Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
Szia!

Szép a géép .

Van, írtam mail-t.
A per jel után nem konkrét érték van, az azt jelenti hogy az oldalfal magassága hány százaléka a futófelület szélességének.

A 130/70-17es guminak 52,3 cm a teljes átmérője míg egy 140/80-17-esnek 54,4 cm
Sziasztok!

Lenne még egy kérdésem Gumi kapcsán.
Nem tudjátok hogy 140/80 új gumi befér-e hátra?
Elméletileg ha jól számolom az
Eredeti:13*7=91
Most:14*7=98
ÚJ:140*80=112 Lenne!
Szerintetek?
Sziasztok!

Tulajdonomat képezi egy 1984-es évjáratú Yamaha Xj 550 RK névre hallgató motorkerékpár,amelyhez keresek bokócsövet!
de motorkódilag mit jelent a 93as meg 98as? ami neked van CDI, arra mi van ráírva? egy képet tudsz róla adni, amin látszanak a bekötések? mi nem stimmelt neked? a csatlakozó maga, vagy csak szimplán nem működött vele a motor? a CDI egyáltalán tuti jó?
(emailben is válaszolhatsz: tzzt15@gmail.com, köszi)
a 98 as évjáratú motorhoz nem jó a 93 as kiadású cdi ez tuti biztos ,mert én most próbáltam.
nekem 93 as hoz van
valaki nem tud '95ös 4BR motorkódú XJ600hoz CDI-t?
illetve tudja valaki, hogy mi a különbség a 4BRA/4BRB között? csereszabatosak a CDI-k vajon egymással?
A tali is jó lenne,örülnék egy Innsbruck -Glockner vagy erdély útnak legalább 3om naposra
vitarij ezerrel szervezi! Már csak azt nem tudjuk mikor?
Emberek ! Lesz idén XJ találkozó ?
A gyári kormánysúly kb. 30g, tehát elég combos!
Nekem arany DID volt fent ezelőtt az tuti, hogy 30 ezret lefutott, inkább a kis lánckerék kopott!
nekem más rossz esetem volt lánc ügyben a régi mocimmal,akkori amatőr fejemmel nem érdekelt hogy nyúlt a lánc mondtam magamban jó az még ráér állítani,hát kanyarban bedöntve már nem követte a lánc a lánckerék síkját pont váltáskor rándítot rajta és nem futott fel rá ,kerék és villa közé ment szerencsém volt mert csak picit fogta meg a kereket nem mentem gyorsan ráadásul kereszteződésben voltam ugye gyors kuplung aztán félre állás és javítás..egy kis hanyagság és nagy baj lehet
Köszönöm véleményed,rendben szerzek kormányvéget bár leírást nem találok sehol hogy kb hány grammosak... Bt 45 öt megkisérlem majd ha már ennyire dicséritek,nekem németből lett behozva a motor és abban a forgalmijában 2 tipusú gumi volt hozzá megadva állítólag az ottani hatóságot érdekli ez, vagy mit tudtok erről ?.. a lánc úgy néz ki max 15 ezret bír így a 2 lánc 30ezer km...régen csak patentos lánc volt és versenyre is használták eddig semmi gond ,nektek mennyit bír az ápolt O" gyűrűs láncotok km.ben?
Egy kis érdekesség!
A sógorok így indítják a veterán vasakat!
Köszönöm szépen!
Köszi a hozzászólásokat !
Az ajánlott dolgokat mind végigjátszottuk, de hiába. Úgy, hogy Bozontos barátomtól kaptam ideiglenesen egy bontottat ami nagyszerűen működik.
Gond nélkül teljesítette a műszaki vizsga elvárásait !
Itt a redbaronnál aranyba mérik a javító készletet, igaz az angol ebay-on is találtam 22 és 56 fontért is.
Aki ezért kiad 15-öt annak gratula. 98-as gumi, kicsit azért már keményedhetett és ezért nem is tudják eladni, ez már nem sokat ér és nem tenném nagymotorra. Hozzáteszek pár ezrest aztán veszek új gyártásút, amit ha felteszel tapad is, ha meg netán még tapadna is akkor is szétfog repedni rövid időn belül.

IRC robogón jó gumi de nagymotoron azért akadnak nála normálisabbak.
Bridgestone BT45 nálam is nagyon beválni látszik egyébként, nagyon jól tapad eddig semmi panasz rá bár mintha kissé ez is gyorsan kopna hátul.
Nekem is volt fent patentszemes lánc, de el is szakadt kb 700km után. Több kárt okozott az egész mint amennyit a láncon spórolsz... Meg hatalmas nagy mák volt h kb 100-as tempónál kanyarban nem estem el a leblokkolt hátsó kerék miatt.
Kell a kormányvégsúly pont a szitálás csökkentése miatt, nem díszből. Valamint nekem a Metzeler Lasertec-nél /halszálkás minta/volt bajom mert annál tényleg hatvan körül szitált a kormány, még félkézzel is veszélyes volt. Most Bt 45 F van fent elengedett kézzel lehet motorozni. Viszont a hátsódobozod ha van, az mindig befog zavarni.
40-Le erős lánc iszonyatosan fog nyúlni, 75 LE kell.
Hello!

Kösz a válaszokat!
Közben találtam egy összehasonlító cikket, bemásolom hátha érdekel mást is:
http://imageshack.us/f/97/bike...
http://imageshack.us/f/706/bik.
..
Üdvözleteim,1év XJ600S "98as,vásárlás és motorozás után úgy döntöttem feljövök már :-) ,ez elött Honda Xelvis 250el mociztam, és minden áron CB500 at akartam venni,mert erőben u ott van és csak 2 henger és Honda :-) gondoltam jobb is,de mivel olyat is kipróbáltam utána másként éreztem, ez csak újabb konstrukció, és az XJ összességben jobb, motorozni a Yamahán már csak azért is jobb mert én magas vagyok és nekem a honda kényelmetlen volt másrészt a 4 henger tényleg jó érzés a sima járásával (csak ez a hülye rezonancia van 4000 környékén) ráadásul ha nem húzod egész kellemesen fogyaszt még 4 alá is levittem de az nyugdíjas tempó,a csillapítás nagyságrendekkel jobb komfortot ad,a nagyobb súly stabilabb az úton ,igaz tolgatni nem jó a sárban a magas súlypont miatt :-) ami még zavaró van tartomány 60 körül ahol szitálgat gondolom nektek is bár az első gumi beleszólhat mert a mintájából adódóan ahogy átér a másik mintára a kisebb felületre ott jobban kopik és nem egyenletes, ilyen gumit már nem veszek annak ellenére hogy jól tapad........kormánysúlyvéget akarok próbálni érdeklődnék tőletek hogy segít e? más tapasztalatom hogy én patentszemes láncal járok Asahi hdr ami erősített, de a nincs Le megadva anno a hondára ezt vettem 40Le ben ,mivel 7ezer körül van az ára és két lánc (14 ezer ) elmegy annyit mint egy O" gyűrűs lánckerék csere nélkül ,maradok is így ebben 7év tapasztalatom van..Tehát kormánysúly vég érdemesvenni vagy tömködjem be mással a kormányt ? :-) Jó útat
én a legtelenitesnel bizonytalanodtam el tavaly, mert nagyon hosszú pumpalas után is levegos maradt a rendszer. Végül rájöttem, hogy a tartalyban a lyuk fölé (ahol a buborekok kijönnek) beszoritott lemezkét kipattintva, tízszeres sebességgel jön ki a levegő, onnantól sima ügy volt.