Nekem még gyári benzincsövek vannak fenn a gépen. Benzinszűrőt szeretnék cserélni. Milyen átmérőjűt vegyek ? Mármint a csőcsatlakozás átmérőjére gondoltam...
Dehogy panaszkodok ... egy jó darabig még tuti nem fogom lecserélni a motorom babakocsira ... nem úgy, mint mások
Amúgy egyszer mindent ki kell próbálni, na meg hát szeretem is az Uram
Gondoltam megosztom veletek, a szervíz után újabb rekordot döntött a fogyasztásom.
Új beszívótorkokat kapott a gyári helyett, karbiszinkron, új légszűrő meg karbisortisztítás után vegyes használatban 4,1 Liter/100 km az átlagfogyasztásom! Nem semmi, nagyon megvagyok vele elégedve. Ebben kb 200 km lakott területen kívül van 90-110 között, a maradék 100 meg városon belül sebességhatárok betartásával tehát nem versenyezni használom persze.
Sziasztok Kollégák!
Azokhoz intéznék most egy kérdést, akiknek az enyémhez hasonló, '80-as évekből való XJ 600-as gépe van.
Milyen típusú (ásványi vagy fél-szintetikus) és márkájú olajat használtok a gépeitekhez?
Előre is köszi a segítséget!
Motornál még nem találkoztam ijennel, de a jó öreg Zsiga szivatott hasonlóval.
Az utólag felszerelt üzemanyag szürőben elgázosodott a benzin.
Szerintem nállad is valami hasonló lehet. Nem szereltél le valami hővédő lemezt?
Sziasztok!
Nekem akkor indul nehezen, ha meleg a motor.
Leállítás után és hidegen pöc-röf, de ha melegen áll 15-30 percet akko csak úgy indul, hogy csutkagáz és lassan dohog majd minden rendben.
Vajon miért csinálhatja? ötlet?
Köszi szépen mindenkinek a képeket a szivattyúról. Hétvégén kicseréltem, és mindenkinek csak azt tudom tanácsolni, hogy tegye azt a vákuumossal, ha sokat szenved a beindítással hosszú állás után. Fél év állás után szinte pöcc-röff. Leírom a tapasztalataimat, hátha valakinek hasznára lesz:
-ebay-en sikerült angliából rendelnem a szivattyút, mindennel együtt ~15k volt. Igaz, két hetet kellett várni a posta miatt.
-figyelni kell arra, hogy ne csak a szivattyút, hanem a hozzá tartozó "konzolt" is megkapjuk (mounting bracket)
-Nekem kicsit feljebb kellett raknom a konzolt, hogy a hozzá kapott csövekkel ne feszüljön. Fúrtam rá két új lyukat, és így már normálisan áll. A későbbiekben venni fogok hosszabb nagynyomású csövet is, szóval ha most csinálnám előre beszereznék egy 20-30 cm-es darabot.
-a delejt az akksi mellett lévő biztosító dobozból hoztam, a fő bizti, és a gyújtáskapcsoló után (nekem barna színe volt a vezetéknek), ez kell a fekete kék vezetékre (+). a testet az akksiból kifutó vezetékből adtam neki. Én forrasztottam első korben, de ki fogom cserélni 230V-os sorkapocsra. Az elbírja az áramot is, meg jobb, mint a szigetelőszalagozott kábel.
Nagyjából ennyi, ha valaki belevág, és elakad írjon nyugodtan.
Én most ezt használom mindbe :).
Amúgy egyszer mindent ki kell próbálni, na meg hát szeretem is az Uram
Bocs, ha
Új beszívótorkokat kapott a gyári helyett, karbiszinkron, új légszűrő meg karbisortisztítás után vegyes használatban 4,1 Liter/100 km az átlagfogyasztásom! Nem semmi, nagyon megvagyok vele elégedve. Ebben kb 200 km lakott területen kívül van 90-110 között, a maradék 100 meg városon belül sebességhatárok betartásával tehát nem versenyezni használom persze.
70 ezer km van a motorban.
Van két darab vadi új bontatlan Haynes Manual kézikönyvem.
Ára postával együtt 4500ft darabonként.
Ha érdekel irj mélt!
Azokhoz intéznék most egy kérdést, akiknek az enyémhez hasonló, '80-as évekből való XJ 600-as gépe van.
Milyen típusú (ásványi vagy fél-szintetikus) és márkájú olajat használtok a gépeitekhez?
Előre is köszi a segítséget!
Beéldoznéd a gyönyörű szigli életet?
Az utólag felszerelt üzemanyag szürőben elgázosodott a benzin.
Szerintem nállad is valami hasonló lehet. Nem szereltél le valami hővédő lemezt?
Nekem akkor indul nehezen, ha meleg a motor.
Leállítás után és hidegen pöc-röf, de ha melegen áll 15-30 percet akko csak úgy indul, hogy csutkagáz és lassan dohog majd minden rendben.
Vajon miért csinálhatja? ötlet?
-ebay-en sikerült angliából rendelnem a szivattyút, mindennel együtt ~15k volt. Igaz, két hetet kellett várni a posta miatt.
-figyelni kell arra, hogy ne csak a szivattyút, hanem a hozzá tartozó "konzolt" is megkapjuk (mounting bracket)
-Nekem kicsit feljebb kellett raknom a konzolt, hogy a hozzá kapott csövekkel ne feszüljön. Fúrtam rá két új lyukat, és így már normálisan áll. A későbbiekben venni fogok hosszabb nagynyomású csövet is, szóval ha most csinálnám előre beszereznék egy 20-30 cm-es darabot.
-a delejt az akksi mellett lévő biztosító dobozból hoztam, a fő bizti, és a gyújtáskapcsoló után (nekem barna színe volt a vezetéknek), ez kell a fekete kék vezetékre (+). a testet az akksiból kifutó vezetékből adtam neki. Én forrasztottam első korben, de ki fogom cserélni 230V-os sorkapocsra. Az elbírja az áramot is, meg jobb, mint a szigetelőszalagozott kábel.
Nagyjából ennyi, ha valaki belevág, és elakad írjon nyugodtan.
Van már valami közelebbi az XJ találkozóról ?
Nagyon baba!
Kotor-i öböl
Montenegró
link