Most látom, hogy neked a 650-esen van az oldaldobozhoz védő cső is felszerelve. Ilyesmi védőberendezésen gondolkodom én is..csak nem vagyok teljesen biztos abban, hogy jó arra amire szeretném használni. Érdekelne a véleményed.
Nekem igazából egyetlen egy, de annál nagyobb elvárásom van. 20-60 közötti tempónál elcsúszva védje meg a dobozt a leszakadástól (elsősorban murvás úton lenne élesben tesztelve..aszfalton szerintem csak nagyobb sebességgel fogok majd egyszer elcsúszni..akkor meg már mindegy lesz)
Erre szerinted jó? Sima eldőlésnél a dobozoknak eddig se lett bajuk... de csúszáskor lazán leszakadt amelyik a földet elérte.
Egyébként nem olyan szép közel sem, mint a tied/tieid, vagy XJ900-é.
Viszont a Red Baron tömve van, de nagyon durván, konkrétan nem tudsz semmire felülni, mert max egy papírlap fér be közéjük, na azért én eltologattam párat, hogy legyen hely
Úgy néz ki az Xj900 annyira király, hogy még a Red Baron sem akar tőle megszabadulni, ez az árazás, nem lehet más, csak a tisztelet és a ragaszkodás diadala!
Most láttam hozzászólásod, lebeszélnélek a police típusú bukócsőről, mi magunk készítettünk, a rendőrmotorra, tapasztalatból tudom, hogy jobb lett, mint az. Ha segíthetek, írj!
Szóval azért nézek szállásokat. Ilyet találtam Zabljakban ami hihetetlenül olcsónak tűnik, vagy olyan lepukkant nem tudom. 8 fős 2 szobás apartmant 13300 f-ért. Azért ez nem rossz ár.
Angolul meg tudok egyezni a panzióssal, sajnos szerbül nem beszélek, de egy pár tőmondatot lefordítva el tudunk vinni magunkkal egy papíron
Ha sokan leszünk, érdemesebb lenne előre foglalni, amúgy ott helyben is megoldjuk. Ha Bar-ban tuti helyünk lesz, akkor az ok, a mocis panzióban sem lesz gond szerintem sem a nyelvvel, sem a helybeni szállásfoglalással. Még jócskán a szezon elején leszünk, bőven lesz hely, szerintem.
Már csak azért kérdem mert akkor nem foglalkozok a szállás foglalással. Főleg ha nem leszünk sokan. Bar esetében Jenőnek van valami ismerős panziósa ott fogunk úgy néz ki megszállni. Zabljak lesz első nap az meg tele van szálláshellyel mivel télen síközpont. De írtak nekem emailban ott egy kimondottan motoros barát panziót. Mi a véleményed foglaljunk előre vagy majd ahogy lesz?
Hazafelé Mostar-Jablanica-Sarajevo-Sokolas-Zvornik-Šabac-Újvidék útvonalon jöttünk, nagyon szép rész volt,amikor a Drina folyó partján jöttünk elég sokat felfelé. A szállásra min. 15-20€-t számolj, az 1-2 éjszakás foglalás feláras szokott lenni, de tudtunk alkudni is, sok kis panzió van egymás mellett Mostar-ban, és Bar-ban is.
Elfelejtettem írni, én eleve a Durmitor nemzeti parkkal kezdeném Montenegrót. Ezért kell Szerbia felé vennem az irányt, bár nem szivesen teszem. Valamikor régen huszon éve jártam Szerbia délnyugati részén amikor Dubrovnikba mentem, és arra emlékszem, hogy rengeteg falu ,város követte egymást alig lehetett haladni. Boszniában viszont sokkal jobban, ja és szebb is volt.
Köszi az infókat. Te merről közelítetted meg Montenegrót?Mert én Szerbián keresztül gondolom, bár tudom nem a legjobb ötlet. De nincs infóm arról, hogy Boszniából Gorazsde felől át lehet-e menni a Montenegróba a Piva kanyonhoz. Ugyanis a Googlimaps szerint nem.
Visszafelé Podgoricába az Albán-Montenegró határon 2 órát vártam, dög unalmas volt egyedül, nem volt beléptetés, nagyon ráérősek voltak
A másik kép a Mostar-i szállás, egy olasz motoros áll mellettem, a másik házon háborús lövedékek nyomai...
Albán rendőrrel nem kell foglalkozni. 80-as táblánál 140 fölött lőttek meg. Megálltam nekik (vissza kellett tolatni a poszthoz ) és csak annyit mondtak hogy ez nem a német autópálya, lassabban! Egyébként meg érezzem jól magam Albániában. (Lushnje mellett volt az eset) Innentől kezdve már csak az ésszerűség befolyásolta a sebességünk. Szerbiában érdemes vigyázni.. de albániában és boszniában se (elmondások alapján) fognak kekeckedni a rendőrök
Szerintem megéri, bár ha van kisebb számú út is, ami megkerüli a tavat, azt is érdemes mérlegelni. Mert itt a már elkészült, jó úton végig 30-as és előzni tilos táblák voltak, rendőrökkel. Mondjuk egy autós, vagy kamionos sem foglalkozott velük...
Most látom, hogy neked a 650-esen van az oldaldobozhoz védő cső is felszerelve. Ilyesmi védőberendezésen gondolkodom én is..csak nem vagyok teljesen biztos abban, hogy jó arra amire szeretném használni. Érdekelne a véleményed.
Nekem igazából egyetlen egy, de annál nagyobb elvárásom van. 20-60 közötti tempónál elcsúszva védje meg a dobozt a leszakadástól (elsősorban murvás úton lenne élesben tesztelve..aszfalton szerintem csak nagyobb sebességgel fogok majd egyszer elcsúszni..akkor meg már mindegy lesz)
Erre szerinted jó? Sima eldőlésnél a dobozoknak eddig se lett bajuk... de csúszáskor lazán leszakadt amelyik a földet elérte.
XJ 900-at keresek édesapámnak megvételre. 400 e Huf-ig.
Viszont a Red Baron tömve van, de nagyon durván, konkrétan nem tudsz semmire felülni, mert max egy papírlap fér be közéjük, na azért én eltologattam párat, hogy legyen hely
Megint te segítesz !
A Bal oldalról indul.
Valaki meg tudja mondani, hogy a hengerek számozását honnan indítják, mondjuk ha a motoron ülök, akkor jobb avagy a bal oldali szélső az egyes ?
Ha sokan leszünk, érdemesebb lenne előre foglalni, amúgy ott helyben is megoldjuk. Ha Bar-ban tuti helyünk lesz, akkor az ok, a mocis panzióban sem lesz gond szerintem sem a nyelvvel, sem a helybeni szállásfoglalással. Még jócskán a szezon elején leszünk, bőven lesz hely, szerintem.
A másik kép a Mostar-i szállás, egy olasz motoros áll mellettem, a másik házon háborús lövedékek nyomai...