Három negyed szezon. Kb6-7 ezer km. Kicsit igen kockásodik, de itt az alföldön nem tudom lekanyargászni, nincs hol. Max feléd Bordány Üllés Ruzsa , Zákányszék.
Mert nekem a 900-on kezdett... meg követem a GS-em történéseit és ahogy elnézem ott is már kockás a dolog..(Mondjuk aki Athén-Budapest távot oda vissza autópályán teszi meg az magára vethet)
Hogy a kérdezőnek is válaszoljak. Michelin Pilot Activ az én ajánlatom.
Bridgestone BT45R hátul nekem szuper. Elől meg Dunlop Arrowmax GT 501 tünt elég jónak, de ez drágább fajta mint az előző. Viszont a Dunlopot sokan szidják, hogy kemény és csúszik.
Ti biztos tapasztaltabbak vagytok a témában, ezért kérdezném, hogy milyen gumit ajánlanátok a 96-s hangvillásomra? A gumijaim állítólag még kibírnak 1-2 szezont, de az idén lehet, hogy lecserélem őket.
Szerintem kb. 0,5mm mindkettőből. Viszont van egy távtartó csőtengely a két tárcsa között, abból is leszedettem 1,5mm-t, hogy jobban össze tudjanak záródni a tárcsák.
Csak a tengely rövidítéséről már olvastam fórumokon, sokaknak bevált, fél literrel csökken a fogyasztás, és nagyobb a végsebesség is.
De jó, hogy mondtad, így tényleg egy kicsivel több is lejöhetett volna a tengelyből, a tárcsák vékonyítása miatt
Ööööööööööööö.........................mennyi lett levéve a tárcsákból?
Ez így kb olyan hatás lesz, mintha betennél a külső tányér alá hézagolókat, ami nem egészséges :(.
Először azt a szakit fogom megkérdezni (ha jó munkát végez) akinél a dobozaim vannak. Kb 6-700 méterre lakik tőlem, ez a legegyszerűbb. Karosszéria lakatos... talán elboldogul vele
Aztán ha ő nem vállalja megversenyeztetem ezt a hirdetőt a Petyával.
Mi az a vin code és hol találom?
A karosszériám már az újabb fajtáé mint amilyen a 2 tárcsás is, meg lég és olajhűtéses is a masina így sokkal idősebb nem lehetne semmiféleképpen se ahogy tudom.
Nem okoskodás, de nem - nem azt néztem a gyártási évnél 1998 január van. Forgalomba helyezés 2010 mivel akkor hozták be olaszból így esélyem sincs összekeverni.
Én is úgy gondolom legutolsó darabok egyike lehet, de azt mondták katalógus szerint sehogy se szabadna egy tárcsásnak lennie. Amikor megvettem tulaja mondta hogy első sárvédő karcos volt ezért újra fújták meg a felniknek se gyári a fénye ennyit tudok de javítást sehol nem láttam a sárvédőn se pl.
Mert nekem a 900-on kezdett... meg követem a GS-em történéseit és ahogy elnézem ott is már kockás a dolog..(Mondjuk aki Athén-Budapest távot oda vissza autópályán teszi meg az magára vethet)
Hogy a kérdezőnek is válaszoljak. Michelin Pilot Activ az én ajánlatom.
Ti biztos tapasztaltabbak vagytok a témában, ezért kérdezném, hogy milyen gumit ajánlanátok a 96-s hangvillásomra? A gumijaim állítólag még kibírnak 1-2 szezont, de az idén lehet, hogy lecserélem őket.
Köszönöm a segítséget előre is!
Csak a tengely rövidítéséről már olvastam fórumokon, sokaknak bevált, fél literrel csökken a fogyasztás, és nagyobb a végsebesség is.
De jó, hogy mondtad, így tényleg egy kicsivel több is lejöhetett volna a tengelyből, a tárcsák vékonyítása miatt
Ez így kb olyan hatás lesz, mintha betennél a külső tányér alá hézagolókat, ami nem egészséges :(.
Burgi
Unalmas perceimben benéztem a "motorom" hajtásába
Először azt a szakit fogom megkérdezni (ha jó munkát végez) akinél a dobozaim vannak. Kb 6-700 méterre lakik tőlem, ez a legegyszerűbb. Karosszéria lakatos... talán elboldogul vele
Aztán ha ő nem vállalja megversenyeztetem ezt a hirdetőt a Petyával.
A vin code az a jármű azonosító szám.. tulajdonképpen a vázszám, ami elvileg ugyan az a diviknél mint a motorszám.
A karosszériám már az újabb fajtáé mint amilyen a 2 tárcsás is, meg lég és olajhűtéses is a masina így sokkal idősebb nem lehetne semmiféleképpen se ahogy tudom.
Én is úgy gondolom legutolsó darabok egyike lehet, de azt mondták katalógus szerint sehogy se szabadna egy tárcsásnak lennie. Amikor megvettem tulaja mondta hogy első sárvédő karcos volt ezért újra fújták meg a felniknek se gyári a fénye ennyit tudok de javítást sehol nem láttam a sárvédőn se pl.