Ha a kosáron látszik beverődés nyoma az mit befolyásol és miben jelentkezik működés közben?
Ha kitekerem az olajbetöltőt apró karcolás szerűségeket látok ott bent egy "keréken" gondolom az a kosár. Nálam nem volt még ott megbontva a motor mióta nálam van ezért kérdezem miben nyilvánul meg, mit számít.
Szombaton szép idő ígérkezik.Szezon zárásként kerülnék egyet a keleti szomszédnál Erdélyben, a Bihar hegység lenne a cél. Akinek kedve van csatlakozhat, kb. 600 km, 5literes fogyival 12900 ft. Kint olcsobb lesz a benzin egy kicsit. Indulás félhétkor lenne Makóról, esetleg 7 óra.
Csak kiváncsi voltam az állapotára és olajcsere alkalmával ránéztem. Továbbra se tudom mi szól benne olyan csúnyán, viszont meglepően jó állapotban vannak a lamellák, illetve a kosáron sem látszik beverődés nyoma. Hálából a tömítés elszakadt, visszatenni tömítő pasztával is próbáltam, de egy kicsit csak könnyedzik alól. Ezért szeretném majd normálisan megcsinálni .
A két betűs OF gépemet újítottam fel és vettem hozzá tömítés készletet, rengeteget szívtam vele, nem voltak méret pontosak, így maradt az általam előbb vázolt verzió. Akkor megfogadtam papír tömítést üzletben nem veszek!
Bezsírozod a dekli szélét és ráfordítod a papírra mintha gyomtatnál a csavarhelyeket bőr lyukasztóval ki lehet ütni.
Csak nem a kuplungot kellet szerelni?
Én most olvastam ezt a balesetet, megrendítő. Szóval emberek óvatosabban, régiesebben deffenzívebben közlekedjünk, nem fontos nekünk lenni a leggyorsabbnak.
Sziasztok! Van valakinek elképzelése, hogy honnan lehet rendelni a Divimhez kuplung dekli tömítést? Csak ez az egy kell, és valahogy neten kerszetül szeretném megrendelni. Motorosbolt csak a szomszéd városokban van, és ezért nem akarok kétszer bemenni pl. Szegedre.
Már én is gondolkodtam miért nem a pecázás a hobbym, az sokkal olcsóbb lenne ! De amikor 1970 ben elkezdtem motorozni még nem számított a motorozás úri passziónak. Aztán így mardtam.
A GS 450-em cakkpakk felújítása több mint 300k forint volt 2007-ben... és az csak 2 henger. Mondjuk nem csak a blokkra lett költve.. De esztétikai kérdéseket nem boncolgattunk.. meg azt igazából nem is kellett.
Azért az alkatrész ár sem piskóta ! Egyik fórumos társam szerint a vezérműlánc 40000 pénz. A horror alkatrész árak is oka hogy v2-m van mert mégiscsak fele annyi cucc van benne mint a sor négyben.
Ha kemény pénzekért szervizben szétszednek meg összeraknak egy 4hengeres motort, ott nem fog senki szarozni ilyen alkatrészeken, amikor az újbóli szétszedés és csere jelentősen drágább mulatság lenne. Legalábbis szerintem.
Gyere, ha úgy gondolod!
Ha kitekerem az olajbetöltőt apró karcolás szerűségeket látok ott bent egy "keréken" gondolom az a kosár. Nálam nem volt még ott megbontva a motor mióta nálam van ezért kérdezem miben nyilvánul meg, mit számít.
Köszönöm!
Bezsírozod a dekli szélét és ráfordítod a papírra mintha gyomtatnál a csavarhelyeket bőr lyukasztóval ki lehet ütni.
Csak nem a kuplungot kellet szerelni?
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/10/01/eg
ri_motorbaleset_langtenger_borzalom/#comments
Drága dolog.. nem kérdés.