frankó. felhívtam a linken található számot. de itt már érdeklődtem... sajna nekem nem a karbi és a hengerfej, hanem a karbi és a légszűrő közzé kéne... az meg nincs sehol((( se bontott se utángyártott...
szia csopi! neked is a karbi és a légszűrő közzé kellene a 4 db gumicsonk? reménytelen... a gyökér japó beszűnterre a gyártását... viszont le kéne gyárttatni. ha ketten invesztálnánk bele akkor lehet jobban jönne ki a gyártás. meg kérdezném hogy esetleg mást is érdekelne e ha lenne... mert a szerszám gyártás ami költséges hozzá! ha gondolod itt a számom hívj fel vagy bárki aki esetleg tud segíteni a dologban...
Udv szuksegem lenne Yamaha XJ 600 51 j motoromhoz szivocsonkra aki tud elerhetoseget megkerem szepen segitsen elore is koszonom
Ha tudtok kerlek kuldjetek egy linket
A hosszú hétvége java részén töltőn volt az akksi... szerintem ennél többet nem lehet tenni vele.
Most viszont rámértem. 13,8 V-ot mértem a kiszedett akksin. Betettem a motorba, ráadtam a gyújtást akkor már 1 volttal kevesebbet mértem, majd indítózáskor már csak ilyen 6-8 közötti értékeket tudtam leolvasni. Én ebből azt szűröm le hogy vehetek egy új akksit
Mérd meg indításkor az akku feszültséget, ha leesik 10 volt alá akkor az akksi kuka. valószínűleg nem tudja leadni az a megfelelő ampert. Ha jó, akkor az önindító . De legelöször akku sarukat, polusokat takarítsd meg fém tisztára, mert az oxid réteg sok hülyeséget tud okozni
Az is lehet hogy az indítómotor szénkeféi vannak elkopva. Nem tudja átvinni az áramot a forgórészre, és azért nem teker. Ha ilyenkor sokat indítózol leéghet a relé.
Akkor valószínűleg nem kap elég üzemanyagot. /úszószint?/ Be kell állítani a karbit gyári értékekre, estleg a fuvoka méreteket ellenőrizni. Tudom nem nagy segítség de nem vagyok szerelő, és a karbi annál érzékenyebb dolog szerintem, hogy csak úgy saccra állítgasuk . Kérdezz a motorszerelés topicban rá a dologra, ott van egy két értelmes emberke.
Teljesen feltöltött akksival se indul a Divi, csak az indítórelé kattog.. Mi lehet a probléma?
Csatlakozókat már megnéztem.. 3 hete motoroztam vele utoljára, akkor OK volt minden
(Nem értek hozzá... bár ez szerintem a kérdés stílusából is lejön )
Következő problémával fordulok hozzátok.Meleg motornál tapasztaltam hogy van egy lyuk a gáznál alapjárat után.Pontosabban az a gond hogy amikor negálok egy lámpánál és alapjáraton megy a motor(1000 ford.)utána van ez a gond,mintha egy pillanatig nem kapna benzint.A membránok jók,karburátor tiszta.Már az elektromos ac-és új karbis.A segítségeteket előre is köszönöm.
http://www.cma-motor.hu/fo-Ter...
Ha tudtok kerlek kuldjetek egy linket
Most viszont rámértem. 13,8 V-ot mértem a kiszedett akksin. Betettem a motorba, ráadtam a gyújtást akkor már 1 volttal kevesebbet mértem, majd indítózáskor már csak ilyen 6-8 közötti értékeket tudtam leolvasni. Én ebből azt szűröm le hogy vehetek egy új akksit
Sok sikert !
Most akkor kibattyogok a garázsba mérni...
Teljesen feltöltött akksival se indul a Divi, csak az indítórelé kattog.. Mi lehet a probléma?
Csatlakozókat már megnéztem.. 3 hete motoroztam vele utoljára, akkor OK volt minden
(Nem értek hozzá... bár ez szerintem a kérdés stílusából is lejön )
400-as fúvóka méreteit tudja valaki?
Következő problémával fordulok hozzátok.Meleg motornál tapasztaltam hogy van egy lyuk a gáznál alapjárat után.Pontosabban az a gond hogy amikor negálok egy lámpánál és alapjáraton megy a motor(1000 ford.)utána van ez a gond,mintha egy pillanatig nem kapna benzint.A membránok jók,karburátor tiszta.Már az elektromos ac-és új karbis.A segítségeteket előre is köszönöm.