Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom a fullszintetikust nem kell erőltetni az ilyen korú gépeken. Egy kissé máshogy viselkedik leállításkor mint az ásványi...
Repsol Rider 15W-50 az tuti bele.

Én most ezt használom mindbe :).
Nekem még gyári benzincsövek vannak fenn a gépen. Benzinszűrőt szeretnék cserélni. Milyen átmérőjűt vegyek ? Mármint a csőcsatlakozás átmérőjére gondoltam...
Dehogy panaszkodok ... egy jó darabig még tuti nem fogom lecserélni a motorom babakocsira ... nem úgy, mint mások
Amúgy egyszer mindent ki kell próbálni, na meg hát szeretem is az Uram
Vártam volna még Rád, de olyan szép ez a gyűrű, hogy muszáj volt igent mondanom ... nem adta volna ide másképp
Bocs, ha
Gondoltam megosztom veletek, a szervíz után újabb rekordot döntött a fogyasztásom.

Új beszívótorkokat kapott a gyári helyett, karbiszinkron, új légszűrő meg karbisortisztítás után vegyes használatban 4,1 Liter/100 km az átlagfogyasztásom! Nem semmi, nagyon megvagyok vele elégedve. Ebben kb 200 km lakott területen kívül van 90-110 között, a maradék 100 meg városon belül sebességhatárok betartásával tehát nem versenyezni használom persze.

70 ezer km van a motorban.
Sziasztok!
Van két darab vadi új bontatlan Haynes Manual kézikönyvem.
Ára postával együtt 4500ft darabonként.

Ha érdekel irj mélt!
Sziasztok Kollégák!
Azokhoz intéznék most egy kérdést, akiknek az enyémhez hasonló, '80-as évekből való XJ 600-as gépe van.
Milyen típusú (ásványi vagy fél-szintetikus) és márkájú olajat használtok a gépeitekhez?
Előre is köszi a segítséget!
Nem tudom eldönteni dicsekszel vagy panaszkodsz?
Beéldoznéd a gyönyörű szigli életet?
Motornál még nem találkoztam ijennel, de a jó öreg Zsiga szivatott hasonlóval.
Az utólag felszerelt üzemanyag szürőben elgázosodott a benzin.
Szerintem nállad is valami hasonló lehet. Nem szereltél le valami hővédő lemezt?
Sziasztok!
Nekem akkor indul nehezen, ha meleg a motor.
Leállítás után és hidegen pöc-röf, de ha melegen áll 15-30 percet akko csak úgy indul, hogy csutkagáz és lassan dohog majd minden rendben.
Vajon miért csinálhatja? ötlet?
Köszi szépen mindenkinek a képeket a szivattyúról. Hétvégén kicseréltem, és mindenkinek csak azt tudom tanácsolni, hogy tegye azt a vákuumossal, ha sokat szenved a beindítással hosszú állás után. Fél év állás után szinte pöcc-röff. Leírom a tapasztalataimat, hátha valakinek hasznára lesz:

-ebay-en sikerült angliából rendelnem a szivattyút, mindennel együtt ~15k volt. Igaz, két hetet kellett várni a posta miatt.

-figyelni kell arra, hogy ne csak a szivattyút, hanem a hozzá tartozó "konzolt" is megkapjuk (mounting bracket)

-Nekem kicsit feljebb kellett raknom a konzolt, hogy a hozzá kapott csövekkel ne feszüljön. Fúrtam rá két új lyukat, és így már normálisan áll. A későbbiekben venni fogok hosszabb nagynyomású csövet is, szóval ha most csinálnám előre beszereznék egy 20-30 cm-es darabot.

-a delejt az akksi mellett lévő biztosító dobozból hoztam, a fő bizti, és a gyújtáskapcsoló után (nekem barna színe volt a vezetéknek), ez kell a fekete kék vezetékre (+). a testet az akksiból kifutó vezetékből adtam neki. Én forrasztottam első korben, de ki fogom cserélni 230V-os sorkapocsra. Az elbírja az áramot is, meg jobb, mint a szigetelőszalagozott kábel.

Nagyjából ennyi, ha valaki belevág, és elakad írjon nyugodtan.
Igen volt már, többször is az elmúlt években . Látom Baranya megyei vagy, szép helyek vannak ott. Szervezz egyet és hidd el , menni fognak rá.
De nagy a csend , hülyeséget kérdeztem, vagy volt már csak én nem tudok róla ?
Szép lett
Sziasztok !

Van már valami közelebbi az XJ találkozóról ?
Nagyon szép lett! Gratulálok!
Na, gratulálok! És igent mondtál, vagy még mindig rám vársz?
Heló!
Nagyon baba!
Ma végre sikerült befejezni a motort, ilyen lett.
A régi helyére fel lehet rakni .Én az enyémet tavaly építettem át.
Illetve most töltöttem fel egy kis videót is a szerpentinről:
Kotor-i öböl
Itt is van 1-2 kép, két éve csináltam:
Montenegró
Üdv!

link