Lehet,h ez a probléma, hogy nem húzom ki teljesen a szivatót, csak kb félig. Ha teljesen kihúzom akkor nem csinálja, viszont ha leengedem 2000 alá akkor elkezdi csinálni a ,,cisszegést" ami a szelep, illetve a szívótorok felöl jön. Kb 1. Perc után abbahagyja a jelenséget és csendben jár. Csak azért volt fúrcsa, mert régen nem csinálta, de mind1, köszi a segítséget
Nem egésszen értem a problémád, nem tudom mit vársz egy hideg motortól!
Ráhuzod teljesen a szivatót, indítod, kb 2000-ről kezd felpörögni és ahogy melegszik nyomod vissza a szivatót. 2-3 perc melegítés után már teljesen visszanyomhatod az alapjárat kb 1000-en stabílan megmarad, üzemmelegen felkúszik 1300-1400-ra.
Sziasztok, a következő tüneteggyüttest produkálja a gépem.
Közvetlenül a beindítás után az 1 henger tüsszögő hangot ad, visszanyomja a töltetet a szívócsőbe. Ilyenkor esik is a fordulat. Ha 2 ezer felett van a fordulat, akkor nem csinálja. Kb. egy perc után abbahagyja a dolgot. Elvileg ez szegény keverékre utal, de próbáltam állítani, hogy több benzint kapjon, de továbbra is csinálja, gyertya cserélve, szelephézag rendben. Ötlete vkinek valami?
Bármelyik autógumis felteszi, csak centirozni nem tudják. Én az elmúlt 2 alkalommal a Red Baronnál rakattam fel (kereket vittem csak meg az új gumit) számla nélkül szerelés centirral volt kb. 2000Ft és 5perc.
Szia Bozontos42 látom pécsi vagy, te hová jársz motorgumit szereltetni ? A mohácsi útnál volt egy jó gumiszerviz az AMC bolt mellett, de az megszűnt, így tanácstalan vagyok
Érdekes.
Körültekintőnek kell lenni gumivételkor, egyszer már engem is behúztak a csőbe ezzel. Nagyon nem mindegy hogy milyen régi az a bizonyos "új" gumi...
Cserére szorul az első abroncsom, kerestem, hogy a Metzeler Lasertec hol a legolcsóbb! Most is ez van a motoron ! Találtam egy honlapot, ahol a front ebből a márkából 20780 brutyi. Nekem megfelel az 56 V . Felhívtam a honlapon lévő számot, (nagyon olcsónak éreztem) hogy mikori gyártású a gumi , mire a fickó azt mondta, hogy nem tudja! Őneki a gyárból hozzák, de ki is röhögnék Őt , ha megkérdezné ! Furcsa volt , de megrendeltem !
Aztán felhívott valaki, a futár, vagy akivel már beszéltem , ördög tudja, és elmondta, hogy a honlapon nincs fent, bár kellene, de ez a gumi 2009-es gyártású maradjon ez, vagy 25000-ért van 2013 as !? Persze még ez is jó ár,de nem éreztem fairnek az eladót !
Szóval ennyi a történet !
MBMgumi.hu
Skacok! Nem tudom ki, hogy áll a vizsgákkal, de a haverom Suzukiját ma dobták vissza mert nem volt a kipufba E betű.
A legszebb, hogy már kétszer vizsgázott a gép ezzel a kidörrenőtővel és simán átment.
Úgy látszik bekeményít a hatóság!
Szervezek egy túrát Montenegróba, Albániával megspékelve pünkösdkor .Aki akar jelentkezhet még, a már meglevő tagokon kívül.
A túra 5napos, kb 2000 km, egy főnek 80-85 ezer forint, ebből 40-45 ezer a benzin természetesen fogyasztástól függően.
Egy hely van kiadó, természetesen párban is lehet jönni. Részletekről emailban tájékoztatom az érdeklődöt. Max április 15-ig lehet jelentkezni
Szia,
Bocs, hogy ilyen sokára válaszolok, nem figyeltem.
Én a pumpa előtt hagytam a benzinszurot, ahogy eredetileg is volt (védje azt is). A vákuumcsövet persze le kell zárni. A Pri állás viszont nagyon hasznos, mert. azzal tudod a gyujtas ráadásakor feltölteni a karbikat, egyébként csak üresen kattogna a pumpa ( ami elég egészségtélen).
Tudok eredetit is darabja 29000 Ft yamaha kirendeltsegnel az az 4X29000 forint a negy de ez itt amit kuldtem linket utangyartott es 32000 postakoltseggel
különben kissé felháborítónak tartom a következőt: '84 és '92 között az xj fj fz 600 -ak megegyeztek. kitudja hány 10 vagy 100 ezret szartak ki belőlük viláhszerte... és akkor egy ilyen elöregedő kikeményedő kirepedő alkatrészt nem gyártanak/forgalmaznak... holott sokkal öregebb vasakhoz is lehet bármit szerezni... ehhez is lehet pl a 3 tömítést majdnem 50000-ért vagy gyűrüsort 57000- ért. de 4 kis gumi vackot nem gyártanak...
Ráhuzod teljesen a szivatót, indítod, kb 2000-ről kezd felpörögni és ahogy melegszik nyomod vissza a szivatót. 2-3 perc melegítés után már teljesen visszanyomhatod az alapjárat kb 1000-en stabílan megmarad, üzemmelegen felkúszik 1300-1400-ra.
Közvetlenül a beindítás után az 1 henger tüsszögő hangot ad, visszanyomja a töltetet a szívócsőbe. Ilyenkor esik is a fordulat. Ha 2 ezer felett van a fordulat, akkor nem csinálja. Kb. egy perc után abbahagyja a dolgot. Elvileg ez szegény keverékre utal, de próbáltam állítani, hogy több benzint kapjon, de továbbra is csinálja, gyertya cserélve, szelephézag rendben. Ötlete vkinek valami?
Bármelyik autógumis felteszi, csak centirozni nem tudják. Én az elmúlt 2 alkalommal a Red Baronnál rakattam fel (kereket vittem csak meg az új gumit) számla nélkül szerelés centirral volt kb. 2000Ft és 5perc.
Telón jobb lenne,mert kérdezni szeretnék egy-két dolgot.
Telefont cseréltem,és elvesztettem a számodat. Az enyém 20/5910110
csörgess meg légyszi,és visszahívlak!
köszi!
Körültekintőnek kell lenni gumivételkor, egyszer már engem is behúztak a csőbe ezzel. Nagyon nem mindegy hogy milyen régi az a bizonyos "új" gumi...
Aztán felhívott valaki, a futár, vagy akivel már beszéltem , ördög tudja, és elmondta, hogy a honlapon nincs fent, bár kellene, de ez a gumi 2009-es gyártású maradjon ez, vagy 25000-ért van 2013 as !? Persze még ez is jó ár,de nem éreztem fairnek az eladót !
Szóval ennyi a történet !
MBMgumi.hu
A legszebb, hogy már kétszer vizsgázott a gép ezzel a kidörrenőtővel és simán átment.
Úgy látszik bekeményít a hatóság!
A túra 5napos, kb 2000 km, egy főnek 80-85 ezer forint, ebből 40-45 ezer a benzin természetesen fogyasztástól függően.
Egy hely van kiadó, természetesen párban is lehet jönni. Részletekről emailban tájékoztatom az érdeklődöt. Max április 15-ig lehet jelentkezni
Bocs, hogy ilyen sokára válaszolok, nem figyeltem.
Én a pumpa előtt hagytam a benzinszurot, ahogy eredetileg is volt (védje azt is). A vákuumcsövet persze le kell zárni. A Pri állás viszont nagyon hasznos, mert. azzal tudod a gyujtas ráadásakor feltölteni a karbikat, egyébként csak üresen kattogna a pumpa ( ami elég egészségtélen).
Tudunk beszélni?