... hogy miért pont Szaladó?
A társaság, akikkel gurulgattam csupa "nagyfiú" volt Vmax-al meg BMW K 1200 RS-el, Yamaha FJ 1100-el, stb. ...
Érthető módon kezdőként nem tudtam - és nem is akartam - velük tartani a tempót, mire persze jött a piszkálás, hogy miért nem pörgtem jobban...
"Szalad az, csak tartsd 6000 felett" ... na így lett Szaladó
Sajnálatos módon viszont a fakockára nem tudok magyarázattal szolgálni, nekem csak a névadáshoz van közöm :)
Koszonom a szivelyes fogadtatast! lehet kerdezni: miert "szalado" ? van valami apropoja,vagy csak ugy?
es meg egy dolog dolog gondolkodtad nagyon, bar azt hiszem prozai lesz a magyarazat; ma gurultunk egy oracskat egy baratommal, es puszta veletlensegbol megneztuk milyen az ules alatt - okes, de mit csinal ott az akksi es az elsosegely taska koyott egy darab, szepen formazott fakocka? :) latszik, hogy rutinos vasarlo voltam, es mindent atneztem ;)
udv,
attila
Szia ! Nekem 750 es van ! Meg vagyok elégedve vele ! Öreg járgány de eddig még mindenhová megérkeztem és mindenhonnan haza értem! Télen lesz egy kisebb generál és megyünk tovább!A képet nézve egyben van szerintem jó vétel kedvező áron!
Légy üdvözölve a fórumon
Gratulálok a Szaladóhoz, és örülök, hogy remélhetőleg megint jó kezekbe került.
Nem mai darab már a kicsike, de el fog vinni a világ végére is, csak szeretettel kell vele bánni
Szia Tamás! köszönöm, idetaláltam a fórumra. olajat nem most akartam cserélni majd tavasszal (én még összesen 200 km-t se mentem vele idáig). most általánosságban keresek szerelőt: nem szeretnék gányolni otthon, nehogy valamit csúnyán elszúrjak. persze egy olajcsere még menne majd jövőre vmikor, amikor szebb idő is lesz!: ) Milyen az sv650?
Még mindig csinálják az általad említett részt.Legalább tízszer volt lámpa, de legtöbbször nem foglalkoztam a pirossal mentem, mert még most is ott lennék.
Sziasztok !
Újra segítséget kérnék a T. fórumosoktól. Ismeri valaki ezt az xj900-ast, esetleg az előéletét ?http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1155366-6191724-1-0-0-0
Előre is köszönöm
Stei Varfurile milyen (76)? Tavaly meg idén is építették.. merő szívás volt. Bár a kanyargós részén tavaly még lehetett veretni.
A Biharral, legalábbis a déli részével (északi részén még nem jártam) személy szerint az a legnagyobb gondom hogy túl sűrűn vannak települések. Az útminőség meg valóban nem tökéletes, de engem még nem korlátozott a sebesség megválasztásában. Valahogy számomra olyan a Bihar (utcai motorral), hogy jó-jó, ha útba esik nem kéne kihagyni.. de csak úgy motorozni már nem mennék oda. De így vagyok egész Erdéllyel is.
Egyedül a déli részek, 67C-7A-7C utak és főleg a Bánság (ott is az 58-582-57-es utak) az amivel úgy vagyok hogy úti célnak is tökéletes.
Ahol még nem jártam, és izgat, az a Gutin hegység.. térképek alapján ígéretes ami ott van (18-as út).
Albánia pedig király, egyelőre első helyen áll, igaz csak a Krímmel holtversenyben a motoros úticél Toplistámon. ... de oda csak enduroval mennék legközelebb, mert sokszor a legszebb részeknél ér véget az épített út, és akkor elég rossz érzés ha vissza kell fordulni.
Kösz kriszxj! Az idő tényleg tökéletes volt de az utak betettek. Megfogadtam, hogy soha többet Erdély . Túl sok a rossz út, főleg azok amelyekről azt hittem ,hogy jók lesznek mivel egy vagy két számjegyüek. Pl a 75-ös Stei és Arieseni között kifejezetten élvezetes lenne, akár a Mátra, csak épp rosszabb kivitelben. Osztrák minőségben maga az álom lenne . Úgyhogy Erdély befejezve, irány dél Montenegro ,Albánia bár ott is sok rossz út van, ha egyáltalán van út nem csak hegyi ösvény.
A társaság, akikkel gurulgattam csupa "nagyfiú" volt Vmax-al meg BMW K 1200 RS-el, Yamaha FJ 1100-el, stb. ...
Érthető módon kezdőként nem tudtam - és nem is akartam - velük tartani a tempót, mire persze jött a piszkálás, hogy miért nem pörgtem jobban...
"Szalad az, csak tartsd 6000 felett" ... na így lett Szaladó
Sajnálatos módon viszont a fakockára nem tudok magyarázattal szolgálni, nekem csak a névadáshoz van közöm :)
es meg egy dolog dolog gondolkodtad nagyon, bar azt hiszem prozai lesz a magyarazat; ma gurultunk egy oracskat egy baratommal, es puszta veletlensegbol megneztuk milyen az ules alatt - okes, de mit csinal ott az akksi es az elsosegely taska koyott egy darab, szepen formazott fakocka? :) latszik, hogy rutinos vasarlo voltam, es mindent atneztem ;)
udv,
attila
Esetleg Valakinek bontott és szétszedett 400 vagy 600-as Divi blokkja?
Konkrétan az indító és szabadonfutó közötti fogaskerék kellene.
Köszi.
Olgg.16719&g=motor_cikk
Valaki?
Szépen átépített XJ 600-as.
http://inazumacafe.blogspot.it...
http://www.origo.hu/itthon/201...
Légy üdvözölve a fórumon
Gratulálok a Szaladóhoz, és örülök, hogy remélhetőleg megint jó kezekbe került.
Nem mai darab már a kicsike, de el fog vinni a világ végére is, csak szeretettel kell vele bánni
Széles utat Nektek
Ha bármi kérdésed van keress nyugodtan akár emailben is (keresztnevem @ vezetéknevem .hu), szívesen válaszolok bármire.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900-6191724
Újra segítséget kérnék a T. fórumosoktól. Ismeri valaki ezt az xj900-ast, esetleg az előéletét ?http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1155366-6191724-1-0-0-0
Előre is köszönöm
A Biharral, legalábbis a déli részével (északi részén még nem jártam) személy szerint az a legnagyobb gondom hogy túl sűrűn vannak települések. Az útminőség meg valóban nem tökéletes, de engem még nem korlátozott a sebesség megválasztásában. Valahogy számomra olyan a Bihar (utcai motorral), hogy jó-jó, ha útba esik nem kéne kihagyni.. de csak úgy motorozni már nem mennék oda. De így vagyok egész Erdéllyel is.
Egyedül a déli részek, 67C-7A-7C utak és főleg a Bánság (ott is az 58-582-57-es utak) az amivel úgy vagyok hogy úti célnak is tökéletes.
Ahol még nem jártam, és izgat, az a Gutin hegység.. térképek alapján ígéretes ami ott van (18-as út).
Albánia pedig király, egyelőre első helyen áll, igaz csak a Krímmel holtversenyben a motoros úticél Toplistámon. ... de oda csak enduroval mennék legközelebb, mert sokszor a legszebb részeknél ér véget az épített út, és akkor elég rossz érzés ha vissza kell fordulni.