Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Nekem elől GS500-on Motrix lett bedobva még nyár végén/ősz elején, de azóta csak 500-1000km-t raktam bele. Semmi különöset nem tapasztaltam, fog, megáll. AZ előzőt viszont fogalmam nincs milyen volt, szóval nem tudom mihez hasonlítani. Nincs vele bajom eddig.
Nagy vas motorosboltban van 4DB 10000 FT volt tavaly.
Üdv!

Motrix fékbetéttel van valakinek valamilyen tapasztalata?
Ill. tudtok ajánlani oldalt, boltot ahol szelepfedél tömítést rendelhetek? 18000Ft-ért találtam egyik boltban, de azt kicsit sokallom érte. Bár lehet hogy én képzeltem azt hogy olcsóbb
másnak is bejött már ez a légszűrő gumicsonk nitrohigító fürdő? nem oldja fel a gumit? mennyire tartós ez a puhaság? köszi az infot előreis. még mindíg érdekelne ha tud valaki utángyártottat v jó használtat...
A 900-as divin nincs PRI állás, csak Nyit-Zár. Nekem a suli befejezése miatt tavaly okt. óta állt zárt csappal, leeresztett karbikkal, most mégis 2. gombnyomásra indult A 600-assal anno én is mindig szívtam indításkor, ha 2 hétnél tovább állt, hiába volt PRI állás a csapon...
900-on egész hülye helyen van a csap, eddig nem is nagyon néztem... lehet hogy van rajta PRI, bár eddig nem tűnt fel. Első motorom amin van pumpa, viszont nincs tartalék állás... szóval nem is nyúlkálok a csaphoz soha.
De van! Az enyémen biztos, a régebbieken nem tudom, de ez a PRI-s dolog biztosabb indulást eredményez. Tapasztalat, mert enélkül sokáig kell köszörülni, és sokszor nem minden henger indul el rögtön.
A 600-on nincs benzinpumpa?
Hosszú leállás utáni inditás előtt, tedd a benzin csapot PRI állásba egy 15-20 percre. Lehet, hogy könnyebben fog indulni tele úszóházzal mint szárazzal
Nyáron nem szoktam annyi motorost látni a környéken mint amennyit ma láttam.

Egyébként ma van egy éve hogy nálam van a Divi
Indult nekem is első főtengely fordulatra délután, volt is egy laza Makó- Szeged. Elég sok motorossal találkoztam a szép napsütéses időben. Jó volt kerülni egyet .
A végén kipróbáltam megtudom-e csinálni egy öt méter széles uton a lendületből visszafordulást. Soha nem próbáltam még így direktbe, de lazán ment többször is.
én is mentem ma egy nagyobb kört, de nagyon nehezen indult be.. kb. egy hónapja indítottam be utoljára, akkor is nagyon nehezen indult
utána is elég erőtlen volt meg az alapjárat sem volt túl meggyőző, indadozott, néha elment.. remélem karbiszinkron kicsit helyrerázza a gépet :)
Még mindig nem sikerült megtapasztalnom a karburátoros motorok "hírhedt" nyűgös tavaszi indítását Akkumulátort ugyan kellett tölteni, de utána pöccre indult a Divi

(Mondjuk január elején még mentem vele egy keveset.)
Egy pár órára áztasd be nitrohigítóba. Vissza fog puhulni.
szerbusztok! gondolom nem én vagyok az egyetlek akinek vannak/voltak gondjai a levegőszűrő és karvi közötti gumi összekötő csonkkal. az öreg motoroknál megkeményedik használhatatlan((( meleg hatására megpuhul, de ez csak addig tart amíg a meleg. van e valakinek ötlete hogy nem e állt rá valami cég ennek utángyártására? illetve nincs e valakinek eladó használható állapotú? a választ ide várnám. köszönöm a segítségeteket!
Köszönöm szépen!
Jól néz ki!
Azt a zárat Te vetted hozzá?
Mi annak a pontos neve?
Na elkészült a dobozrögzítésem. Valaki bajlódott itt hasonló problémával.. én így oldottam meg,remélem beválik. Összességében nem volt drága, és könnyen pótolható ha beütne a ménkű
Én már megtettem tegnap is az első köröket :). Most rendelem a fékbetéteket és indulás!
Az biztos olajhűtöt utólagosan nem lehet csak úgy felbarkácsolni, mivel a blokkba történő becsatlakozást is meg kell oldani. Azzal az idommal meg lehet 96-os szerintem. 98-tól a nagy változás a két féktárcsa, semmi több. Ne rágódj ezen az évjárat dolgon, inkább motorozz, kezd már tavaszodni. Lehet én is kerülök egyet délután.
Megnéztem ma az olajhűtőmet, arra a felvetésre, hogy utólag tették volna rá esetlegesen. (Írtam egy szervíz szerint 96-os az alvázszám szerint a motor.)

Nos mivel korábban nem volt rajtuk olajhűtés 97-98 előtt, így gondolom akkor a hűtő felfogatásának se kéne ott lennie, vagyis maszek módon tudták volna feltenni maximum. Ennek a vázon jól láthatóan gyárilag ott van a helye, ezek alapján nem hinném hogy valaki csak úgy rászerelt volna egyet.
Szia !
Képet sajnos nem tudok rakni,mert voltam olyan felelőtlen,hogy nem fényképeztem le. Az önindító szabadonfutó kerekéről beszéltem,kettő fogsor van rajta,egy nagyobb,és egy kisebb,a nagyobb fogsor,és a hozzákapcsolódó fogaskerék fogai közt volt borzasztó nagy hézag.Ez a fogaskerék cseréjével szinte a nullára csökkent.
Anno a Kilenccá-t (Biti XJ900-asa) 36000 Km-el vásátam, akkor volt 16 éves.
Aztán az FJ 1200-ast vettem 17000 Km-el, 2009-ben, az 23 éves volt.

Tuti hogy mindkét gép már túl volt a 100 000 Km-en, vagy pedig visszatekerték az óráikat.
Sziasztok Kollégák!
Ma én is beindítottam az Időgépet, némi véráldozat és égés árán.
Levertem az egyik ujjam, mikor a gyertyákat kiszedtem és visszaraktam, aztán az egyik leömlő megsütötte a kezem.
Már csak egy karbi szinkron kel és uzsgyi!