Sziasztok
Rég jártam itt! A régieknek nem kell bemutatkoznom.
Nekem XJ 900 Diversionom volt 3 évig,nagyon szerettem,többször voltam vele Erdélyben és itthon sok helyen.
Tomkraft vette meg és szerintem Ő is meg van vele elégedve.
Én is részt veszek a Montenegró túrán amit gezasz szervez.
Motorszerelő vagyok,igaz még nem olyan sok tapasztalattal,de szívesen segítek ha tudok. Több XJ t is szervizeltem már,köztök gezasz ét is.
Dobozokkal,doboztartó konzollal,bukócsővel és középállvánnyal is foglalkozom.
Felrakattam a gumit a Red Baronnál, Kb. 10 perc volt, de centrírozással együtt 1500 pénz
Viszont akartam venni náluk olajat a telóba, az 4500 ft lett volna / liter
Arra -mondtam !
Hali.A vezérmütengely 2-3 tizedes kopását biztos nem látod szabad szemmel ,mérni kell és összehasonlitani egy újjal.Sok kilométerre utal és a szelepszárszimmering is kitart 100000-ig általában gond nélkül.Szétszedés előtt érdemes lett volna lemérni a hézagokat akkor most lenne összehasonlitási alap,a szelepek csiszolása mindenképp csökkenti a hézagot mivel anyagot távolitunk el és igy feljebb kerül a szelepszár +a szelepszár nyúlása ami azért nem jellemzö.Szimmeringet lehet cserélni a hengerfej leszedése nélkül is,ha az adott dugattyút a felsö holtpontra állitjuk hogy megtámassza a szelepeket.üdv
az őslény orwelli évjárat :) '84 persze megvan rá az ember aki megcsinálja ha kell kb 2,5eFt ellenében... mégsem 4900... a 600 Ftos megoldás az buli lenne ha 84-92 közöttihez is van.. amúgy ezek hydrotőkések? meg a másik: miért nem volt orbitális szelephangom mielőtt szét lett borítva? csak az olajat zabálta gusztustalan módon meg pár nap után nagyon nehezen indult... most hogy be van csiszolva a szelep nem hinném hogy nőtt volna a szelephézag. ergo ha eddig sem volt szar hangja akkor lehet nem lesz eztán sem...
frankó a topic! jó, hogy ennyi a segítő kéz! annyit ugye elírtam hogy a 0,11-0,15 0,16-0,20 hoz képest nekem 20 és 50 között van:) ez persze tizedekben értettem... ha a vezérmű bütykei olyan szinten lennének kopottak azért látszania kéne nem? tök egészségesek... am milyen membrán cserére gondolt aki azt mondta ettől lesz tele a tököm?:) membrán 2T ben van nem?
Ha ennyi a kopás egy szelep csiszolás után akkor az a blokk olaj nélkül ment pár 1000-et. De ez is valós jelenség, bár a Fazerek inkább hírbe hozhatók ezzel a jelenséggel.
Ha még egy esetleges membrán cseréket is beleszámolsz, akkor lesz tényleg tele. Viccet félre téve nekem 600 Ft szereztek be lapkákat Hódmezővásárhelyről, bár nem tudom ilyen extra méretben mint ami neked kell, van-e.
Hány éves motorról van szó?
Na igen, így más a fekvése a gyereknek, bár érdekes amit leírtál ezzel kapcsolatban, hogy felfelé kellet volna menni és lefelé megy, hisz a csiszolásnál szögek nem változnak.Van az iserettségi körben valami vasipari, mert nem agysebészet legyártani ezeket a lapkákat, csak egy megfelelő anyag, eszterga, hőkezelés, köszörülés kell hozzá. Talán az említett összeget még így sem érné el darab áron.
ez így össze is jönne bárkinek csak nekem nem. mivel becsiszolták a szelepeket és a hézag még így is 20-30 között van... szívó 0,11- 0,15 kipu 0,16- 0,20 helyett. szal vastagabb lapkák kellenének... ami megcsúfolja a fizika törvényeit mert a szelepek nyúlnak meg a becsiszolás is kisebbé tesz a hézagot...
Szia!
Én még olyanról nem nagyon halottam amikor nem lehet összehozni egy sor lapkát a meglévőkből és max 2-3 db-ot kéne cserélni a hiányzó méretre,de ha van köszörűs ismerős akkor az be is lőheti ha kell a vastagságán faragni. Én is addig variáltam a méreteken amíg össze nem jött a dolog és ha jól sejtem 3-at kellet vastagságban megmunkálni, pár század mm-ert levenni belőle! Tehát így már nem is olyan nagy kunszt a belövése, nem kell rögtön a kapufát fejelgetni!
Üdv
na most lett tele a tököm! nem elég hogy nem gyártanak légszűrőcsonkot ehhez a kóóótványhoz, még a szelep lapkának is darabja 5eFt... 5x8=40. csak a lapka. már így vagy 170ben van és ebben a működő motor ára amit ugye megvettem nincs benne! (180+60 átír) + munkadíjj majd a végén... tőzsdén nem lehet ekkorát bukni...
Rég jártam itt! A régieknek nem kell bemutatkoznom.
Nekem XJ 900 Diversionom volt 3 évig,nagyon szerettem,többször voltam vele Erdélyben és itthon sok helyen.
Tomkraft vette meg és szerintem Ő is meg van vele elégedve.
Én is részt veszek a Montenegró túrán amit gezasz szervez.
Motorszerelő vagyok,igaz még nem olyan sok tapasztalattal,de szívesen segítek ha tudok. Több XJ t is szervizeltem már,köztök gezasz ét is.
Dobozokkal,doboztartó konzollal,bukócsővel és középállvánnyal is foglalkozom.
Felülről a másodikban van, egyelőre ott hagyom.
Nincs valakinek egy eladó membránja? Szépen ki van szakadva a 3 hengeré :-( Gyanús hogy emiatt ment olyan furcsán...
A 4BR típusnál mi a súber tű gyári pozíciója?
Köszi!
Felrakattam a gumit a Red Baronnál, Kb. 10 perc volt, de centrírozással együtt 1500 pénz
Viszont akartam venni náluk olajat a telóba, az 4500 ft lett volna / liter
Arra -mondtam !
A 600-ban is 29mm-esek a lapkák?
Keress meg, ha igen.
Üdv.
Hány éves motorról van szó?
Én még olyanról nem nagyon halottam amikor nem lehet összehozni egy sor lapkát a meglévőkből és max 2-3 db-ot kéne cserélni a hiányzó méretre,de ha van köszörűs ismerős akkor az be is lőheti ha kell a vastagságán faragni. Én is addig variáltam a méreteken amíg össze nem jött a dolog és ha jól sejtem 3-at kellet vastagságban megmunkálni, pár század mm-ert levenni belőle! Tehát így már nem is olyan nagy kunszt a belövése, nem kell rögtön a kapufát fejelgetni!
Üdv