Kérdésedre a válasz: blokkra 130 ment el, amit nem írtam bele és nagy tétel volt még az a váltó csere (a fogakon a cementálás már le volt nyalva) a teljes átfestés megint nem kis pénz (fekete lesz kék metál fénnyel)
Igen én is ebben bízok hogy vissza hálálja majd hogy üzem biztos, és olyan élményt nyújt ami kompenzálja ezt a rahedli pénzt!
Ha hosszútávra tervezel a motorral, mindenképpen!
Gondolom nem kis összeg lett most rálocsolva a gépre.
Én is játszottam már ilyet, még a GS-sel, de le is táncoltam vele a jegy árát, így megérte, mert olyan üzembiztos youngtimer motorom volt, mint egy új!
Sziasztok, idén október november körül már írsogáltam a fórumra egy két dologban, de december elején megszületett a döntés. Mivel zörgött valami a blokkban szétkaptuk felújítottuk ami olyan volt cser (kuplung kosár, primer lánc, vezérmű lánc, szimeringek) ha már ennyire szét volt kapva akkor új karbi is került rá mert az előző már betegeskedett. Most folyik a fényezési előkészület is. Mit gondoltok jó ötlet volt bele menni ebbe? Elkészültében olyan lesz mint egy új!
Szia Vitarij! Hétvégén ha még élünk felhívlak telefonon. Mondtad a múltkor, hogy tudsz szálláshelyet Montenegróban. Lassan tervezem az utat, de kellene cím ami köré lehet a napi etapokat szervezni. Köszi!
Szia ! A gyári gyújtógyertya típus: /NGK/ CR 8 E
/NIPPONDENSO/ U 24 ESR-N
Hézag : 0,7-0,8 mm, meghúzási nyomaték 12,5 Nm /1,25 mkg/
Tapasztalat:megfelelő beállításoknál 25 ezer vagy e feletti kilométernél is
nem látszik rajtuk semmi lerakodás vagy erodálás. Sokan csak szokásból
cserélik újra. Nem jellemző, hogy meghibásodnának.
Köszönjük hogy többen is benéztetek idén hozzánk!
darazsgarazs.hu
Igen én is ebben bízok hogy vissza hálálja majd hogy üzem biztos, és olyan élményt nyújt ami kompenzálja ezt a rahedli pénzt!
Gondolom nem kis összeg lett most rálocsolva a gépre.
Én is játszottam már ilyet, még a GS-sel, de le is táncoltam vele a jegy árát, így megérte, mert olyan üzembiztos youngtimer motorom volt, mint egy új!
Mindjárt írock!
Engem érdekelne a tükör, ha még megvan.
De csak januárban tudnánk boltolni, mert az évre már kiköltekeztem...
Úgy is O.K. a dolog?
bontott állapotban a komplett blokk 50.000ft,
külön alkatrészenként is megvásárolható.
/NIPPONDENSO/ U 24 ESR-N
Hézag : 0,7-0,8 mm, meghúzási nyomaték 12,5 Nm /1,25 mkg/
Tapasztalat:megfelelő beállításoknál 25 ezer vagy e feletti kilométernél is
nem látszik rajtuk semmi lerakodás vagy erodálás. Sokan csak szokásból
cserélik újra. Nem jellemző, hogy meghibásodnának.