Az biztos, hogy ennél a tipusnál nagyon leragadtam, de egyszerűn sajnálom eladni főleg olcsón, és vegyek egy bizonytalant. De már másfél éve vacillálok rajta igaz nem komolyan a váltáson. Nagyon TDM párti vagyok, de bejönne még az Africa Twin is, ha nem lenne olyan mocsok drága, vagy az XTZ 750, ha nem zabálna 8 litert .
Én a megtett távolságokra gondoltam. Sokan beröffentik a gépet és elmennek túrázni (300km), sokan meg mennek 2 kört a város körül (50km). Viszont a 2. típus annyira el tud fáradni a sok lámpától-lámpáigban. Egyszer találkoztam cseszneknél egy cb1300-as tulajjal és szóba elegyedtünk, neki zircről az már majdnem egy túra volt, mert muslinca sem volt a gép elején, én akkor tartottam kb a 170km-nél és még annyi hátra is volt hazáig!
Még sok a kérdés bennem, hogy mi lesz belőle. De az fix, hogy nagyon megbízható gépek ezek ha az a minimális törődés meg van adva nekik és biztos, hogy ha elviszik egy elég nagy könnycsepp fog vég gördülni az arcomon! Magyarországon 2 motoros réteg létezik, 1 villantós 2 a hosszútáv futó!
Szia!
Sajna most nem áll módomban nagyon tartogatni, bár a szívem vérzik érte. Rendbe lett téve, én azt mondom hogy 2 szezonig max olaj cserét kér és egy hátsó gumit.Ha lenne rá mód meg maradna, de így sajna nem tehetek mást! :(
Szia Balázs! Nagyon szépen néz ki a mocid, de nem kevés ez a pénz érte? Öreg ETZ-ket kinálgatnak 180-ért,ami összehasonlítva poros nyomába sem ér egy Divinek. Nagyon gondolkodom, hogy az enyémet eladom, csak sajnálom ekkora összegért mint te.
Szerintem Biti is erre az anyag szerkezeti változásaira gondolt megfolyás címen...
Beszéltem régebben olyan műhelyvezetővel is, aki szintén nem ajánlotta a szárak kigörgőzését, viszont ha a tulaj ragaszkodott hozzá, csak röntgenes vizsgálat után építette vissza a kiegyengetett alkatrészeket.
Én speciel az anyag szerkezeti változásaira gondoltam, nem az érdekel, hogy ereszt-e a szimmering-nél vagy sem. Egy csőnél ha hajlítasz rajta, ez mocinál az alsó kiflinél történik álltalában, nagy mértékben elritkul és felsűrűsödik a szemcse szerkezet. Persze ez a deformáció mértékétől függ, na azt már vissza senki nem rendezi semmi görgővel.
Néha azért jobb megcsináltatni, mint venni másikat amiről kiderül abban is van 1-2 mm és görgőztetheted .
Amíg nincs benne "megfolyás" addig lehet javítani, és jó is lesz .
Tapasztalat.
Hát az idom rendben, de a görgőzés lehet nem túl + dolog szerintem, soha nem csinálnék ilyen dolgot még ha eladásról lenne is szó akkor sem. A lelkiismeretem többet ér annál, hogy ilyen dologgal játszak!
Nem tom pontosan, de valahogy úgy van, ha totálkárra veszik az autót/motort, és ha a tulaj nem tart rá igényt, a biztosító köteles átvenni, amit egy belső árverésen meghirdetnek, ahol szerződött partnerek, bontósok licitálhatnak kinek mennyit ér a roncs. Majd ezt az árat, meg még valamennyit ad a kárért a biztosító. Majd kiváncsiságból figyelem a hirdetéseket, hátha kiegyengetik az elejét, és el akarják passzolni, alig tört meg az eleje, a szárakat ki is lehet görgőzni, az idomot megragasztani...
Okmányiroda, forgalmit beviszed, kapsz csekket, 2600 Ft, fél évre vonják ki, utána automatikusan visszaáll.
A forgalmiba beírják, ezt kell a biztosítónak elküldeni, h kötelezőt se fizess addig míg ki van vonva.
Motornál nem biztos, h megéri márciusban már lehet jó idő .
Sziasztok!
Ismerősöm, aki megvette az XJ 600-at tőlem, (1997-es évjárat) nemrég kikanyarodtak elé, a sárvédő összetört, a két első telószár meggörbült, és az idom is megtört kissé.
Nem ő volt a hibás, a biztosító totálkárra vette a motort, a "roncsot" feltették valami zárt aukcióra, ahol 67.000 Ft-ért egy "szerencsés licitáló" megvette...
akkor villantós vagyok
Az eddigi legtöbbet alattam futott motor a Pannóniám (13 e km)
Az összes többi 10e alatt volt
Sajna most nem áll módomban nagyon tartogatni, bár a szívem vérzik érte. Rendbe lett téve, én azt mondom hogy 2 szezonig max olaj cserét kér és egy hátsó gumit.Ha lenne rá mód meg maradna, de így sajna nem tehetek mást! :(
Beszéltem régebben olyan műhelyvezetővel is, aki szintén nem ajánlotta a szárak kigörgőzését, viszont ha a tulaj ragaszkodott hozzá, csak röntgenes vizsgálat után építette vissza a kiegyengetett alkatrészeket.
Amíg nincs benne "megfolyás" addig lehet javítani, és jó is lesz .
Tapasztalat.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Okmányiroda, forgalmit beviszed, kapsz csekket, 2600 Ft, fél évre vonják ki, utána automatikusan visszaáll.
A forgalmiba beírják, ezt kell a biztosítónak elküldeni, h kötelezőt se fizess addig míg ki van vonva.
Motornál nem biztos, h megéri márciusban már lehet jó idő .
Az ideiglenes forgalomból történő kivonásról tud valaki valamit?
Ismerősöm, aki megvette az XJ 600-at tőlem, (1997-es évjárat) nemrég kikanyarodtak elé, a sárvédő összetört, a két első telószár meggörbült, és az idom is megtört kissé.
Nem ő volt a hibás, a biztosító totálkárra vette a motort, a "roncsot" feltették valami zárt aukcióra, ahol 67.000 Ft-ért egy "szerencsés licitáló" megvette...