Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kimondatlanul, de számítok az XJ.s segítőkészségre, remélem felajánlja valaki a segítségét!
Őszintén megmondom fizikai fájdalmat érzek, ha belegondolok, hogy a posta költség esetleg kétszerese is lehet a cucc étekének.
Természetesen, ha máshogy nem megy küldj PÜ-t és megbeszéljük!
Szia!
Köszönöm az infót. Ha az én 94-es divimre jó a kisebbik érdekelne.
Az a baj,hogy elég messzire vagyunk egymástól,én szegeden lakom.
Nem tudom,hogyan lehetne eljuttatni a plexit ide?
Szia!

Bent jártam a MOTORRAD-nál és felvásároltam a teljes XJ-s készletet.
A nagy plexi a zsacskójára XJ650-750 Police felírat volt írva, gondoltam ráfaragom a Divire, de ha valakinek változatlan formában van szüksége Márciusig még szólhat!
A kicsi 91-97-es Divire való Szatunás cucc mind a kettő!
Természetesen beszerzési áron megvállok mindkettőtől, csak ne keljen postázni.
köszönöm a válaszokat utánajárok a leirtaknak
üdv.
Én nem igazán tapasztaltam hasonlót pedig én nagy előszeretettel használom a dobozt. pedig az alaktom nem igazán számodtevő a motor számára. nálam a 1.5m- hosszú sport táska volt az ami vitorla módjára rángatott a gépen.
A doboz befolyásolja a szitálás. De nekem a hátsó központi rugó keményítésére a probléma megoldódott. A súlyodhoz kell állítani.
Szitálás 30-40 fele nálam doboz okozta ha egyedül mentem vele és az fent volt. Sőt minél nehezebb dolgokat tettem a hátsó dobozba annál alacsonyabb sebességnél is csinálta de nagyon durván.

Érdekes módon 2 személynél meg sose. Pont ezen okból is nagyon nem használom a hátsó dobozt. Anélkül sose csinálta.
Szia Vitarij! Lehet,hogy korai még az időpont. Én április vége felé gondoltam a szállás foglalást. Akkora derül ki szerintem a létszám. Az uti terv készen van különben.
Szia Géza ! Csütörtökön elküldtem az érdeklődő e-mailt Barba , de válasz még nem érkezett. Üdv.
Szia! Én a hátsó kerékcsapágyakat cseréltem ki tavaly. Az árakról annyit , hogy csapágyboltban féláron tudtam beszerezni ugyanazokat a Koyo csapágyakat ahhoz képest amit a motorosboltban a javítókészlet tartalmazott volna.
Állítható villaszárat hogy akarsz csinálni? Kicseréled valamelyik másik modernebb motornak az első futóművére? Régen az endurómon lehetett levegőt pumpálni bele a villaszár tetejébe és így keményíteni a futóművet. De húzó fokozatot már nem lehetett rajta állítani.
Jó reggelt! Látom, ismét témánál vagyunk!
Kormányszitálás téma szerintem már több ezer oldat is kitehet, de egy biztos szívatós dolog. Kinek ez kinek az, egy biztos csak tökéletes futóművel nincs gond!
A saját tapasztalataimra támaszkodva azt javaslom, ellenőrizd a kerék csapágyakat, ha nem cseréltél még kormány csapágyat itt az ideje lehetőleg jó minőségű kúpgörgősre.
Nálam a gumi volt a bűnös, szemre nem látszott rajta semmi.
Esetleg a hátsó doboz? Lehet, de én nem tapasztaltam, talán összefüggésben van a Pilóta térbeli kiterjedésével.
A teló szimering csere nem egy nagy durranás csak szerszám kérdése.
A szimering filléres cucc, de ha porvédőt is cserélni szeretnél ahogy én tettem már csak a márkaszervizek jönnek szóba. Kb. 12-14 ezerbe került a készlet két éve.
Csatlakozom Gézához, szerintem is jobb a sűrűbb 15, 20W olaj főleg ha sokat viszel utast és szeretsz kanyarogni.
A Divi igazi túra motor lágy felfüggesztéssel épp ezért gondolkodom egy állítható megoldáson. Jövőre talán kísérletezem is vele, ha megmarad.
A hátsó kerék csapágyat is cseréld, nálam az okozta főleg a bajt, illetve a doboz nagyon be tud kavarni. 20W olajat tettem a villaszárba, de 10 kell hivatalosan
huh köszönöm a gyors választ raktározom az infokat
Nálam már ennyire eresztette az olajat, a motorosboltban Japán szimeringet adtak, és Koyo csapágyakat vettem bele:
Előbb elfelejtettem, hogy ha már megbontod az elejét, érdemes kicserélni a kerékcsapágyakat is.
Szia!
Szimeringből SKF, vagy amit a motorosboltban tartanak, a porvédőt, ami felette van nem szokták cserélni, és elég ritka méret tud lenni, én feladtam a keresést, visszatettem a régit.
Olaj gyárilag 10W-s, van kimondottan villaolaj, és páran tényleg írták, hogy sűrűbb olajtól még jobb lett. Én maradtam a gyári 10W-nél, így is érezhetően nagy különbség volt a régi és az új olaj között.
Kormányszitálásnál első kerék centírozás, gumi ellenőrzés (szálszakadás, deformálódás, stb.) kormánycsapágy csere, és ha van hátul doboz, azt is vedd le próbaképpen, tud turbolenciát okozni...
Mafeco majd biztos kiegészíti, Ő is kísérletezett a kormányszitálással, ha jól emlékszem, a kormánycsapágy csere megoldotta a problémát.
Üdvözlet a tisztelt kollegáknak!
Lenne pár kérdésem átturtam a forumot de nem találtam(vagy elsiklottam felette)választ
Az elsö teleszkopjaim eresztik az olajat szimeringet kellene cserélni benne, a motor pontosan egy 1995 ös S-es diversion
a kérdések:

1. Szimeringet márkát ajánlani ami jó vagy amit esetleg kerülni kell milyet válasszak ?

2.Olajat bele hányast (5w,10w) mert a szervizmanuálo nem irja az eredetit bele és olvastam hogy lehet bele keményebb olaj?Valamint hogy milyen márkáju olaj javalott bele?

3.Ha a kormány 40-50 km/oránál álltalába egy kézzel tartva erössen beszitál/rángat még milyen alkatrész átnézése/cseréje javasolt?

4. Héviz és környékén megbizható jó szerelöt ajánlani tud e valaki
Kéthelyen a bajnokékat Tapolcán Lakamotosokat "ismerem" (vásároltam náluk) esetleg ebbe még valakinek ajánlata?

A válaszokat elöre is köszönöm
Hétfőig tudok várni.
Érdeklődsz a Motorrad-nál http://www.motorrad.hu/ vagy megvárod a hétfői beszámolóm!
Szia!
Hogyan lehetne többet megtudni erről a plexiről.Írtam facebook-on,de nem válaszolt rá senki.Előre is kösz a segítséget.
Valaki keresett plexit a múltkor, itt a lehetőség!
https://www.facebook.com/photo...
Meg nem volt már 3000 fordulaton több mint 60 Nm a nyomatéka
Csak az nem 260 kiló volt
A GS-en lévő BT-ben most olyan 15 lehet.. Azt hiszem 8 körül mentek vele idén.. szerintem idén biztos cserélni kell.

Végülis nem olyan rossz.. bár az ME77 Perfect a GS alatt bőven 20 fölött tudott.