Fazer topicban mintha az egyik srácnak (nevét ne kérdezd) lenne egy.
Mostmár hogy megvetted a fogyasztással ne foglalkozz...Ha sokat enne (amit kétlek) se hirdetnéd meg holnap..szóval mindegy. Valahol 4 és 7 liter között lesz egyébként, de ez inkább rajtad múlik mint a motoron. Meg hát nem ezen múlik egy ilyen motor.. mert többet fogsz értékvesztésre költeni mint többletfogyasztásra, ha az magasabb lesz esetleg a vártnál
Na ez egy jó ötlet, már csak azért is, mert a doboztartó zár kulcsa nincs meg, azt is szándékoztam gyártani!
De így az is megoldódna! Az én konzolom műanyag, de egy lemez a mostani zárnyelv helyére, és arra már fel lehet szerelni a zárat! Ez járható útnak tűnik !
Nekem is hasonló jellegű problémám volt... csak én ugye a zárat törtem ripityára az eséskor.
Szerintem ha zárashoz elviszed, lehet hogy tudna csinálni neked egy sablont..
Én úgy oldottam meg a feladatot, hogy lecseréltem az egészet és vettem univerzális zárható békazárat ami a dobozra lesz/lett (most van lakatosnál aki felteszi) erősítve és a konzolra pedig ellendarab hegesztve. Ezt aztán a későbbiekben se kell majd keresni, mert bármikor tudom pótolni ha esetleg egyszer ez is eltörne.
A motort amikor vettem, adott hozzá az eladó egy konzolt, de dobozok nem voltak!
Vettem hozza a napokban dobozokat, de a konzolon lévő "zárnyelv" nem jó a zárba !
Lerajzoltam,és le is fényképeztem, hogy milyen van , és hogy milyennek kellene lennie!
Ha lenne valaki, akinek ilyen van, és leméretezné, akkor nem kéne kitalálni azt amit már kitaláltak!
Köszi előre is !
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Xj6N-et, és szeretnék hozzátok fordulni pár kérdéssel Hátsó sárvédőt lehet hozzá kapni? mert ebay-en kerestem de nem találtam Fogyasztásáról tudnátok valamit mondani? Gyári adatok szerint 5-6 liter között eszik, na de mint tudjuk nem mindig pontosak ezek az értékek :) Én jobban hiszek egy olyan embernek aki már nyűvi a vasat egy jó ideje. Előre is köszönöm a válaszokat!
Motoros üdvözlettel: Dávid
Meg kell nézni hogy a vin code szerint mikori évjárat.
Mert pl az én Divim-et aszerint 95-ben gyártották, de a papírjai tanulsága szerint csak 97-ben történt meg az első forgalomba helyezése. Ezért aztán minden papírjában az van hogy 97-es.
Nekem is a forgalmiban 98-as a gép, de egy tárcsás, viszont bordázott üléssel van ellátva ami a két tárcsásra jellemző. Viszont most olvastam hirdetésben olyan 2009-es vadi új XJ 600-t ami null kilométeres, elfekvő készlet. Ha rendszámozzák akkor a forgalmiban a 2013 fog szerepelni, a felniben meg nem.
A jobbik, és megnyugtatóbb válasz az, hogy pont évjárat váltáskor készült, és még éppen a gyárban lévő egytárcsás fékkel rakták össze.
Viszont írtad, hogy az első sárvédő és a felni fényezve volt, meg találtál egy "gyanús" számot is a felniben. Lehet, hogy az eleje kapott egy kokit, és az olcsóbb, régebbi évjáratú cuccokkal rakták össze.
A papírján nem a forgalomba helyezés idejét, vagyis a '98.01-et nézted évjáratnak? Mert akkor a moci '97-es lehet, és akkor stimmel minden. Azért is kérdezem, mert gyártási időnek csak az év szokott a forgalmiba lenni, hónap nélkül.
Bocs a sok okoskodásért, majd visszafogom magam
Ők is ezt mondták. De nekem a forgalmiban 98 1. hó van és mégis szimpla. Nem tudom miként lehet ez. Lehet pont a legutolsó gyártása lenne? Nem tudok rá magyarázatot, átszerelni egy tárcsásra maximum kényszerből tenné bárki ha összetörik de a fényezésem meg gyári biztos nem estek vele. Meg hát az átalakításhoz is annyi új alkatrész kellett volna hogy az is egy kisebb vagyon.
Szia!Köszi a leírást:)Nekem a fő motor továbbra is a kilenccá,csak valami kicsi kellett rohangálni.Plusz faterom is néha tudjon gurulgatni:)))
76 lovat ír a katalógus,valamennyi biztos maradt belőle:)
hali,hozzászólnék a kawához mivel nekem is van egy hasonló korú a divi mellett.Az enyém GPZ 600 R-ZX600A kóddal,a tied GPX 500 R-ZX500B a kódja kb 70 LE.16 szelepes motor ,pörög rendesen és húz mint a villám.nagyon stabil kis gép.Ennyi km-el jó lehet,de hajlamosak a szelepek beégni ha nagyon meghajtják,nyáron nagy melegben figyelni kell a hűtésre mert városi araszolgatásnál melegszik.Az enyém sajna elég ramaty állapotban került hozzám igy már legóztam rajta eleget.Ha valami kérdésed van csak nyugodtan.üdv mindenkinek ---mikor lesz már xj találkozó ? utóirat---utálom a telet.
Köszönöm!
Nem hittem volna, ha már hátul Brembo mért nem tudtak előre is azt tenni? Én örültem volna neki :)
Sajnos az enyém csak egy tárcsás, és épp emiatt izgatott a dolog. Ugyanis 1998 01 havi, és mikor alkatrészt rendeltem azt mondták ennek nem szabadna 1 tárcsásnak lennie... És jobban belegondoltam felnik festettek, az egész motorom gyári fényű kivéve első sárvédőt az is festett, illetve felnik "küllőjében" egy körben egy "95" jel van a két szám között egy vonal, mintha évjáratot akarna jelezni. Ha még kiderült volna hogy az elől 2 tárcsások bremo fékesek eldőlt volna a kérdésem.
Fazer topicban mintha az egyik srácnak (nevét ne kérdezd) lenne egy.
Mostmár hogy megvetted a fogyasztással ne foglalkozz...Ha sokat enne (amit kétlek) se hirdetnéd meg holnap..szóval mindegy. Valahol 4 és 7 liter között lesz egyébként, de ez inkább rajtad múlik mint a motoron. Meg hát nem ezen múlik egy ilyen motor.. mert többet fogsz értékvesztésre költeni mint többletfogyasztásra, ha az magasabb lesz esetleg a vártnál
De így az is megoldódna! Az én konzolom műanyag, de egy lemez a mostani zárnyelv helyére, és arra már fel lehet szerelni a zárat! Ez járható útnak tűnik !
Szerintem ha zárashoz elviszed, lehet hogy tudna csinálni neked egy sablont..
Én úgy oldottam meg a feladatot, hogy lecseréltem az egészet és vettem univerzális zárható békazárat ami a dobozra lesz/lett (most van lakatosnál aki felteszi) erősítve és a konzolra pedig ellendarab hegesztve. Ezt aztán a későbbiekben se kell majd keresni, mert bármikor tudom pótolni ha esetleg egyszer ez is eltörne.
Vettem hozza a napokban dobozokat, de a konzolon lévő "zárnyelv" nem jó a zárba !
Lerajzoltam,és le is fényképeztem, hogy milyen van , és hogy milyennek kellene lennie!
Ha lenne valaki, akinek ilyen van, és leméretezné, akkor nem kéne kitalálni azt amit már kitaláltak!
Köszi előre is !
Nemrég vettem egy Xj6N-et, és szeretnék hozzátok fordulni pár kérdéssel Hátsó sárvédőt lehet hozzá kapni? mert ebay-en kerestem de nem találtam Fogyasztásáról tudnátok valamit mondani? Gyári adatok szerint 5-6 liter között eszik, na de mint tudjuk nem mindig pontosak ezek az értékek :) Én jobban hiszek egy olyan embernek aki már nyűvi a vasat egy jó ideje. Előre is köszönöm a válaszokat!
Motoros üdvözlettel: Dávid
Krauser konzol, és doboz ügyben szeretnék segítséget kérni, ha van akinek ilyen van a motoron( régi fajta, 900-f en)
Mert pl az én Divim-et aszerint 95-ben gyártották, de a papírjai tanulsága szerint csak 97-ben történt meg az első forgalomba helyezése. Ezért aztán minden papírjában az van hogy 97-es.
Viszont írtad, hogy az első sárvédő és a felni fényezve volt, meg találtál egy "gyanús" számot is a felniben. Lehet, hogy az eleje kapott egy kokit, és az olcsóbb, régebbi évjáratú cuccokkal rakták össze.
A papírján nem a forgalomba helyezés idejét, vagyis a '98.01-et nézted évjáratnak? Mert akkor a moci '97-es lehet, és akkor stimmel minden. Azért is kérdezem, mert gyártási időnek csak az év szokott a forgalmiba lenni, hónap nélkül.
Bocs a sok okoskodásért, majd visszafogom magam
76 lovat ír a katalógus,valamennyi biztos maradt belőle:)
Nem hittem volna, ha már hátul Brembo mért nem tudtak előre is azt tenni? Én örültem volna neki :)
Sajnos az enyém csak egy tárcsás, és épp emiatt izgatott a dolog. Ugyanis 1998 01 havi, és mikor alkatrészt rendeltem azt mondták ennek nem szabadna 1 tárcsásnak lennie... És jobban belegondoltam felnik festettek, az egész motorom gyári fényű kivéve első sárvédőt az is festett, illetve felnik "küllőjében" egy körben egy "95" jel van a két szám között egy vonal, mintha évjáratot akarna jelezni. Ha még kiderült volna hogy az elől 2 tárcsások bremo fékesek eldőlt volna a kérdésem.