Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.
Egy képet tudnál berakni. Engem nagyon érdekelne a téma. Köszönöm
Sziasztok!
Gezasz- A csúnya kuplunghangot most sikerült megszüntetni a vasban. Szétborítottuk a motort,és az önindító szabadonfutó kerekének és a hajtott kerék között volt nagy távolság. Magyarul a láncot lefogva is lötyögött a két fogaskerék,és tisztán,hangosan hallatszott az az idegesítő daráló hang.Egy fogaskerék cserével orvosoltuk a hibát. Szinte teljesen zajtalan lett.
A Kawám most lesz 25 éves,és 32e van benne:)Ez is nehezen hihető...
Én mindig csak robogókról tudok nyilatkozni nézzétek el de azokkal éltem közel egy évtizedet.
Nos ezt nyugodtan kimerem jelenteni, van ismerősöm aki kijár kint nem tekernek a kereskedők km órát. Nem érdekli őket, ledobják beszámítják újba jön a magyar meg a többi elviszi és az majd csinál vele amit csinál, de kint nem nyúlnak hozzá.

Jönnek be az országba 40-50-60 ezer km-es vespák, pesti kereskedő viszi és egy hét múlva kint áll pesten negyed annyi km-rel és csont nélkül elhiszik. Érdekes dolog, de hamarabb megveszik még ha sejtik is hogy nem annyi benne a km, de jobb a lelkének mintha azt látja hogy 45 000. Láttam már 120 000 km-es 8 éves robogót, azóta nem izgat a nagymotoromban lévő 68 :D
Szerintem undorító dolog, de ebben az országban ez megy. Robogó, nagymotor, autó egyre megy.

Ez csak szerény kis véleményem, csakis abból amiket láttam rövid idő alatt amióta 2 keréken közlekedek.
Én nem élek álomvilágban, és a moci kintről van! Én itthonit nem is akartam, mert robogóknál elszomorító mi megy ebben az országban, ebből tanulva kifejezetten kintről behozottat kerestem.

Enyémben 58 ezer volt amikor vettem amiben biztos vagyok hogy annyi is. És nagyon szépen karban volt tartva. Festékvastagságot is néztek, a tankom biztosan gyári fényezésű, és ezen semmi nem volt műanyaghegesztve. Szép példányt sikerült kifogni amire büszke vagyok, nem értek vele meglepetések.

A fejidomom pedig annyit tudok, hogy biztos nem a legrégebbi mert azok teljesen máshogy néztek ki. A motor mindenben megegyezik szerintem a 98-asokkal azzal a kivétellel hogy csak 1 tárcsám van elől sajnos.

Véleményeddel egyébként egyet értek, én se hiszek el egyetlen egy 30 ezer km-es szöveget se, főleg hogy tudom robogóknál is meddig tart oda tekerni ahova csak akarom. Nagymotoroknál se mehet ez másképpen csak elhatározás kérdése. Engem nem érdekel mennyit mutat az óra, ha egyszer eladom akkor is annyival fogom ami benne van aki ért hozzá úgy e hiszi el a kevesebbet :) Úgy gondolom a jelenlegi 68 ezer km-em valósnak tűnik, a vezérműlánc ellenőrzés és minden kis apróság kb ezt támasztja alá.
Én is szkeptikus voltam, hogy lehet csak 110 egy 15 éves motorban... de a szervizpapírjai meggyőztek.. így most már elhiszem hogy keveset használták.

Tavaly volt a leggyengébb évem (10k...) és így is több került bele a gépbe mint előtte átlagosan.
A 87-e s évjáratú Police-t 52000 km-rel vásároltam 2010-ben, nekem is gyanús volt a dolog, hogy kevés benne.
Sikerült visszatúrni az időben, megszerezni a rendőrségi szerviz könyvét .
Tatabányán szolgált 49000 km-rel váltak meg tőle, majd az új gazdi nem annyira használta, illetve sérülten ponyva nélkül tárolta egy kertben.
Ez sem egy túl hihető story pedig az.
Biztos, hogy a mai gépek főleg japók 500 ccm kategóriától simán futják a 150e-et, ha gazdájuk van és nem tulajuk, de én a behozott vasaknál is elég szkeptikus vagyok a futásteljesítményre. Emlékezz vissza a kálváriámra, kormos gyertya, berohadt fékmunkahenger, karbi agyontekergetve és a végére megtanultam, mert csóró vagyok és bizalmatlan a szerelőkkel, bár ebben volt hátszelem egy régi kollégám személyében! Tehát csak annyit mondok, hogy ha felmegy az ember a netre akkor egy évjáratból talál 10 idommal, fékkel, váltóval stb szerelt vasat, nagy a káosz és zűrzavar ezért minden eladható annak aki ebből él! Az én jelenlegi vasamat is 1 hónap alatt sikerült beazonosítanom, hogy mennyi az annyi és itt is volt aztán tekerve minden rajta, csak az adottságai miatt nem ette meg a hajamat mikor hazahoztam. Azóta amit lehetett megvizsgáltam és gatyába ráztam, remélem most 1-2 évig max olajak és fékfolyadékot kell cserélnem benne. Ja és az órájában 40e van, ezt viszont sok alkatrész kb bizonyítja is.
Igen azt a képet láttam, de nem írtad az adatlapodon, hogy most jelenleg egy Banditod van.
Visszatérve az előző témára, az én motoromat Németből hozták be, 7 évesen 13400 km-rel. Amit hittem is meg nem is, de a motor külleme alapján úgy nézett ki mint egy új. Ezt páran rajtam kivül is mondták. Mindenesetre az a csúnya kuplunghangja már megvolt, most sem sokkal rosszabb a hanghatása, de meg szoktam már.
Nekem az az érzésem, hogy sokan még mindig az MZ-ék és a Jawák élettartamát veszik alapul egy motor futásteljesítményénél, és azoknál az 50 ezer már tényleg sok volt. Ezért van annyi 30 ezres gép. Egyedül a BMW-sek vállalnak be sokkal nagyobb futásteljesítményeket, mert ott meg él a legendás német minőség mitosza az emberek agyában. Pedig a Japán gépek sem rosszabbak semmivel sem, és szerintem lazán elmennek 150 ezer km-t nagyobb baj nélkül, ha rendesen rájuk van figyelve.
Akkor a Yamaha-ék is kisöpörték a raktárakat, nem vitázom igazából, de itt sajna annyi tákolt szar van ezekben az évjáratokban (15 év és környéke), hogy szinte csoda!
De van jelenleg is, a kis kép az adatlapon.
Nézd meg az én motorom az 97-es de már van rajta olajhűtő, és az a kicsi oldal betét, bordázott ülés, bár azt később is kicserélhették. A porlasztóm már a modernebb változat, viszont egy tárcsafékem van. A 98-as változat annyiban különbözik az enyémtől, hogy két tárcsafékes. A szomszédom autója 6 éves elmúlt és még csak 20000 km sincs benne, van ilyen is. Igaz azt sosem értettem, amikor írják az eladó 30000 km-es motornál, hogy teljes felújítás, motorgenerál lett végrehajtva rajta. Nálam 80000 km után sem kellett még, max szelephézag, karbiszinkron, meg egy vezérműlánc csere volt

A régi GSXR-ek voltak pl légolajosok, a miénk nem.
Neked most nincs motorod, jól látom?
Mond ki nyíltan hogy hülye
Nem sértődöm meg, én is így gondolom...Aztán amikor időm engedi és ráhuppanok ez az érzés messze száll.
Ezért kell ismert motort venni, ha szerencséd van. Tehát aki ismer itt fent az tudja az előéletét és lehet jól jár. Na meg egy dolog még ebben, hogy ha tetszik-ha nem te vagy a kisebbség ilyen téren :) Mert fent tartasz egy magas költségű terméket, amit nem is használsz szinte.
Ebben igazad van.
Viszont így a magam fajta nagy bajban lesz majd egy öt év múlva.
Sajnos nagyon kevés időm van motorozni, és így az öt éves gépben van 13 ezer párszáz km. Ki fogja elhinni a 10 éves motorról patika állapotban hogy 36000 mondjuk?
Azért az a 2-3 soros olajhűtő ne zavarjon össze, mert abban a motorban max a csapágyak kapnak olajat, de a blokk falánál és a hengerfejnél nem kering az olaj, ergo ezért az nem lég-olajos blokk, csak sima levegős és az olajat meg hűtik kicsit ami a 98 előtti modelleken nem volt fent! Sok ilyen vasat megnéztem mikor az enyémet anno megvettem, ez olyan mint egyik márkatárs motorja, új fejidom 1 tárcsával, hidd el sok csodát megtesznek az emberek mielőtt eladják a vasat, és ezek a gépek mivel pár 10e km-t megtettek nehezen mondhatóak 2 tulajos, nemdohányzó, garázsban tartott darabnak! Az hogy neked miért van ott az a kis betét és miért régi a fejidomod, alatta pedig az a két sor radiátor, hmmmm kérdezd az előző gazdákat, hátha ki jön az a kis "egyhelybenfeldölt" szintű szöveg. Ez nem elkeserítés, inkább realitás, hisz Magyarországon vagyunk, nézd meg a hírdetéseket, az én vasam mikor elment 72e volt benne, de az óráját szerintem 1x biztos babrálták a jelekből ítélve. Ja és ez egy tradicionális túragép, nekem aki azt mondja, hogy 14 évesen pont 36e van benne, hát hogy is mondjam. Én mikor megvettem 47e volt benne, rendbe tettem, használtam, élveztem, a blokk kivételével az utolsó csavarig ismertem és 20 évesen elváltunk, tehát akkor mennyit mentem vele 2 szezon alatt? :) Én vele kezdtem a pályafutásom ennyi évesen, tehát szerintem el lehet gondolkodni a sok 20-30-40e km-el hirdetett vason.
Nem kötözködés, csak vélemény!
A régebbi diviknek az ülés alatt sincs az a kis idom középen ami nálam szürke. Illetve szerintem ez olajhűtés is, ott mennek a csövek elől meg ott van a hűtője is - mégis mi más lehetne akkor az?
Neked még nincs olajhűtésed ha jól látom, ne keverjük a levegős blokkot a légolajossal, mert ha van is olajhűtő az sem azt jelenti, hogy légolajos! De az fix, hogy frissítés előtti a gép, de még a fejidom is ha jól látom!
Jah. Az enyém is ilyen. 95-ös gyártás, első forgalomba helyezés 97. Ezért 97-es forgalmi szerint. Igazából ez nem oszt nem szoroz... A tied is valószínűleg állt valahol egy kereskedésben pár évet mielőtt forgalomba helyezték
Sziasztok!

Nos azt írta nekem az egyik szervíz, hogy alvázszám alapján 96-os gyártású a motorom, ami azért fontos mert 97-ben történt váltás. Ezt nem pontosan értem miért írta fékbetét kapcsán.

Hogy lehet 96-os ha a forgalmimban 1998.01 hó van gyártásként? Az lehet hogy készleten állt 1998-ig, és akkor vásárolták meg? Így kerülhet a forgalmiba 1998-as évjárat? Nekem is gyanús volt mert elől csak 1 tárcsám van, viszont a kaszni már az újabb, meg lég és olajhűtéses is.

Köszönöm!
Szia!

Köszi, valószínűleg leütöm, csak a doboztulaj nem jelzett még vissza ! A segítséget köszi, a napokban beugrom egyik délután !
Monokey platni ez valò hozzà. A hiànyzò gumiütköző pòtolhatò, talàn talàlok is itthon ha kell!
Szia Tomi !
Most akarnám megvenni, csak nincs hozzá platni !
Bocsi, a kép lemaradt: Platni
Szia!

Givi Monokey platnira. Ugyanilyen 45-ös dobozom van hátul, oldalt meg 35-ösek. Már megvan, vagy most akarod venni?
Sziasztok ! Egy doboz aljáról meg lehet mondani, hogy milyen platnira passzol ?
Szerintetek ?