Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt elnézve felmerül bennem az a kérdés érdemes e egyáltalán a blokkot megbontani?
http://www.willhaben.at/iad/ge...
Egyenlőre sajnos nem, ha hallasz szólj .

Ha más nem akkor marad a nagy vizen túli rendelés
Urak!
XJ-600-hoz 93-as évjáratúhoz keresnék gyűrűsort,szelepszár szimeringet.Ha tud valaki jó áron szóljon.
Előre is köszi.
Találtál végül alkatrészt a 600-as Divihez?
oks bitti. köszönöm a segítséget! az van, hogy én motor szerelő vagyok vagy 15 éve, de inkább robogókat kellett javítani... nemrég vettem a vasat 180 HUF ért majdnem 60Ft volt átíratni szóval ha valamihez nincs kedvem, akkor az az, hogy 100 ezret ráverjek egy olyan motorra, ami egy fabatkával sem fog többet érni... ezért próbálnék vadászni vmi használt megoldàst.
"84-92 xj dugattyú sor vagy hengerrel is vagy csak gyűrűsor kellene ha van valakinek..."

Eztet most nem értem .

Akkor a 600-t szeretnéd felújítani?

Röviden tömören: ki kell méretni a dugókat (általában azok jók)
Dugókhoz vissza kell hüvelyezni a hengersort.
Kell rá új gyűrű.

Ez kb. 80-100 között megvan.

Akármilyen sort és dugót lelsz hozzá ezt el kell követni vele hogy jó is legyen.
Úúúúúúúúúúúúúú ez nyáron volt az M1-en nagggggyon jó film, teccett .
Egy kis retró, ha valaki még nem látta volna! Kár a benzinért
http://youtu.be/hN-l-pS1VRM
megjelenésemmel kiírtottam a topicot? :)
a 750 párosítás csak egy lehetőség lenne mert ismimnek ilyen cuccai vannak. de szerintem amúgy sem lenne szerencsés egy 84es ősléns főtengelyét ilyesmivel fárasztani... 84-92 xj dugattyú sor vagy hengerrel is vagy csak gyűrűsor kellene ha van valakinek...
Szia Üdv itt!

Gondoltaim és amiket láttam szerint :) a 600 az pont a határon van.
A régebbi modellek között a 400-500-550-600 rendelkezett ugyanolyan blokk házzal-testtel.
Majd utána 650-750-900, ezek ráadásul kardánosak.
Tegyük fel egy 650-es testbe bele lehet tenni a 900-as cuccait provizore már próbáltam.
600-ból kellene egy blokktest próbára és szintén próbálni tudok hozzá cuccokat.

Üdv.: Biti
Namost az FZ blokk = XJ blokk csak a 600-asra vonatkozik, az FZ 750-es már egy sokkal modernebb 20 szelepes technika !

Komolyabb technikai kérdésekkel kéretik Bitit b**tatni.
ja és hogy nincs e valakinek elfogadható áron hengersor jó állapotú dugóval...?
köszönöm VILMAN lenne ám még kérdésem... nem tudja valaki, hogy a 750- es hengersort, hengerfejet rá lehet e pattintani a 600- as aljára? Úgyértem nem e erősítettebb a főtengelye a 750 nek pl... valamint azt ugye megtudtam tőled, hogy az fz blokk= xj blokk. de mi a helyzet az fzr- rel? miben más? blokk a hengerig ugyan az a hengerfej vezérlés karbi kémény más? köszi előreis!
Sziasztok!

Érdeklődnék, nincs e valakinek rossz tanksapkája?
Igazából a kulcsnyillást eltakaró fedélnél van egy kis hajszálrugó, sajnos az eltört.
Funkcionálisan nincs különösebb jelentősége, de valahol még is bosszant.
Kösz

Akkor alkudozás lesz ebből
Az FJ 600, FZ 600 is XJ 600 motorokat ugyanaz a blokk hajtja .

Az FJ 600 csak is piaci okokból lett FJ-nek nevezve, az amerikai vásárlók számára. Az FZ 600 pedig az FZ márka váza és az XJ 600 motorja.

Szia Dipshit!

6E volt a km csiga, 3E a spirál.
10E-ért tényleg sok egy kissé...
ez nagyon hasznos volt köszi! és mi a helyzet az fz 600 zal? mert szerintem ugyanaz lehet a blokkja... szerintetek?
Inkább SECA néven.
Azt hiszem FJ 600 néven az USÁban forgalmazták az XJ-t
most néztem utánna, hogy az enyémnek 51k a motorkódja, viszont az összes xj600 nak 51j. szóval most hogy van ez? mert az 51k az az fj600 nak a motorkódja. egyáltalán motorikusan mi a kül. az xj600 fj600 és fz600 között ha közel azonos az évjáradék... köszi ha valaki ebbe belelát...
sziasztok! nemrég vettem egy 1984 es évjáratú belpiacos xj 600- at. tetszik csak nagyon karmolja az olajat... azt szeretném megtudni, hogy megegyezik e pl a henger szett a későbbi típusokkal. vagy pl az fz 750 ét rá lehet e tenni hengerfejjel együtt persze...
Ausztriában még rendőr is alig van az utakon, nem szaladgálnak fel alá mint itthon. Mintha nem is lennének. De ha baj van sec perc alatt ott vannak. Mintha föld alól bújnának elő. Olaszországban meg nem is láttam őket, igaz nagyvárosokban nem voltam. Pedig az olaszok elég lazán kezelik a közlekedési szabályokat és még sem láttam balesetet
Határ közelében, országtól függetlenül mindig van traffi.. különösképpen a tranzit útvonalakon. Részben ezért is kerülöm azokat, ha lehet