Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy hazahozom a lakatosól a dobozaim majd teszek fel képet milyen lett... remélem beválik
Hú... itt ilyen új vasa szerintem senkinek sincs.

Fazer topicban mintha az egyik srácnak (nevét ne kérdezd) lenne egy.

Mostmár hogy megvetted a fogyasztással ne foglalkozz...Ha sokat enne (amit kétlek) se hirdetnéd meg holnap..szóval mindegy. Valahol 4 és 7 liter között lesz egyébként, de ez inkább rajtad múlik mint a motoron. Meg hát nem ezen múlik egy ilyen motor.. mert többet fogsz értékvesztésre költeni mint többletfogyasztásra, ha az magasabb lesz esetleg a vártnál
Na ez egy jó ötlet, már csak azért is, mert a doboztartó zár kulcsa nincs meg, azt is szándékoztam gyártani!
De így az is megoldódna! Az én konzolom műanyag, de egy lemez a mostani zárnyelv helyére, és arra már fel lehet szerelni a zárat! Ez járható útnak tűnik !
Nekem is hasonló jellegű problémám volt... csak én ugye a zárat törtem ripityára az eséskor.

Szerintem ha zárashoz elviszed, lehet hogy tudna csinálni neked egy sablont..

Én úgy oldottam meg a feladatot, hogy lecseréltem az egészet és vettem univerzális zárható békazárat ami a dobozra lesz/lett (most van lakatosnál aki felteszi) erősítve és a konzolra pedig ellendarab hegesztve. Ezt aztán a későbbiekben se kell majd keresni, mert bármikor tudom pótolni ha esetleg egyszer ez is eltörne.
A motort amikor vettem, adott hozzá az eladó egy konzolt, de dobozok nem voltak!
Vettem hozza a napokban dobozokat, de a konzolon lévő "zárnyelv" nem jó a zárba !
Lerajzoltam,és le is fényképeztem, hogy milyen van , és hogy milyennek kellene lennie!
Ha lenne valaki, akinek ilyen van, és leméretezné, akkor nem kéne kitalálni azt amit már kitaláltak!
Köszi előre is !
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Xj6N-et, és szeretnék hozzátok fordulni pár kérdéssel Hátsó sárvédőt lehet hozzá kapni? mert ebay-en kerestem de nem találtam Fogyasztásáról tudnátok valamit mondani? Gyári adatok szerint 5-6 liter között eszik, na de mint tudjuk nem mindig pontosak ezek az értékek :) Én jobban hiszek egy olyan embernek aki már nyűvi a vasat egy jó ideje. Előre is köszönöm a válaszokat!
Motoros üdvözlettel: Dávid
Sziasztok !
Krauser konzol, és doboz ügyben szeretnék segítséget kérni, ha van akinek ilyen van a motoron( régi fajta, 900-f en)
Meg kell nézni hogy a vin code szerint mikori évjárat.

Mert pl az én Divim-et aszerint 95-ben gyártották, de a papírjai tanulsága szerint csak 97-ben történt meg az első forgalomba helyezése. Ezért aztán minden papírjában az van hogy 97-es.
Nekem is a forgalmiban 98-as a gép, de egy tárcsás, viszont bordázott üléssel van ellátva ami a két tárcsásra jellemző. Viszont most olvastam hirdetésben olyan 2009-es vadi új XJ 600-t ami null kilométeres, elfekvő készlet. Ha rendszámozzák akkor a forgalmiban a 2013 fog szerepelni, a felniben meg nem.
Okkay, kora este rádcsörgök.
A jobbik, és megnyugtatóbb válasz az, hogy pont évjárat váltáskor készült, és még éppen a gyárban lévő egytárcsás fékkel rakták össze.
Viszont írtad, hogy az első sárvédő és a felni fényezve volt, meg találtál egy "gyanús" számot is a felniben. Lehet, hogy az eleje kapott egy kokit, és az olcsóbb, régebbi évjáratú cuccokkal rakták össze.
A papírján nem a forgalomba helyezés idejét, vagyis a '98.01-et nézted évjáratnak? Mert akkor a moci '97-es lehet, és akkor stimmel minden. Azért is kérdezem, mert gyártási időnek csak az év szokott a forgalmiba lenni, hónap nélkül.
Bocs a sok okoskodásért, majd visszafogom magam
Ők is ezt mondták. De nekem a forgalmiban 98 1. hó van és mégis szimpla. Nem tudom miként lehet ez. Lehet pont a legutolsó gyártása lenne? Nem tudok rá magyarázatot, átszerelni egy tárcsásra maximum kényszerből tenné bárki ha összetörik de a fényezésem meg gyári biztos nem estek vele. Meg hát az átalakításhoz is annyi új alkatrész kellett volna hogy az is egy kisebb vagyon.
Kevés a henger és sehogy nem adja ki
Aljadékok:))))
Biztos túl bonyolult konstrukció
Má me mos méé? Nincs igazam
Szemétláda:)))))))))
98-tól már dupla tárcsás első fékkel adták ki a diviket, az tuti
Naggyon lassssssssssssssssssssssan
Rakódik összefelé.Csak lassan:))
Mi van a GS-sel?
Szia!Köszi a leírást:)Nekem a fő motor továbbra is a kilenccá,csak valami kicsi kellett rohangálni.Plusz faterom is néha tudjon gurulgatni:)))
76 lovat ír a katalógus,valamennyi biztos maradt belőle:)
hali,hozzászólnék a kawához mivel nekem is van egy hasonló korú a divi mellett.Az enyém GPZ 600 R-ZX600A kóddal,a tied GPX 500 R-ZX500B a kódja kb 70 LE.16 szelepes motor ,pörög rendesen és húz mint a villám.nagyon stabil kis gép.Ennyi km-el jó lehet,de hajlamosak a szelepek beégni ha nagyon meghajtják,nyáron nagy melegben figyelni kell a hűtésre mert városi araszolgatásnál melegszik.Az enyém sajna elég ramaty állapotban került hozzám igy már legóztam rajta eleget.Ha valami kérdésed van csak nyugodtan.üdv mindenkinek ---mikor lesz már xj találkozó ? utóirat---utálom a telet.
Köszönöm!
Nem hittem volna, ha már hátul Brembo mért nem tudtak előre is azt tenni? Én örültem volna neki :)
Sajnos az enyém csak egy tárcsás, és épp emiatt izgatott a dolog. Ugyanis 1998 01 havi, és mikor alkatrészt rendeltem azt mondták ennek nem szabadna 1 tárcsásnak lennie... És jobban belegondoltam felnik festettek, az egész motorom gyári fényű kivéve első sárvédőt az is festett, illetve felnik "küllőjében" egy körben egy "95" jel van a két szám között egy vonal, mintha évjáratot akarna jelezni. Ha még kiderült volna hogy az elől 2 tárcsások bremo fékesek eldőlt volna a kérdésem.