Hello.
Van egy olylan gondom,hogy lecseréltem az olajat és 10W40 es motul olajat raktam a motorba de az olajcsere után csepeg az alól az idom alól amelyikhez az olajszűrőt kell becsavarni.
A régi olajammal nem volt semmi ilyesféle gondom. 15W40 es castrol volt benne úgy emlékszem.
Valaki esetleg tud ötletet adni mert nem akarom szétszedetni a motort mert az drága mulatság lenne most nekem. :(
Szokták ezt csinálni mások is, ha nem túl ramaty a lánc valóban, hisz az első kerék cc 3x annyit forog mint a hátsó és a legnagyobb erők ott ébrednek természetes, hogy első kopás jelei azon mutatkoznak! De ismét kihangsúlyozom, hogy csak akkor ha a többi részlet valóban jó állapotú, nem szakaszos, nincs félrekopva.
Kicsit drága mulatság lenne, ha egy 3-4e Huf-os lánckerék miatt egy szettet kéne venni!
Privát vélemény!
Én Michelin PR2-őt használok, legnagyobb megelégedésemre... előtte Bridgestone BT45 volt rajta... hát, az határeset erre a motorra.
A kormányszitálást szerintem egy centrírozás megoldja. Gumicsere előtt nekem is rázta a kormány, aztán utána nem.. de azóta eltelt kb 8 ezer km és rázza megint (de csak elengedett kormánynál jön elő és csak relatív kis sebességnél.. 100 alatt, mondjuk fölötte ritkán is engedem el a kormányt teljesen )
Sziasztok,
Szerintetek van e értelme csak első lánckereket cserélni, ha a lánc hibátlan, a hátsó lánckerék is hibátlan, viszont előre egy gyenge minőségű lánckerék került fel és elcápafogasodott? Biztonsági szempontból esetleg előfordulhat,h megakad a lánc, mert neö együtt kopot?
Tanácsot szeretnék kérni! Milyen gumit javasoltok 900-asra, normál, utcai használatra ?
Most Bridgestone van, kissé kopott -gondolom ettől- csúnyán beszitál.
Nem tudom pontosan milyen fordulattól lehet ezt tapasztalni, de szerintem bőven nem 7000 felett. Azt hiszem inkább olyan 4-5000 körülitől, de egyértelműbb, amit írtam, hogy kb. 25 km/h-nál üresből kettesbe biztosan tapasztalható. A kuplung holtjátékot csak próbaképp tüntettem el teljesen, hogy segít-e rajta (nincs változás), azóta minimális holtjátéka van, ezzel sem romlott a helyzet.
Köszönöm mindkettőtöknek, így kiderült, hogy ez ennek a típusnak a jellemzője.
Innentől kettes felett én is a kuplung nélküli váltást fogom gyakorolni.
Még mindig megvan egy eladó gyertyasorom, ha érdekel valakit!
Új, eredeti NGK (én is ezt használom egy ideje, hibátlan) http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Köszi szépen.
Neki nem volt, de Alsónémediben találtam.
Gyertyát is cseréltem, most jöttem 200km-es próbaútról, hibátlan.
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki műxik.
Egy kis (lehetőleg gyors :-) segítség kellene.
XJ600n 2001-es, melegen leáll. Főleg alapjáraton, de időnként menet közben is, főleg melegen. Krabi, gyertya, szinkron, alapjárat beállítás megvolt. A Tatai szerviz gyújtáselektronikára gyanakodott, de ma nem dolgoztak, elhoztam. Szereztem gyújtáselektronikát, kicseréltem, de 30km után újra produkálta a hibát. Beszéltem a Budaörsi Yamahával, nagyon korrektek voltak, mondták, hogy nem javasolják, hogy hozzájuk vigyem, mert nem bontóznak és qrva drága lenne az új alkatrészekkel kísérletezgetni. Azt tanácsolták, hogy ők gyújtástrafó és utána kábelezés átnézésével foglalkoznának.
Itt jön a kérdés: van-e valakinek egyéb ötlete? Illetve tud-e valaki 2 eladó gyújtástrafót, vagy olyan bontót, aki szombaton elérhető?
Holnap reggel indultam volna Bosnia-Montenegro-Albania túrára 1 hétre. Szabi, gyerek, szállás minden lerendezve.
Nem kicsit vagyok nyűgös, minden segítséget köszönök előre is.
PS: nem vagyok egy nűszaki talentum, a csavarzásnál bonyolultabb dolgok már komoly kihívást jelentenek :-)
Turazunk az országban, hétfőn délután Egerbe szeretnénk érni !
Ha lenne egri motoros, akinél a kertben félvernenk egy sátrat egy éjszakára, es jelentkezne, megkoszonnem !
Ezt a cikket olvastam már és igaz is amit írnak, a tehermentes pillanatban történő kuplung nélküli váltás kárt nem okozhat, de én úgy vagyok vele, hogy mivel ezt a váltást 1000-ből 1000X úgyse tudnám kivitelezni, ezért inkább az olcsó lamellákat koptatom a rideg fém helyett
A 150+ utazóban a 6,5-es fogyasztásod szerintem reális érték, az 5-5,5L-ek nekem is csak azért jönnek, mert 100-140 között megyek szinte mindig, felette csak előzök néha.
Tartós 150-170-el egyszer jöttem eddig haza 2 személy+3 dobozzal keresztül a Szlovén pályán, ott nekem is bőven 6 fölött fogyasztott.
Van egy olylan gondom,hogy lecseréltem az olajat és 10W40 es motul olajat raktam a motorba de az olajcsere után csepeg az alól az idom alól amelyikhez az olajszűrőt kell becsavarni.
A régi olajammal nem volt semmi ilyesféle gondom. 15W40 es castrol volt benne úgy emlékszem.
Valaki esetleg tud ötletet adni mert nem akarom szétszedetni a motort mert az drága mulatság lenne most nekem. :(