Sziasztok !
Le kell vennem a kipufogó dobjaimat, mert kilukadt mindkettő, meg kell hegesztetnem. A kérdésem a következő: milyen tömítés kell a leömlő és a dob közé, és hol lehet beszerezni ? A régiekkel már nem akarom összerakni, bár még nem eresztenek.
Teljesen igazad van!
Lássuk be a Divi 20 éves konstrukció nem lehet egy napon említeni a mai modern gépekkel és nem is lehet elvárni ugyan azt a teljesítményt. Az XJ-sek többsége nem éppen a fiatal korosztályhoz tartozik, kicsit megfontoltabbak vagyunk, talán előrelátóbbak, de egy biztos, hogy tisztában vagyunk a képességeinkkel, hiányosságainkkal, és szeretünk este hazatérni a családhoz. Nem nagyon feszegetjük a gép és magunk határait, valakinek ki kell fizetnie a gyerek tandíját.
A motor stílusa nem feltétlen határozza meg a használat módját .
Egyébként pedig túl jó fék nincs, szóval egy kis upgrade (pláne ha nincs nagy felára) sosem árt
Nem kell túlmisztifikálni ezt a fékcső dolgot, az XJ mindig is túra motor marad!
A pályamotorozást és a két ujjas fékezést a GSXR-n vagy az R6-on kell gyakorolni! Egyszerűen lecseréltem a gyári 94-es csövet és ennyi, lehet, hogyha egy új gumi csövet raktam volna fel akkor is meglenne ez a kemény határozott fékpont.
Ami még is arra ösztönzött, hogy a fém csövet válasszam az a kíváncsiság volt és állítólag ezek a csövek örök életűek, kár, hogy ezt nem tapasztalhatom meg!
Az üzletük a XVI. kerületben van valahol a címre már nem emlékszem. Bementem, mondtam a típust, kiválasztottam a cső színét és a fittingek bevonatát és katalógus alapján 5 perc alatt felpréselték a végeket és jó napot!
fém fékcsőről írhatnátok még páran, akinek van, vagy aki a fenti kepesmotor.hu-s eladótól vette, mert én is szeretnék kicsit izmosítani a féken(egytárcsás elől, de én csak előre is vennék, hátsó fékem jól fog, szépen tudom adagolni is)
Köszönöm!
Azt még robogónál is tapasztaltam, hogy ég és föld. Yamaha Aerox csak fém fékcsővel jött ki, és magasan veri minden más robogó fékrendszerét.
Érdekességképp: egy tuningolt Aprilia SR-re megvettem az aerox Brembo féknyergeit hátha jobb lesz, de a fékcső maradt a gyári. Sokkal kevesebbet tud vele ugyanaz a fékrendszer, már csak emiatt is lefogom cserélni egyszer ha lesz rá pénzem.
A fékbetétekről nem sokat tudok mert csak a Ferodo Platinum betéteket használom megelégedéssel. Kb. 15 ezer kilométert bír.
Simán be blokkoltatom az első kereket az egy tárcsáson is száraz aszfalton, ez csak kondi kérdése.
A fékhatás nem javul a fém csőtől, de sokkal jobban tudod szabályozni a fékerőt!
Kompletten (áteresztő csavarokkal, alátétekkel) volt 36e Ft, ebből 2e volt a szállítás. Műanyagos burkolat nélkül olcsóbb kicsivel. Neked olyan 25e (+- pár ezer) Ft körül lenne két csővel kb.
Igen a fém fékcsövet nekem is mondták, de a fékbetétet így is úgy is cserélne kell azzal kezdem és akkor szinteres lesz! Következő lépés a fém fékcsövek.
Az neked mennyiből volt meg előre-hátra? (Nekem elől szimpla tárcsa van még.)
Nekem fém van. Kellemes. Bár én így vettem. A brembo carbon-ceramic betétjét kipróbáltam én is.. hát nem győzött meg, így most megint szinter betétek vannak benne elöl hátul..az az igazi.
A GS-en óriási volt a változás amikor a gumi fékcsövet lecseréltem. Igazából nem is tudom hogy lehet fém fékcső nélkül élni
1. Az általad írt Hiflofiltro márka jó lesz a gépedbe, konkrétabban ezek a cikkszámok: link ugyanez kell az enyémbe is, épp a héten vettem (2E / 4E Ft volt az olaj/légszűrő). A nagyvas.hu-n olcsóbb, de autósboltba meghozattam a fenti összegért, így megspórolva a posta+utánvét díját...
2.Elvileg szinteres a gyári betét, bár én utoljára organikusat vettem, de legközelebb szintereset fogok. A gyenge féket talán a fémhálós fékcső jobban javítaná!
Tegnap szereltem fel a gépemre előre-hátra új fémhálós goodridge fékcsőszettet + fékolaj csere volt, már alig várom, hogy kipróbáljam, írok majd a tapasztalatokról, ha valakit érdekel! A 3 fékcső fittingekkel és az összes csavarral-alátéttel meglepetésemre a Red Baronnál rendelve olcsóbbra jött ki, mint a goodridge honlapján lévő árlista szerint...
Valakinek van esetleg tapasztalata 900-on a fémhálós csővel, mire számíthatok? A fékar/pedál betonkemény lett, tologatva a gépet nagyon fog mindkét fék
Eljutottam a motor idei szervizeléséig. 2 dologban kérném segítségeteket szakértelem híján:
1. légszűrőm mióta nálam 12 000 km alatt nem volt tisztítva se. Hogy működik ez? Betétet kell benne cserélni (lövésem nincs betét van e ebben mint robogóban) vagy szűrőt kell beletenni?
Neten találtam 3-4 ezer Ft körül úgy emlékszem valami hiflo szűrőt. Azt megvehetem jó lesz nekem? XJ600-hoz írják.
2. eljutottam fékbetét cseréig is. Meg van a kiszemelt, Brembo.
Viszont abból is van kerámia - karbon meg szinteres. Van valakinek tapasztalata ér e többet a szinteres, megéri azt megvenni van érezhető különbség?
Fő szempont hogy a gyenge féket javítsam fékfolyadék már új. Megállni szeretnék vele ha gyorsabban kopik a a tárcsa ez van, de ha tényleg eszi a tárcsát és alig ér többet akkor hagynám. Ebben kérnék tapasztalatot.
Nincs valakinek - a képen látható - főtengely végét jobb oldalon fedő műanyag burkolata feleslegben?
Természetesen nem ingyééé kérem, hogy forgassátok fel a garázst érte.
'94-es 600N-hez kellene.
Szia!
Azt tudom hogy csak szintet mutat. Az zavart meg hogy az olaj csere ellőtt világítót ha rá volt adva a gyújtás és állt a motor és nem értem hogy mi változott. Akkor így működik helyesen. Köszönöm
Sehol ne keress hibát. Ebben a motorban olaj szintet mutat a lámpa nem nyomást. Ha világít kevés az olaj és kész, utána kell önteni. Alaphelyzetben nem világít.
Le kell vennem a kipufogó dobjaimat, mert kilukadt mindkettő, meg kell hegesztetnem. A kérdésem a következő: milyen tömítés kell a leömlő és a dob közé, és hol lehet beszerezni ? A régiekkel már nem akarom összerakni, bár még nem eresztenek.
Lássuk be a Divi 20 éves konstrukció nem lehet egy napon említeni a mai modern gépekkel és nem is lehet elvárni ugyan azt a teljesítményt. Az XJ-sek többsége nem éppen a fiatal korosztályhoz tartozik, kicsit megfontoltabbak vagyunk, talán előrelátóbbak, de egy biztos, hogy tisztában vagyunk a képességeinkkel, hiányosságainkkal, és szeretünk este hazatérni a családhoz. Nem nagyon feszegetjük a gép és magunk határait, valakinek ki kell fizetnie a gyerek tandíját.
Egyébként pedig túl jó fék nincs, szóval egy kis upgrade (pláne ha nincs nagy felára) sosem árt
A pályamotorozást és a két ujjas fékezést a GSXR-n vagy az R6-on kell gyakorolni! Egyszerűen lecseréltem a gyári 94-es csövet és ennyi, lehet, hogyha egy új gumi csövet raktam volna fel akkor is meglenne ez a kemény határozott fékpont.
Ami még is arra ösztönzött, hogy a fém csövet válasszam az a kíváncsiság volt és állítólag ezek a csövek örök életűek, kár, hogy ezt nem tapasztalhatom meg!
Az üzletük a XVI. kerületben van valahol a címre már nem emlékszem. Bementem, mondtam a típust, kiválasztottam a cső színét és a fittingek bevonatát és katalógus alapján 5 perc alatt felpréselték a végeket és jó napot!
fém fékcsőről írhatnátok még páran, akinek van, vagy aki a fenti kepesmotor.hu-s eladótól vette, mert én is szeretnék kicsit izmosítani a féken(egytárcsás elől, de én csak előre is vennék, hátsó fékem jól fog, szépen tudom adagolni is)
Valaki tudna segíteni abban, hogy honnan lehetne beszerezni szelephézagoló lapkákat? Választ előre is köszönöm!
Azt még robogónál is tapasztaltam, hogy ég és föld. Yamaha Aerox csak fém fékcsővel jött ki, és magasan veri minden más robogó fékrendszerét.
Érdekességképp: egy tuningolt Aprilia SR-re megvettem az aerox Brembo féknyergeit hátha jobb lesz, de a fékcső maradt a gyári. Sokkal kevesebbet tud vele ugyanaz a fékrendszer, már csak emiatt is lefogom cserélni egyszer ha lesz rá pénzem.
Kösz a tippet
Írtam az eladónak, remélem, hogy összejön az üzlet.
Üdv,
Rike
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Simán be blokkoltatom az első kereket az egy tárcsáson is száraz aszfalton, ez csak kondi kérdése.
A fékhatás nem javul a fém csőtől, de sokkal jobban tudod szabályozni a fékerőt!
Csak nekem csöpörészik az olaj az olajszűrőnél?
Igen a fém fékcsövet nekem is mondták, de a fékbetétet így is úgy is cserélne kell azzal kezdem és akkor szinteres lesz! Következő lépés a fém fékcsövek.
Az neked mennyiből volt meg előre-hátra? (Nekem elől szimpla tárcsa van még.)
A GS-en óriási volt a változás amikor a gumi fékcsövet lecseréltem. Igazából nem is tudom hogy lehet fém fékcső nélkül élni
1. Az általad írt Hiflofiltro márka jó lesz a gépedbe, konkrétabban ezek a cikkszámok: link ugyanez kell az enyémbe is, épp a héten vettem (2E / 4E Ft volt az olaj/légszűrő). A nagyvas.hu-n olcsóbb, de autósboltba meghozattam a fenti összegért, így megspórolva a posta+utánvét díját...
2.Elvileg szinteres a gyári betét, bár én utoljára organikusat vettem, de legközelebb szintereset fogok. A gyenge féket talán a fémhálós fékcső jobban javítaná!
Tegnap szereltem fel a gépemre előre-hátra új fémhálós goodridge fékcsőszettet + fékolaj csere volt, már alig várom, hogy kipróbáljam, írok majd a tapasztalatokról, ha valakit érdekel! A 3 fékcső fittingekkel és az összes csavarral-alátéttel meglepetésemre a Red Baronnál rendelve olcsóbbra jött ki, mint a goodridge honlapján lévő árlista szerint...
Valakinek van esetleg tapasztalata 900-on a fémhálós csővel, mire számíthatok? A fékar/pedál betonkemény lett, tologatva a gépet nagyon fog mindkét fék
Eljutottam a motor idei szervizeléséig. 2 dologban kérném segítségeteket szakértelem híján:
1. légszűrőm mióta nálam 12 000 km alatt nem volt tisztítva se. Hogy működik ez? Betétet kell benne cserélni (lövésem nincs betét van e ebben mint robogóban) vagy szűrőt kell beletenni?
Neten találtam 3-4 ezer Ft körül úgy emlékszem valami hiflo szűrőt. Azt megvehetem jó lesz nekem? XJ600-hoz írják.
2. eljutottam fékbetét cseréig is. Meg van a kiszemelt, Brembo.
Viszont abból is van kerámia - karbon meg szinteres. Van valakinek tapasztalata ér e többet a szinteres, megéri azt megvenni van érezhető különbség?
Fő szempont hogy a gyenge féket javítsam fékfolyadék már új. Megállni szeretnék vele ha gyorsabban kopik a a tárcsa ez van, de ha tényleg eszi a tárcsát és alig ér többet akkor hagynám. Ebben kérnék tapasztalatot.
Köszönöm!
Nincs valakinek - a képen látható - főtengely végét jobb oldalon fedő műanyag burkolata feleslegben?
Természetesen nem ingyééé kérem, hogy forgassátok fel a garázst érte.
'94-es 600N-hez kellene.
Köszi-köszi,
Rike
Tud esetleg valaki alapjárati, illetve főfúvóka átmérőt 600 as divihez? Kalibrálni akarok, ahhoz kellene,
Azt tudom hogy csak szintet mutat. Az zavart meg hogy az olaj csere ellőtt világítót ha rá volt adva a gyújtás és állt a motor és nem értem hogy mi változott. Akkor így működik helyesen. Köszönöm