Yamaha XJ 600 51J s motorkerekparhoz szivocsonk akit erdekel innen tud rendelni en rendeltem es megfelel a motoromra az en motorom 90 es kiadas de jo a 89-90 evjaratuakra es pontosan talal ajanlom mindenkinek http://www.cma-motor.hu/Szivoc...
Udv Ha gondolod arrol a linkrol amit kuldtem volt rendeld le a szivocsonkot nekem a szerelom a tegnap szerelte fel es pontosan talal megeri utangyartott de jo
Azért mert a hang olyan mint ami sok 250es ETZ nél szokott lenni.Azoknál fütyül a kuplung halkan.De gondoltam arra is,h sok neki a 6 ennél a sebességnél (80-90).Nemtudom....Lehet mennem kéne egy másikkal is,h lássam a külömbséget v azonosságot...passz....
A kuplung ennél a gépfajtánál zajos jószág,de honnan gondolod, hogy a kuplung fütyül? Inkább fogaskerék lehet, de ne legyen igazam.
Olaj , én már mindenfélét raktam bele, de talán a 10-40W a legjobb bele, szerintem nyugodtan lehet szintetikus. Most Repsolt vettem.
Én mosogatószivacs érdesebb felületével szoktam vizesen sikálni néha, ha nagyon csúnyán ráégett a sár. Sima autóba való benzinszűrő kell hozzá, eredetit szerintem nem kapsz, vagy horror áron.
Sziasztok!
Most vásároltam egy szép állapotú xj600-ast és lenne felétek pár kérdésem.Az egyik,hogy ha 80-90-nél 6.at kapcsolok fütyül a kuplung ez normális?Mert 5.ig semmi ilyen hang.A másik ,h ha behúzom a kuplungot és úgy lassítok sebességben akkor olyan hangot hallok mintha vmi csiszatolna vmit szaggatottan..Amúgy a motor teljesen zajmentes és szépen kapcsol a váltó is.Menet közben semmi zaj vagy csúszása nincs.Baj lehet a kuplungal?Továbbá milyen olajat használtok?Köszi a válaszokat.
Nagyon jó hogy írod, mert belebújtam az olajakba, de még nem értem, miért ajánlanak némely vashoz fél szintetikusat/ásványit, ennek is utánaolvasok, thx!
Rozsdamentes vagy saváló, én sima króm pasztával pucoltam és szép eredménye lett, alapból kicsit sárgás a színe ha egy gyári képet megnézel, tehát teljesen tükör nem lesz soha!
Köszönöm szépen, de amikor kértem a szűrőt az eladónak csak egy kérdése volt: Milyen átmérőjű csőhöz kell ? Csak szétkapom...
Másik : a leömlők milyen anyagból vannak ? Saválló, vagy krómozott ? Ugyanis nagyon rá van nekem égve a trutyi és meg szeretném takarítani, de nem tudom milyen tisztítószert vegyek hozzá.
Állítólag lehűléskor nehezen jut vissza a karterházba, ugyanis szinte feltapad a motorház oldalára. Egy nagyon komoly szaktudású (FJ 1100 tulaj) motor- és autószerelő ismerősöm oktatott ki a minap hogy mi a szintetikus olajok buktatója. Ez az egyik. Nem akarok tudálékoskodni, csak leírom amire figyelmeztettek.
Most néztem, neked a Simsonon is ilyen tartó volt !
Két hete a pécsi vásárban láttam ilyen csomagtartót dobozokkal együtt.
Hengerfej 600-ra,lehetőleg egyben eladó 25-ért
,95-ös évjáratról,jó állapotban
Pontosan mire gondolsz ? A konzolra ?
http://www.cma-motor.hu/Szivoc...
Felmatricáztam a krauser dobozokat fényvisszaverő matricával, talán így jobban észrevesznek az autósok !
Olaj , én már mindenfélét raktam bele, de talán a 10-40W a legjobb bele, szerintem nyugodtan lehet szintetikus. Most Repsolt vettem.
Most vásároltam egy szép állapotú xj600-ast és lenne felétek pár kérdésem.Az egyik,hogy ha 80-90-nél 6.at kapcsolok fütyül a kuplung ez normális?Mert 5.ig semmi ilyen hang.A másik ,h ha behúzom a kuplungot és úgy lassítok sebességben akkor olyan hangot hallok mintha vmi csiszatolna vmit szaggatottan..Amúgy a motor teljesen zajmentes és szépen kapcsol a váltó is.Menet közben semmi zaj vagy csúszása nincs.Baj lehet a kuplungal?Továbbá milyen olajat használtok?Köszi a válaszokat.
Másik : a leömlők milyen anyagból vannak ? Saválló, vagy krómozott ? Ugyanis nagyon rá van nekem égve a trutyi és meg szeretném takarítani, de nem tudom milyen tisztítószert vegyek hozzá.
Kipróbálom!
karbisor 7.000, stb:
link