Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

a rácsokat én ragasztópisztollyal csendesítettem el
Sziasztok.
Nemis oj rég sikerült beújítanom egy XJ600s-t és ímádom a vasat. viszont vannak apró zörejek amikre nem jöttem rá hogy honnan jön.
az rendben van hogy a fejidom 2beömlő nyílásának rácsozását ki kellet operálni mert anyira zavaró volt a "gagyi" illesztésből adódó rezonancia. de arra hogy ha kicsit kátyúsabb szakaszon motorozom mi verődik annyia az idom elejében azt még nem tudom. a lámpa testre gondoltam de kézzel nem sikerült előhozni a vélt hangokat. valaki közülletek nem tapasztalt hasonlót?
Szia!

Habár már régi a hozzászólás, mégis megkérdeznélek, hogy magad takarítottad ki a járatokat, vagy szervízbe vitted. Ha ez utóbbi, tudnál ajánlani valakit, aki megbízhatóan megcsinálná a munkát?

Előre is köszi a segítségedet!
Laci
Most már halálosan komoly .Addig nem nyugszom amíg el nem adom
20ezerért találtam, azt soknak tartom érte (5ért adtam el nemrég az előző motoromét, gyári, sérülésmentes)
nem nekem lesz egyébként, és csak annyi a probléma az előzővel hogy meg volt fúrva és hangos (műszakin átment).
azért köszönöm a segítséget.
Látom Gézám az elhatározásod elég komoly!
Gyári sérülés mentesről ne is álmodj!
A Vaterán van fent használható!
Nekem van egy pár igen csúnya, de vizsgára megteszi.
Sziasztok Xj400hoz ('96) keresek bal oldalra kipufogódobot, elérhetőség az adatlapomon, köszi
(ha tudtok bontót ahol van, azt is megköszönöm)
Sziasztok!

Köszi szépen! :)

A benzin romlásról annyit, hogy január 3-án a sok állástól megfanyalodott benzin-olaj keveréktől sült meg az MZ-m :( Szóval nekem is van tapasztalatom, de ha üres tankkal teszem el, akkor meg a belseje kezd el rozsdásodni :/

Szilárd
Kösz de az van, csak nyelvismeret nem.
én csak angolt
Tudna valaki egy magyar nyelvü szerelési kézikönyvet XJ 600S 1992-es évjárathoz?
Ne hagyjátok sokáig állni a benzint a tankban.

A jelenleg kapható benzin annyira rossz minőségű, hogy csak pár hétig áll el, utána használhatatlanná válik, ki kell takarítani mindenhonnan. Yamaha FJ tulaj motorszerelő haveromtól tudom.
háló

a karbik legalján van1-1 csavar, azt kitekered kicsit és kifolyik a benzin
2 -t baloldalról érsz el 2 a jobbról..
Sziasztok!

Nem követem aktívan a témát, ezért elnézést ha a közelmúltban volt már kérdés. Jön a téliesítés, és felmerült bennem a kérdés, hogy a 600-as Divi karburátoraiból hogy tudom kiüríteni a benzint? Vagy 6 hónap állás nem okoz neki különösebb gondot?
A tervezett műveletek: akkumulátor kikötése és kivétele,, kipufogók ledugózása, benzintank telitankolása, középsztenderen tárolás a gumik terhelésének elkerülése végett. E mellé jönne a karbi kiürítése, de nem tudom hogyan kell?!
Köszi a válaszokat!

Szilárd
Nézni néztem. De lettem róluk. Ugyan sokkal komfortosabbak közúton mint azok amikbe most bele vagyok szerelmesedve, de úgy vagyok vele hogy a közúti komfort nem lesz most semennyire se döntő tényező.

Tehát nálam ilyen most a szempontrendszer
- Tartósan tudjon 110-zel menni aszfalton, úgy hogy nem eszik 5,5 liternél többet (az se baj ha nem tud többet utazóban)
- Legyen tartós és egyszerű konstrukció..
- Ne legyen rajta idom
- 21-es első kereke legyen, a hátsó meg 18 (vagy esetleg 17)
- Legyen könnyű menetkészen is (180 kiló már nem az..valahol itt van a határ)
- Legyenek jó tereptulajdonságai
- Nagy legyen a tankja, vagy lehessen hozzá túratankot kapni
- Ne kerüljön többe mint 600 ezer forint... de jobb ha kevesebb

Eszerint a szempontrendszer szerint pedig kiesik a körből az XTZ 660 is, mert nehéz. Tudom hogy jó motor, és nagyon szép darabok szoktak olcsón (350-400 körül) lenni de nem szeretnék terepen kompromisszumot kötni.

Úgyhogy a
DRZ 400S
DR650SE
XR650L

Vagy ha olcsón találok gyárias XL600LM-et akkor még az játszik.

KLR 650 is éppen beleférne ebbe a listába, de Kawasakit nem szeretnék.
XTZ660 ezeket nézted? Nem a legújabb 2009-es verziót hanem a régebbieket. Nem igen találok tesztleírást, olvasói véleményt róla
Az valami borzasztó milyen hangja van az idomoknak amikor szívatóval melegszik. Mondjuk ezeket az apró hiányosságokat a gazdaságos üzemeltetés és a tengernyi nyomaték bőven feledteti.. csak ne lenne 265 kiló
Igen, a Divire jellemzően, 4000-s fordulat környékén van egy nagyon zavaró rezonancia, amit nálam az idom még fel is hangosít. Kerülöm is a szabályos 90-es sebességet emiatt.
Volt sor kettesem is, CB 450 S. Nem éreztem én azon semmi vibrációt. Ültem Buellen is,na ott már volt rezonancia ,csak Harley blokk van benne. De a nyomatéka fenomenális volt. Vissza ülve a Divire azt hittem, hogy 3.-ban akarok elindulni.
Szerintem az a fajta rezonancia ami mondjuk a 900-as Diversionre jellemző, sokkal zavaróbb mint ami a GS450-en volt.. hiába volt erőteljesebb a GS-é. Mondjuk szebben veszi a 4 henger a fordulatot mint ahogy anno a 2 tette.. ez pl tetszik. De én személy szerint nem ragaszkodnék a 4 hengerhez utcai motor esetében sem, azok után hogy most már van elképzelésem róla milyen.
Az lehetséges, de az a vibráció és rezonancia azért elég nyomasztó lehet hosszú távon. Lehet én vagyok a puhány, de én ezért sem nézelődtem soha a gs500 és társai klubban
Anno nekem is a listán volt a SuperTenere.. akkor körüljártam a témát. A svájci modellek esznek a legkevesebbet, azokkal 5 literrel is el lehet járni. A többi, ha jól van beállítva 6-6,5 literrel elvan (kb mint egy TDM)

Mentem is SuperTenerével akkor egy próbakör erejéig. Nagyon kezes motor, pedig nekem a lábam sem ért le róla. De megbirkóztam vele azért. Feltankolva kb 240 kiló lehet.
Sokkal nyomatékosabb a két hengeres mint a négy, ez nekem elég fontos. Az igazi, az egy 1 hengeres nagy köbcentis, de attól tartok, mivel az egy henger miatt nem túl tartósak. 50-60 ezer km azokban nagyon sok. Volt nekem egy XL 500-as . Imádtam a nyomatékát pedig csak 27 lovas volt. Alapjáraton felment a Maros töltésére keresztbe, ami nem is alacsony és elég meredek felénk!
A Tdm egy jó választás lehet, csak nagyon sok a tekert darab, hisz az is egy hosszútáv futó, bár nekem a sor 4 után a 2 henger nehezen férne meg hangzásban.