De az vagyok aki Berber gépét vette meg.
Én 39-el vettem s 42 van benn.
Szoval nincs tekerve az orája.....
Néha hirdetem, hátha elmegy.
Habár már a kocsiügy megoldodott, de egy sportra inkább cserélném.
Ha nem akkor marad...Ti ugyis tudtok rola mindent, kb....
Valószínű hogy nem az. Néztem robbantott ábrát. Abból is kb erre a következtetésre jutottam. Úgyhogy, mivel lusta ember vagyok, nem fogom lebontani a fél motort hogy megnézzem mi a helyzet tényleg
Zavar, hogy kilométer óra nélkül mentem olyan 4000 mérföldet.. ezt beletenném az órába.. úgyis ezzel az óraállással hirdetem. Nincs takargatni valóm, és nem is sürgős az eladás.
Becsületes magyar eladó lennél te is, szegény berber ex gépét is már x. alkalommal akarják vagy adták is el hasonló km, állásba!
De továbbra is azt tartom, hogy nem az, mert én még nem láttam ezeken kábelt mint az mz-n anno!
Aztán most felmerült bennem az ötlet hogy esetleg ha ez is az lenne, átköthetném a a fordulatszámmérő spirálját a kilométer órára, mint legegyszerűbb(nek vélt) előretekerési módszer
A hétvégén megtaláltam a tárolóban a maradék javítófestéket amit a fényezéskor adtak vissza. Nem egy nagy mennyiség de ha lesz esetleg karc, akkor kitudod vele javítani. Ha érdekel és valamikor erre jársz ugorj be érte. (a Mátra felé úgyis útba esek, biztos fogsz errefelé jönni) Egy darabig tárolom még de ha nem jelentkezel érte akkor jövő ilyenkor a selejtezésnél kidobom :)
Fogok járni Pest felé majd még idén, de nem motorral.
Pontosan nem tudom megmondani milyen kormány.. így vettem. Ha jól vágom, akkor 5 centivel magasabb mint a gyári. Igazából a Csabát kéne kérdezni, ő vette rá.
hali mindenki! '84 es xj 600 nak nem tudja valaki tól- ig a kompresszió határokat? van service manualom, de ha megfeszülök sem találom benne( az enyémben a 4 hengerből 3- ban 8bar, egyben viszont 2-3 bar... mettől meddig jó? lehet, hogy a 8 is karcsú? köszi, ha tud valaki valamit...
Mostanában ritkán jutok el a fórumra, ezért csak most írok. Szóval a lényeg, hogy anno unokatesómmal (aki nem mellesleg motorszerelő) szedtük szét a blokkot és takarítottuk ki a járatokat. Szerintem egy szervíz annyit kérne ezért a feladatéer, amennyiért akár egybontott blokkot kaphatsz... Azért rákérdezek unokatesómnál, hogy vállal-e ilyet.
Üdv,
Szia Makimi! Válnék én, de nem olyan gyorsan megy már mint régebben. Igaz nem a legjobb időszak a motoreladásra. Mostanában túra enduróban gondolkozok, illetve a TDM még a bejövő.A DL 650 már nem is enduró, inkább olyan TDM féle kategória. Bevallom nem bejövős nekem, valahogy már az is baja, hogy Suzuki .Ha elkel a Yami majd kitalálom a választékból, hogy melyik kell
Miket olvasok... Mégis csak megválsz a vastól? Egy hengeres jó ötlet, régebben nekem is voltak hasonló terveim, mondjuk még nem mondtam le róla, és se akarok leragadni a sor4-nél végleg. Egyszer élünk vagy mi. Szomszédomnak van egy BMW F-650, 70 ezret tekert bele, 12-vel vette. Még nem volt gondja vele. Egyébként sok jó ilyen gép van, mióta a Misiét láttam, az is nagyon jó választásnak tűnhet. Tudod a 650-es V-strom....
Semmi sem tud annyira idegesítő lenni mint pl. a fékbetét nyikorgása a tárcsán. Ezért nem veszek többé Glodfren "környezetvédő" fékbetétet...
Aztán ott volt az XJ 900 gyári kipufogóinak a végén a 3 szegeccsel felfogatott végzáró lemez. Ez volt életem egyik legzavaróbb élménye. Tisza Tó túrán voltunk, és a Kékes felé jöttünk haza, ezek meg egyszerre kezdtek el rezegni mindkét oldalon... Anyám, micsoda emlékek !
Nekem a lámpám állítócsavarja zörgött. Ami függőlegesen nyúlik fentről lefelé. először el sem hittem. Kötegelővel kikötöttem a lámpafelfogatáshoz, de csak csendesebb lett, nem szűnt meg. Egy évig kerestem....
Én 39-el vettem s 42 van benn.
Szoval nincs tekerve az orája.....
Néha hirdetem, hátha elmegy.
Habár már a kocsiügy megoldodott, de egy sportra inkább cserélném.
Ha nem akkor marad...Ti ugyis tudtok rola mindent, kb....