Számomra furcsa dolgot fedeztem fel a mocimon.
Első tárcsafékrendszeremre nincs semmi márkajelzés írva, csak egy YAMAHA a fékolajtartály fedelén.
Viszont a hátsó tárcsaféknél a tartály alatt nagy betűkkel egy BREMBO felirat pillantott vissza rám. Most felmerült a kérdés, hogy vajon azt nekem valaki cserélte volna korábban Brembo-ra, vagy pedig az elsőt cserélte le nekem valaki másikra? Vagy gyárilag ezek felemásan kijöhettek volna?
Illetve tudom volt már téma de hátha van friss tapasztalat, milyen fékbetét tudnátok ajánlani ami ár/érték arányban nagyon jó? Gyengék a fékeim mióta meg van a motor ez a bajom vele, jól fogjon és megállni is megtudjak vele ez számítana.
Hát ez valami 4 hengeres 60-70 pacis, amiről semmit nem találok, legalábbis manualt, csak képeket, meg 1-2 videót, nem egy népmotor...
Csak az alkatrész miatt fosok, meg manuált is csak 20 dollárért találtam...
Szvsz. a Kawa fórumon fuss egy kört, hátha.
Autóban sem vagy a megszokott, de ez most még furább forma
Érdekes választás, gondolom erősen jóárasított Ha jól gondolom ez egy Kawasaki GPZ 500R típuskód EX 500 B1, vagy későbbi. 87 utáni, de 94 előtti, 16 colos kerékkel szerelt? Mikori?
Jaja nézegettem azokat a képeket amit betettél, ha kicsit kintebb áll a cső mint a boboz akkor max ráhajlik és ki lehet húzni, szerencsés esetben nem töri össze a dobozt. Esetleg meg lehetne plusszolni vmi merevítéssel.
Nekem ugye adottak a dobozok. Ezek oldalra nyílnak. Ezért nekem csak elölről lehetne bevédeni azokat.
Csövet ebayen nem találtam (Police Diversionre valót) így ha lesz, azt csináltatnom kell.
Aludobozról is letettem (ezért sem adtam el a műanyag oldaldobozokat) mert megnéztem pár képet amin aludobozokkal buktak... kiábrándító volt az eredmény. Úgyhogy arra gondolok, hogy ami a rendőröknek megfelelő azt talán én se tudom tönkre tenni
Szerencsére saját tapasztalatom nincs róla, viszont a társaságban már volt aki tesztelte bár csak betonon ezt az elcsúszás dolgot .
Poénból mikor összeraktam a vasat lefektettem a kertbe, még a kerék is úgy fordult, h nem ért le a kormány vége .
Ha tüzetesebben közelebbről megnézel egy ilyen darabot, látható mindegyiken a rendőri használat . Elcsúszás nyomok a csöveken meg némelyek eléggé hátra felé is állnak.
A doboz tartónak a merevségét a teljesen körbe érő cső adja meg.
Ezért nem kivehető és csak felfelé nyílik. Holnap csinálok közeli képeket, ha gondolod.
Lehet megéri neki, mert akkor kicserélik neki a Ferkó miatt az összes ablakot golyóállóra, meg bekamerázzák a környéket, lesz 2 hétig közbiztonság, be lehet tűzni egy 20 ezrest az ablaktörlő alá és két hét múlva is megvan. Biti te jössz, nyilatkozz!
Szrintem is így jó az enyém is ilyen.
Első tárcsafékrendszeremre nincs semmi márkajelzés írva, csak egy YAMAHA a fékolajtartály fedelén.
Viszont a hátsó tárcsaféknél a tartály alatt nagy betűkkel egy BREMBO felirat pillantott vissza rám. Most felmerült a kérdés, hogy vajon azt nekem valaki cserélte volna korábban Brembo-ra, vagy pedig az elsőt cserélte le nekem valaki másikra? Vagy gyárilag ezek felemásan kijöhettek volna?
Illetve tudom volt már téma de hátha van friss tapasztalat, milyen fékbetét tudnátok ajánlani ami ár/érték arányban nagyon jó? Gyengék a fékeim mióta meg van a motor ez a bajom vele, jól fogjon és megállni is megtudjak vele ez számítana.
Köszönöm!
http://www.cmsnl.com/zx500_mod...
http://www.ebay.com/itm
/1988-1...
Csak az alkatrész miatt fosok, meg manuált is csak 20 dollárért találtam...
Szvsz. a Kawa fórumon fuss egy kört, hátha.
Autóban sem vagy a megszokott, de ez most még furább forma
köszi, de 900-as a nyerő.
Csövet ebayen nem találtam (Police Diversionre valót) így ha lesz, azt csináltatnom kell.
Aludobozról is letettem (ezért sem adtam el a műanyag oldaldobozokat) mert megnéztem pár képet amin aludobozokkal buktak... kiábrándító volt az eredmény. Úgyhogy arra gondolok, hogy ami a rendőröknek megfelelő azt talán én se tudom tönkre tenni
Poénból mikor összeraktam a vasat lefektettem a kertbe, még a kerék is úgy fordult, h nem ért le a kormány vége .
Ha tüzetesebben közelebbről megnézel egy ilyen darabot, látható mindegyiken a rendőri használat . Elcsúszás nyomok a csöveken meg némelyek eléggé hátra felé is állnak.
A doboz tartónak a merevségét a teljesen körbe érő cső adja meg.
Ezért nem kivehető és csak felfelé nyílik. Holnap csinálok közeli képeket, ha gondolod.
A 900-asát már volt szerencsém élőben is látni, ha a formája nem árulkodna a koráról, akkor évtizedeket is letagadhatna!
De nem hinném hogy megteszi. Pont ilyen emberekre van szükség mint a Biti. Műgyűjtőkre !