Sziasztok XJ-sek! Megvan az új gép! Egy TDM 850-es személyében.
A haza út alatt úgy éreztem jó választás volt, meggyőző volt a dinamikája , meg az egész motorozás vele .
Szia! Hasonló cipőbe jártam és végül Gödöllőn a Surányi Zoli megoldotta, igaz ez XJ 900. 30/4030004 Ő Yamaha specialista.
Néha kicsit macerás a pasi, de rendes. http://motorszerelo.com/suri-a...
Sziasztok!
Pécsiként tulajdonosa lettem egy 92-es (95-ben forgalomba helyezett) osztrákoktól bevándorolt XJ600N-nek, mint első tanulómotor:) A "kötelező" (motorikus) rendbe tételt (új olaj, olajszűrő, légszűrő) ma megejtettem egy barátom segítségével, hogy a jövő hét közepén lévő műszakira már jó legyen és megkapjam a rendszámomat:) Ha nem jön rajta ki semmi komoly hiba, akkor kicsit esztétikailag is rendbe tenném.
Ha nem zavarna titeket, akkor 22-én leugranék én is Barcsra, hogy friss motorosként és XJ tulajdonosként megnézhessem a gépeiteket, esetleg elfogadjak pár jó tanácsot a típusról, hogy mire is kell figyelnem, hol érdemes körbenéznem stb. (akár pörkölt mellett is, ha még be lehet rá nevezni)
Üdv: Gábor
Üdv.
Sajna nem tudom még pontossan hogy mikor leszek ott,mert a melom olyan sajna(autopálya M6),de jővők.
Sajna a problé,ámra eddig nem találtam megoldást:motor szépen megy,szépen jár,ejt is,de tartja a 10l-t,és érezni is lehet a kipufogon,hogy sok az anyag.
Tűszelep felsőn van,tehát a legkevesebben,membránok épek....
Uszoház tőmítés 1 ereszet,alul néha 1 csepp megjelenik....
Ehet szinkron miatt ennyit?
Szerintem itt ősszetett hiba lehet,lassan kiderűl....
Űdv
Üdv a 8. XJ találkozóra készülő motorosoknak !
Megkérnék mindenkit , hogy aki igényel vadpörköltet az legyen szíves nekem jelezze mielőbb valamelyik elérhetőségemen , vagy a motorozz.hu,
vagy a facebook Yamaha XJ-sek oldalán a hozzászólásoknál, vagy itt a fórumon !
XJ 900s a motorom, hátha már találkozott valaki ezzel a jelenséggel, mert jelenleg elakadtam! Tegnap kürtöt cseréltem, kipróbáltam, jó, feltettem a helyére próba, a műszerek és a visszajelzők+irányjelző lehaltak, biztik jó, azt láttam, hogy ezek egy áramkörön vannak, most még találgatok egy keveset, de hátha tudtok valamit írni erről, egyébként a többi áramkör rendben.
Ha motorféknél "durrog" a kipufogó az szegény keverékre utaló jel és általában a fordulatot sem szépen ejti ilyen helyzetnél, hanem kicsit megtorpan a visszaesés közben a fordulat, tehát nem egyenletesen áll vissza alapjáratra. Ehhez elég akár 1 henger is a 4-ből és már meg is van a jelenség. Okozhatja dugulás, rossz beállítás, talán szinkron hiánya is, de ebben nem vagyok biztos! Ha sokat kap, amire te gyanakszol az általában fekete füst formájában távozik az egy erős gyorsításnál, vagy ha melegen egy helyben megrángatod a gázt és a sok anyagnál is jellemező a nem egyenletes fordulat ejtés! Én első körben egy dugulásra gondolnék inkább, mert nagyon kis mértékű átmérő csökkenés is nagyon sokat számít a fúvókáknál!
Üdv,Ti mint tapasztaltak lenne kérdésem mert új jelenséggel vagyok szemben,: motorféknél vannak pattogások a kipufogómban de csak akkor ill váltás közt is, olyan mint amikor a gyújtást levszed majd visszateszed csak akkor nagyot durran most meg sok kicsit és ha lekapcsolom a gyújtást akkor is csinálja tehát más a gond, arra gondoltam vmelyik karbi membrán kezd átszakadni és több benyát kap az gyullad be? az alapjárat ugyan olyan mint eddig stabil a fogyasztást próbálom figyelni eddigi nem vettem különös növekedést észre..tehát ha vkinek volt ilyen gondja és orvoslása talán örömmel olvasnám
Egy jó membrán engem is érdekelne!
Illetve ha kell valakinek, van egy bukócsövem. Kaptuk a motorhoz, de nem ilyet szeretne a párom, így ingyen elvihető. Annyi a bibije, hogy egy helyen meg lett vágva(lusták voltak levenni a könyököket).
A haza út alatt úgy éreztem jó választás volt, meggyőző volt a dinamikája , meg az egész motorozás vele .
Néha kicsit macerás a pasi, de rendes.
http://motorszerelo.com/suri-a...
Pécsiként tulajdonosa lettem egy 92-es (95-ben forgalomba helyezett) osztrákoktól bevándorolt XJ600N-nek, mint első tanulómotor:) A "kötelező" (motorikus) rendbe tételt (új olaj, olajszűrő, légszűrő) ma megejtettem egy barátom segítségével, hogy a jövő hét közepén lévő műszakira már jó legyen és megkapjam a rendszámomat:) Ha nem jön rajta ki semmi komoly hiba, akkor kicsit esztétikailag is rendbe tenném.
Ha nem zavarna titeket, akkor 22-én leugranék én is Barcsra, hogy friss motorosként és XJ tulajdonosként megnézhessem a gépeiteket, esetleg elfogadjak pár jó tanácsot a típusról, hogy mire is kell figyelnem, hol érdemes körbenéznem stb. (akár pörkölt mellett is, ha még be lehet rá nevezni)
Üdv: Gábor
Ez a pöri dolog gondolom ebédre lenne.
Mi is csak késő délután érünk le .
Sajna nem tudom még pontossan hogy mikor leszek ott,mert a melom olyan sajna(autopálya M6),de jővők.
Sajna a problé,ámra eddig nem találtam megoldást:motor szépen megy,szépen jár,ejt is,de tartja a 10l-t,és érezni is lehet a kipufogon,hogy sok az anyag.
Tűszelep felsőn van,tehát a legkevesebben,membránok épek....
Uszoház tőmítés 1 ereszet,alul néha 1 csepp megjelenik....
Ehet szinkron miatt ennyit?
Szerintem itt ősszetett hiba lehet,lassan kiderűl....
Űdv
Botanikus két adag vadpörköltet, 4 szelet kenyeret, csípős almapaprikát, és két csapolt Gössert kér !
Megkérnék mindenkit , hogy aki igényel vadpörköltet az legyen szíves nekem jelezze mielőbb valamelyik elérhetőségemen , vagy a motorozz.hu,
vagy a facebook Yamaha XJ-sek oldalán a hozzászólásoknál, vagy itt a fórumon !
Nekem test hibának tűnik, nem volt alatta valahol egy ilyen vezeték?
Tud meglepő dolgokat okozni
Egyébként ilyesmi: link
Adatlapomon az emailcimem, írd meg légy szives a számlaszámod és utalom!
Kűldenél képet róla az emailomra?
T:Zsolt
Egy jó membrán engem is érdekelne!
Illetve ha kell valakinek, van egy bukócsövem. Kaptuk a motorhoz, de nem ilyet szeretne a párom, így ingyen elvihető. Annyi a bibije, hogy egy helyen meg lett vágva(lusták voltak levenni a könyököket).