Sziasztok.
Nemrégen vetem egy XJ-t még csak ismerkedem vele,de lenne egy kérdésem az olaj szint vissza jelzőnek álló motornál ráadót gyújtásnál világítania kell-e? Olajat cseréltem és előtte világítót a lámpa ha rá adtam a gyújtást és be indulás után elaludt, most nem világit csak indítózás közben.Hol keresem a hibát vagy ez így jó? Eddig volt rossz?
Előre is köszönöm.
Aksit felteszed töltőre, ha nem volt csepptöltőn egész télen. Miután az akksi feltöltődött és bekötötted a helyére,benzincsap PRI állásba egy félórára, majd indítózás tök szívatóval behúzott kupplung mellett. Én így szoktam. Három hete azokban jó időkben nekem elsőre elindult így 2 hónap állás után.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy tél után, hogyan szoktátok beindítani a motort(1994-s 600as diversion)?Benzincsap pri állás/on? A szivatót kihúzzátok, vagy bent hagyjátok?Tudom elég amatőr kérdés,de ha az vagyok .
A membrán sem egyezik,de a hirdetések között találsz egy srácot(sport túra kategória xj 600 diversion alkatrészek)az a motor tőlem származik azon 92-esé és jó a membrán benne.
3e huf-ért teszik fel a láncot, ha ennyire fb-vagy akkor minek motorozól? ha meg haverodnál nem jön össze valami akkor egy új lánc ennek a sokszorosa! Nem értem ezt a hozzá állást sok embernél, utánna meg jön ide, hogy segítsen valaki stb! Már bocs, hogy kikeltem magamból, de sajna ha nincs szerszám ami kell annak ára van, ez itt nem a dicső cucializmus már!
Neeeem nem nem nem! :) Nem patentszemes lesz, hanem nittelőszemes. Megkérdem haveromat, hátha fel tudja tenni. Ha minden kötél szakad, akkor megyek motorszerelőhöz.
Akkor nem csak engem zavar, hogy fél óra kiszedni az akksit tél előtt, pláne az oldaldoboztartó miatt
Én is külön kivezettem egyből ahogy megvettem az ülés alá, sok felesleges szereléstől megkíméli az embert
Neked egy ilyen D.I.D 520 VX2 - 110 lánc bőven jó, a sima O gyűrűs még olcsóbb gyárilag az is bőven elég rá. 520-as 110 csapos min. 75LE-ig legyen nittelőszemmel. Egyszer én is cseréltem, míg volt 600-asom. Összenitteltettem korrekten szakszervizben asztalon szerszámmal végtelenítetté, aztán otthon kikaptam a lengővillát és úgy raktam fel kb. 20 perc és pár csavar. Így legalább meg tudod vizsgálni-kenni a lengővilla csapágyait is
Bosszantott a 900-om akkumulátorának hozzáférhetetlenség, főleg úgy, hogy csomagtartóm is van, tölteni, meg feszültséget nyerni szivargyújtót rajtam fel úgy, hogy csak gyújtáson menjen, töltéskor szintén él az ajzat. Ha valakit érdekel leírom a megvalósítását.
A spéci szerszámot akartam elkerülni, hogy otthon tudjam feltenni. Viszont előtte megérdeklődöm a webshopban, aztán nem lesz galiba. :) Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Tulajdonképpen nem fel pontozni kell, van arra spéci szerszám amivel összekell nyomni a nittelő szemes láncot, de pontozva is lehet csinálni .Igazából nem a legjobb, bár nekem úgy van feltéve és gond nem volt vele még. Neten nem rendeltem még láncszettet nem tudom, hogy feltüntetik-e mit tartalmaz a doboz. Motorosboltban egyértelműen azt kapod amit kérsz, ha meg nem, lehet reklamálni.
A nittelőszem, amit "fel kell pontozni" a helyére. Oké, még fogalomzavarban szenvedek. Igazából a láncoknál típusra van lebontva, hogy melyik nittelőszemes, és melyik végtelenített? Tehát D.I.D. JóskaPista 16 az végtelenített, a D.I.D JóskaPista 17 meg nittelőszemes? (Csak mert ha kinézek egy láncot, akkor googleban már megtalálom, hogy milyen)
Azért parázok annyira a dolgon, mert nem akarok belefutni oda nem figyelés miatt egy végtelenítettbe, hogy nézegessem a polcon :D
Nemrégen vetem egy XJ-t még csak ismerkedem vele,de lenne egy kérdésem az olaj szint vissza jelzőnek álló motornál ráadót gyújtásnál világítania kell-e? Olajat cseréltem és előtte világítót a lámpa ha rá adtam a gyújtást és be indulás után elaludt, most nem világit csak indítózás közben.Hol keresem a hibát vagy ez így jó? Eddig volt rossz?
Előre is köszönöm.