Köszi az infót! Valószínűleg én is meg fogom csinálni, mert nekem is annyit kell tekerni ha sokáig áll, hogy hihetetlen. A karbit cserélted, vagy az maradt az eredeti?
Szia,
az elektromos benzinpumpát simán be lehet építeni a vákuumos helyére. Én egy '94-es 600N-nél untam meg, hogy hosszabb állás után sokáig kellett indítózni, vagy még hosszabban várni a benzincsap PRI állásában. Ebayen vadásztam egy bontott pumpát, a motoron vadásztam egy gyújtásvezérelt +12V-ot, méretre meg nagyjából pont befért a régi helyére. Most akármennyit áll a motorom, gyújtás ráadása után hallom a kattogást, ahogy dolgozik, aztán amikor pár másodperc után megáll, lehet indítózni és rendszerint pöccre indul is a gép
Sziasztok. Kérdés hogy lehet megállapítani lyukas e a membrán?
Fordulatot veszi jól erő van sokat fogyaszt,nagy fordulaton feketén füstöl kipuff kormos olajat nem eszi.
Szia!
Nem kötözködni jöttem be, de van két ellentét abban amit leírtál!
A nem kap üzemanyagot és a zabál, hogyan fér össze? Ha nem kap naftát egyértelmű, hogy nem forog ki teljesen, de a zabál akkor sem fér bele a képbe, mert szakadásnál inkább sokat kap, első jel az 5.5 feletti fogyasztás és az erőtlenség szerintem. De én már csak ex vagyok ebben a típusban.
Tünetek :
- nem vagy csak egy bizonyos fordulatig lehet felpörgetni
- a fordulat visszaesésekor durrog
- fullad mintha nem kapna üzemanyagot (mert nem kap)
- zabál
Nekem egy 95-ös xj600-am van, meg tudnátok mindani, hogy mi a tünete annak, ha valamelyik membrán átszakad a karbiban? Az elektronikus benzinpumpát bele lehet szerelni régebbi modellekbe is?
Hát igen.
Nálam mindegy hogy 1 vagy 2 személy, autópálya vagy főút 4,2-4,7 között mindig megállt a fogyasztásom és 10 000 km alatt minden tankoláskor kiszámoltam kb.
Tökéletes. Bár hogy a régi mennyit eszik azt én nem tudom.
Én is az újabbat ajánlanám.Bár nekem is egy 92-es évjáratú van de én is át építettem.Sajnos ha a membrán szakadt annak db-ja 13000FT.A fogyasztásról csak annyit kb -1l.
Szia!
Ha lehet, akkor 96 utánit vegyél! A karburátorsor a régi modellekben gyengébb anyagú membránokkal szerelt, melyek ki szoktak szakadni, és cseréjük nagyon költséges. Az újabb típusokon további apró, ám mégis fontos javításokat elvégeztek, mint pl. nagyobb disszipáló felületű feszültségstabilizátor, vastagabb krómszár, dupla tárcsafék elöl, valamint elektronikus benzinpumpa.
Nekem 92-es évjáratú az XJ-m, a karburátorsort már lecseréltem újra, sokkal jobb lett tőle és a fogyasztás is kevesebb, de nem teljesen kompatibilis a régivel, így a cserénél néhány dolgot át kell alakítani. A szivatót sem sikerült még jól megcsinálnom rajta. Ahogy néztem, van választék frissebből is, így én személy szerint mindenképp újabbat választanék!
Sziasztok!
Yamaha XJ 600S motort szeretnék venni, kinéztem egy '93-t. Érdekelne mire kellene odafigyelni, hogy ne fogjak annyira mellé és pénztárcát is kíméljem.
Köszi a válaszokat!
Köszi az infót! Valószínűleg én is meg fogom csinálni, mert nekem is annyit kell tekerni ha sokáig áll, hogy hihetetlen. A karbit cserélted, vagy az maradt az eredeti?