Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez az amit te is keresel
Nekem mar lerendeltek
frankó. felhívtam a linken található számot. de itt már érdeklődtem... sajna nekem nem a karbi és a hengerfej, hanem a karbi és a légszűrő közzé kéne... az meg nincs sehol((( se bontott se utángyártott...
de ez tutira jó? rá is próbáltad az 51j re? mi az hogy i9? mennyibe fáj illetve megköszönném ha megcsörgetnél a fent említett számon visszahívlak!
Sziasztok en kaptam i9s igaz utangyartott de kit erdekel az a lenyeg hogy jo itt a link ha valakit meg erdekel
http://www.cma-motor.hu/fo-Ter...
szia csopi! neked is a karbi és a légszűrő közzé kellene a 4 db gumicsonk? reménytelen... a gyökér japó beszűnterre a gyártását... viszont le kéne gyárttatni. ha ketten invesztálnánk bele akkor lehet jobban jönne ki a gyártás. meg kérdezném hogy esetleg mást is érdekelne e ha lenne... mert a szerszám gyártás ami költséges hozzá! ha gondolod itt a számom hívj fel vagy bárki aki esetleg tud segíteni a dologban...
Udv szuksegem lenne Yamaha XJ 600 51 j motoromhoz szivocsonkra aki tud elerhetoseget megkerem szepen segitsen elore is koszonom
Ha tudtok kerlek kuldjetek egy linket
Kocsi van itthon... de bikakábel az nincs.
Ha van lehetőséged estleg egy másik akksiról indítóz, de szerintem 100 százalék, hogy az akksid kuka
A hosszú hétvége java részén töltőn volt az akksi... szerintem ennél többet nem lehet tenni vele.

Most viszont rámértem. 13,8 V-ot mértem a kiszedett akksin. Betettem a motorba, ráadtam a gyújtást akkor már 1 volttal kevesebbet mértem, majd indítózáskor már csak ilyen 6-8 közötti értékeket tudtam leolvasni. Én ebből azt szűröm le hogy vehetek egy új akksit
Told meg. Ha indul akkor relé vagy szénkefe. Esetleg az akksi. Biztosan teljesen fel van töltve ?

Sok sikert !
Indítás közben nem mértem feszkót, de a többi megvolt már.

Most akkor kibattyogok a garázsba mérni...
Mérd meg indításkor az akku feszültséget, ha leesik 10 volt alá akkor az akksi kuka. valószínűleg nem tudja leadni az a megfelelő ampert. Ha jó, akkor az önindító . De legelöször akku sarukat, polusokat takarítsd meg fém tisztára, mert az oxid réteg sok hülyeséget tud okozni
Az is lehet hogy az indítómotor szénkeféi vannak elkopva. Nem tudja átvinni az áramot a forgórészre, és azért nem teker. Ha ilyenkor sokat indítózol leéghet a relé.
Nem erőltettem. Ha első gombnyomásra nem forgat ott felesleges tovább erülkdöni
Ne erőltesd hogy sokat kattogjon mert leégeted az indítórelét. De lehet hogy már leégett és azért kattog.
Akkor valószínűleg nem kap elég üzemanyagot. /úszószint?/ Be kell állítani a karbit gyári értékekre, estleg a fuvoka méreteket ellenőrizni. Tudom nem nagy segítség de nem vagyok szerelő, és a karbi annál érzékenyebb dolog szerintem, hogy csak úgy saccra állítgasuk . Kérdezz a motorszerelés topicban rá a dologra, ott van egy két értelmes emberke.
Indítási problémám van

Teljesen feltöltött akksival se indul a Divi, csak az indítórelé kattog.. Mi lehet a probléma?

Csatlakozókat már megnéztem.. 3 hete motoroztam vele utoljára, akkor OK volt minden
(Nem értek hozzá... bár ez szerintem a kérdés stílusából is lejön )
komplett át lett építve a motor egy 2000-es évjáratúból ( értsd:karburátor, vezetékköteg...szóval minden)
Tehát induláskor van ez a gond? Te cseréltél karbi sort?
Sziasztok
400-as fúvóka méreteit tudja valaki?
Nem akkor nincs gond.
Menet közben hirtelen gyorsításkor is van ez a hiba?
Üdv

Következő problémával fordulok hozzátok.Meleg motornál tapasztaltam hogy van egy lyuk a gáznál alapjárat után.Pontosabban az a gond hogy amikor negálok egy lámpánál és alapjáraton megy a motor(1000 ford.)utána van ez a gond,mintha egy pillanatig nem kapna benzint.A membránok jók,karburátor tiszta.Már az elektromos ac-és új karbis.A segítségeteket előre is köszönöm.