehol nem találok, az az első telópár. Neten bontottak egyet, arra elég húzós árat mondott az ember.
Nincs valakinek otthon vontott egy pár teleszkópja?
Köszi előre is!
Sziasztok!
Valaki meg tudja nekem mondani pontosan, mi a difi kúpos kerekeinek a fogszáma?
Erős a gyanúm, hogy ezen alkatrész még a régi F-ben is ugyan az volt, csak kellene a pontosítás.
Köszönettel. Biti :)
Ha utána nem lesz jó a tömítőfelület akkor használj Loctite-ot vagy valami hasonló tömítőanyagot.
Következő problémában kérnék segítséget:
a búkócsővel elkaptam a napokban egy térdig érő betonalkalmatosságot, és mivel a tank alatt fut, ahogy megnyomódott hátrafelé, megtolta a benzincsapot is, ami deformálta a tank alját, így a csap nem tud rendesen felfeküdni rá, szivárog az üzemanyag...
tudtok ötletet adni, hol tudnák nekem ezt helyrehozni? (ill van kisebb horpadás a tankon, azt is megcsináltatnám egyúttal)
Valaki tudja, hogy a gyári lánca milyen márkájú az XJ600-nak? (1995-1998) Ugye megnyúlt kissé 6 ezer km alatt a DID520VX-em 75 Le-ig változata, és az egyik nagy webshopban 20% akciót hirdettek gyári alkatrészekre. Nos kaptam egy ilyen ajánlatot a 20%-al, azt hittem dobok egy hátast:
elsõ lánckerék 14411 Ft
hátsó lánckerék 14000 Ft
lánc 29234 Ft
JT. elsõ lánckerék 16os (utángyártott) 4109 Ft
JT. hátsó lánckerék 48as (utángyártott) 6442 Ft
Hát emberes.