Sziasztok!
tegnap vettem meg életem első motorját (XJ 400S, zöld, 1991-es születésű), és ma döbbentem látom, hogy itt van a fórumon az előző két tulajdonosa is. Kellemes meglepetés, rögtön meg is nyugodtam, hogy jó gazdái voltak! Igyekszem majd én is - ezért aztán rögtön lenne is egy kérdésem: Tudtok ajánlani Bp.-en jó szervizt / szerelőt, ahova érdemes elvinnem átnézetni a rend kedvéért és majd olajcserélni, satöbbi...?
Üdv, és Köszik!
Sziasztok! Igen a tavaszi útra természetesen szeretnék benevezni. azt hiszem én is elcsesztem az idei talán utolsó motorozni való időjárást, de csak most fejeztem be a lakás festését. Várjuk majd a képeket ! Üdv.
Köszönöm neked is és Zoli32-nek is a választ. A motor kintről van ebben annyi az annyi 68 ezer immár. Sajnálom de majd ha vezműlánc csere lesz valaha akkor keresek egy bontottat.
Szia Mafeco!
Köszi! Addig is gyűjtsd a pénzt, megpróbálom majd a lehető legolcsóbból kihozni az utat. Viszont 5 nap szerintem kell hozzá. Albánia az elég érdekesnek tűnik. Addig is ezt olvasgasd! http://transalp.hu/index_trans...
Jó gurulást, kihagyom most ezt a gurigát!
A gyerek most kezdte az egyetemet kicsit megcsappant a benzinpénz, de a tavaszi túra jól hangzik.
Addig még a lottón is nyerhetek!
Sajnálom, hogy nem jösz, így egyedül fogok egyet kerülni. Majd teszek fel képeket.
Jövő tavaszra készülhetsz, mert Pünkösdkor szeretnék egy Horvát- Montenegró- Albánia utat szervezni, ha minden összejön.
Szia!
A valóban jó megoldás az új kuplungkosár lenne ami nincs még beverődve, de úgye az többe kerülne mint a motor amivel jársz, tehát nem sokat lehet tenni vele sajna. Ha megreszeled az éleket, beverődéseket akkor azzal annyit érnél el, hogy hamarabb teszi tönkre csak, mert jobban "lötyög" akkor már a helyén. Én indítás előtt párszor húzd be a kuplungot, érezni fogod mikor elengedik egymást a lamellák és indíts utána! Ezeknél a vasaknál a jellegből adódoan a km számláló még tájékoztató jellegnek sem jó, főleg kicsiny hazánkban, és a túra kategória pont az amiben a km-ek nagyon is szaporán gyűlnek bele. Ez viszont a kopással jár minden téren.
Napi első indításkor (csak hideg időkben) van hogy hiába kuplungolok olyan mintha be se húznám, illetve nekem mióta megvan hangja van ha váltok elég sokszor.
Mit lehet ilyenkor vele kezdeni? Mármint a beverődésekkel? Lehet javítani ott valamit, mit kell cserélni?
Szia Geza!
Tegnap el ment a cucc!
A beverődésnek néha az a hátulütője, hogy a lamellák nem tudnak szétnyilni ha már nagyon mély a kráter és ezért csak a legkülsők dolgoznak csak rendesen. Ez a kopás ha elindul akkor egyre inkább érezhető lesz a váltások közben és a gond. Mint ha nem emelne ki a kuplung rendesen, ez a jel sokszor már erre utal!
Segítsetek! Ahol volt az idei Yamahás bulink, valaki meg tudná adni a Cemping tulajdonos elérhetőségét?