Vitarij!
Én is így jártam két hónapja a fékcsövek cseréjekor, ahogy Gezasz is írja, nekem is volt majdnem egy óra a teljesen üres rendszer feltöltése, légtelenítése... Egyébként ha egy megfelelően nagy fecskendő végére teszel egy csövet és megszívod a légtelenítőnél akkor gyorsan leér a folyadék! Tavaly sajnos tönkrement a nagy fecskendőm, 5ml-est tudnék adni, de az nem ért semmit sajnos, így marad a pumpálás, kitarást hozzá!
Hali!
Hátsó gumi vásárlás előtt álok, jelenleg Bridegstone bt45 (140/70-18) van hátul.
Ahogy körbe néztem három gumi férne bele a keretbe:
Contintental Conti Go (130/70-18) 25e
Pirelli Sportdemon (140/70-18) 32e
és az ami, most is fent van.28e
A conti go-t nem tudom, de a Bt45-öt mindenki dicséri igazi túragumi, ha eddig nem volt gondod, vegyél megint azt, ha sokat mész pláne.
Azonban, nekem volt Pirelli Sport demon és iszonyat jól tapadt, na az sport túra gumi, de jobban is kopik, mint a bt45, azóta is bánom, hogy nem azt vettem, mert utána minden csúszik és szarabb.
A méretváltást nem preferálom, de a szélesebb, ha elfér és eddig is az volt, akkor jobb. Döntsd el, hogy motorozol, ha bevállalós vagy, Sport demon, ha túrázós, akkor BT45. Szvsz.
Ne pánikolj! Semmi gond csak a légtelenítő csavart jobban ki kell az adott pillanat tekerni mint más motoroknál. Nekem is rémálom az elsőfék légtelenitése, más motornál 10 perc ennél másfél óra volt.
Teljesen üresre leeresztetted a fékrendszert?
Így volt akkor lehet, hogy semmi baja a főfékhengernek csak egy félórás tüzem játék mire kilégteleníted!
Húzogasd a fékkart szorgalmasan.
Sziasztok ! Érthetetlen okok miatt behalt az első főfékdugattyúm !
A fórumon még nem találtam hasonló problémát !
A régi fékolaj le lett engedve és az újat már nem tudta bepumpálni.
A gumikarmantyúk állapota szemre sértetlen.
Kérdésem , gyakorlatban a dugattyúház annyira ki tud kopni ?
Javítását érdemes-e javítókészlettel orvosolni, vagy inkább bontott
alkatrészt ajánltok helyére beszerelni. Minden vélemény érdekel !
Ténleg jó az IRC csak ugy tünik befejezték a forgalmazását én is keresem de csak robogós IRC van.
Kicsit gyorsan kopik a hátsót sikerült két év alatt 15e kilóméter alatt legyalulni.
Sorry, mire észrevettem előtted 4-5-el, hogy nem vagy velünk, már messze voltunk ,akkor álltunk félre és vártunk. Örülj neki, hogy nem jöttél, ketten is eldobtuk a vasat később, nem volt egy vidám vasárnap
Hátsó gumi vásárlás előtt álok, jelenleg Bridegstone bt45 (140/70-18) van hátul.
Ahogy körbe néztem három gumi férne bele a keretbe:
Contintental Conti Go (130/70-18) 25e
Pirelli Sportdemon (140/70-18) 32e
és az ami, most is fent van.28e
Van valakinek tapasztalata ezekkel a gumikkal?
Szerintetek inkább 130 vagy 140 legyen?
Sziasztok! A segítségeteket kérném! Van egy 1992 évjáratú XJ 600-om. Olyan problémám van vele, hogy a karbi sornál az úszóház tömítés valószínű tönkrement, mert csöpög a benzin belőle. Ide szeretnék tömítést találni. Keresgéltem a neten de csak komplett felújító készletet találtam 5700ft/ karbi. Ha valaki tud olcsóbb megoldást az legyen szíves segítsen! Köszönöm!
na...erről beszéltem, Bitnek és akinek még kedve van, csatlakozzon... mindenkit örömmel várunk!
Vasárnapra készül egy ilyen terv, pár GS-es és egy jó társaság, na jó lehet lesz egy Street tripple, FZ6, R6, XJ900, ha minden igaz...
Most beszéltem a vezetővel Ataa néven fut, lefelé egy laza 120-130-al lecsorgunk, utána lent mindenki felveszi a saját tempót, majd egy nagy kajálás és vissza. http://goo.gl/maps/LjSMz
idézem Ataa-t:
"Találka Székesfehérváron (B pont) az OIL! benzinkúton a Metro áruház mellett (csak hogy könnyebben megtaláljátok )
Pontos időpontot majd akkor ha már mindenki visszajelzett hogy jönne, de úgy gondoltam hogy tíz-fél tíz fele jó lenne elindulni, és akkor több időnk lesz odalent.
Mecsek pihenőben eszem-iszom, aztán élménymotorozás a Mecsekben. (vagy fordítva) "
Ha kérdés van akkor a GS500 fórumon Ataa lesz a vezető!
Sziasztok első féktárcsát keresek /320 az átmérője/ egy XJ 600 diversionhoz 97 évjárat egy féktárcsás .Megköszönném ha valaki tudna ez ügyben segíteni.
Én is így jártam két hónapja a fékcsövek cseréjekor, ahogy Gezasz is írja, nekem is volt majdnem egy óra a teljesen üres rendszer feltöltése, légtelenítése... Egyébként ha egy megfelelően nagy fecskendő végére teszel egy csövet és megszívod a légtelenítőnél akkor gyorsan leér a folyadék! Tavaly sajnos tönkrement a nagy fecskendőm, 5ml-est tudnék adni, de az nem ért semmit sajnos, így marad a pumpálás, kitarást hozzá!