Szerintem ez csak nagyon elbénázott karbibeállításal lehetséges, de a 4-es hengeren ezt hogyan derítetted ki? A fordulatot veszi rendesen és ejti is amikor elengeded a szarvát? Mikor volt utoljára szétszedve a karbi és volt-e valami fúvóka móka vele? Értett hozzá az aki csinálta, vagy egy mz után ugrott neki a sor4-nek szerelés szemszögéből?
Olyan gondom van,hogy az xj 600-om durrog,lövi a lángot a karbin meg néha a kipufogón is de csak a negyedik henger.lehet olyan,hogy kiüti a gyerytyát 30 km alatt?
Milyen gyertyát használtok a mocin?Ha vki tud okosat az írjon már egy e-mail-t stret@freemail.hu-n vagy csörögjön v. dobjon egy smst 70-4322339 re.
Szia!
A vas hozzá van lőve ahhoz a csoda kéményhez egyáltalán? Mert az is sokat befolyásol sajna, én is nem rég tapasztaltam sajnos. Egy rossz beállítás a karbin, nem megfelelő rendszermódosításhoz és borul a gyári kisimultság és sokan ehhez már nem nyúlnak hozzá, mert 1 vagy sokba kerül 2 sokan nem értik!
Köszönöm a hozzászólásokat!
Lehetne bérelni persze de kérdés mennyiért és az anyagiak sajnos mostantól nagyon behatároltak, és a közelben is kellene na ezt nehéz összehozni. Ha messze lenne annyi erővel tárolhatnám munkahelyemen is, egy a bibi ha motorozni támad kedvem 7 km a város másik fele :(
Nehéz szülés lesz ez részemről de egy biztos a motor az kell :)
3. idényemnek futok neki a nyergében, nagyon jó döntésnek bizonyult ezt a típust választani. Csak lenne már tavasz!
Elárulok egy HATALMAS titkot!
Garázst bérelni is lehet. Én is így csinálom.
Nem tudom, hogy felétek mennyit szoktak kérni.
Itt Miskolcon, egy "házgyári" beton garázsért én 10 ropit fizetek havonta.
A rendszámot bárhol átfúrhatod csak ne érintse a jeleket. A legtöbbször két helyen szokták átfúrni nagyjából a rendszám felső harmadánál.
Én a panelháznál tárolom az FJ-t, szerencsére a ház alatt van egy átjáró, ott van lezárva, a lényeg hogy az eső meg a nap nem éri. A parkolóban nem szívesen tartanám mert félnék hogy a jóképességű elvtársak összeb@sszák a parkoláskor. Ráadásul erre nem ritka a hiprepigmentált ork jelenlét. Télre viszem a babám nagyfaterjához a garázsba.
Persze nekem is jó lett volna de sajnos ezek egyike sem volt kivitelezhető. Ekkora motorral még a földszintre se fértem volna be a kis ajtók miatt. A lakásom előtt van egy parkoló ott lenne, ránéz a konyhaablakom.
Engem az izgat hogy aki elakarja kötni annak egy riasztót mennyire lehet könnyű kikapni... Bár a semminél biztosan többet ér.
A rendszámtáblát hogy szokás hozzácsavarozni a motorhoz? Hol fúrjátok át? Van erre valami praktika? Nekem mióta megvan a tartóban van benne, igaz mindig garázsban tartottam eddig. Kissé félek kint hagyni de a motor kell, 2 millióm nincs garázsra, plusz 3-am se lett volna garázsos lakásra így sajnos marad ez attól tartok, vagy tárolom a cégnél...
Alap hogy a rendszámot nem rendszámtáblatartóban kell tartani, hanem odacsavarozni a géphez.
Nekem a Divi és a GS is rendszeresen éjszakázott bent Szegeden itt-ott kocsma dizsi előtt akár egész éjszaka is, eddig össz-vissz csak egy tükröm bánta, mert azt bizony lerúgták róla.
Egyébiránt minimum a zárt udvar és a féltető ami elkél egy motornak (én mindig ez alapján is választottam lakást.. vagy földszinti és akkor be lehet tolni az előszobába, vagy olyat amihez van garázs is)
Véleményeteket kérném! Nagyvárosi/Székesfehérvári lettem és a mocim felhozatalán gondolkozom jövőre. De garázsom az nincs és nem is lesz sajnos.
Mennyire kell félnem olyan pletykáktól, hogy lopják a rendszámtáblákat a motorokról? Nem olyan talán a környék de azért ez a része is aggaszt kicsit, na meg nehogy elkössék.
Ehhez kapcsolódik a következő kérdés: van e bármi értelme riasztó beszerelésének ilyen motorba? Mi a véleményetek? Ezeken jár az agyam, eddig vidéki gyerek voltam ott nem volt ilyennel gáz.
Olyan gondom van,hogy az xj 600-om durrog,lövi a lángot a karbin meg néha a kipufogón is de csak a negyedik henger.lehet olyan,hogy kiüti a gyerytyát 30 km alatt?
Milyen gyertyát használtok a mocin?Ha vki tud okosat az írjon már egy e-mail-t stret@freemail.hu-n vagy csörögjön v. dobjon egy smst 70-4322339 re.
A vas hozzá van lőve ahhoz a csoda kéményhez egyáltalán? Mert az is sokat befolyásol sajna, én is nem rég tapasztaltam sajnos. Egy rossz beállítás a karbin, nem megfelelő rendszermódosításhoz és borul a gyári kisimultság és sokan ehhez már nem nyúlnak hozzá, mert 1 vagy sokba kerül 2 sokan nem értik!
http://www.onroad.hu/motor/bemutato/812/
A motorozáshoz nem megfelelő évszak, hanem alkalmas idő kell !
Nem kő tavasznak lenni ahhó' hogy motorozzunk !
Lehetne bérelni persze de kérdés mennyiért és az anyagiak sajnos mostantól nagyon behatároltak, és a közelben is kellene na ezt nehéz összehozni. Ha messze lenne annyi erővel tárolhatnám munkahelyemen is, egy a bibi ha motorozni támad kedvem 7 km a város másik fele :(
Nehéz szülés lesz ez részemről de egy biztos a motor az kell :)
3. idényemnek futok neki a nyergében, nagyon jó döntésnek bizonyult ezt a típust választani. Csak lenne már tavasz!
Mondanám hogy nálam elfér....én Szfvártol 10 km-re lakom. De ott melozok.
Igy viszont macerás a dolog....mindig ki be járni.De hosszabb távra bedobhatod, megbeszélhetjük,ha gondolod.
Elvinni?Én már kölcsöadtam egy motort,elvitték beszeráron.Megse lett.
Garázst bérelni is lehet. Én is így csinálom.
Nem tudom, hogy felétek mennyit szoktak kérni.
Itt Miskolcon, egy "házgyári" beton garázsért én 10 ropit fizetek havonta.
Itt van például egy utcán aszalt CBF, mindeféle védelem nélkül
Én a panelháznál tárolom az FJ-t, szerencsére a ház alatt van egy átjáró, ott van lezárva, a lényeg hogy az eső meg a nap nem éri. A parkolóban nem szívesen tartanám mert félnék hogy a jóképességű elvtársak összeb@sszák a parkoláskor. Ráadásul erre nem ritka a hiprepigmentált ork jelenlét. Télre viszem a babám nagyfaterjához a garázsba.
Engem az izgat hogy aki elakarja kötni annak egy riasztót mennyire lehet könnyű kikapni... Bár a semminél biztosan többet ér.
A rendszámtáblát hogy szokás hozzácsavarozni a motorhoz? Hol fúrjátok át? Van erre valami praktika? Nekem mióta megvan a tartóban van benne, igaz mindig garázsban tartottam eddig. Kissé félek kint hagyni de a motor kell, 2 millióm nincs garázsra, plusz 3-am se lett volna garázsos lakásra így sajnos marad ez attól tartok, vagy tárolom a cégnél...
Nekem a Divi és a GS is rendszeresen éjszakázott bent Szegeden itt-ott kocsma dizsi előtt akár egész éjszaka is, eddig össz-vissz csak egy tükröm bánta, mert azt bizony lerúgták róla.
Egyébiránt minimum a zárt udvar és a féltető ami elkél egy motornak (én mindig ez alapján is választottam lakást.. vagy földszinti és akkor be lehet tolni az előszobába, vagy olyat amihez van garázs is)
Manapság csak azt lopják el ami kékre van festve, meg azt a mi nem...
Szóval a magam részéről, én SEHOL nem merném éjszakára kint hagyni a gépet.
Véleményeteket kérném! Nagyvárosi/Székesfehérvári lettem és a mocim felhozatalán gondolkozom jövőre. De garázsom az nincs és nem is lesz sajnos.
Mennyire kell félnem olyan pletykáktól, hogy lopják a rendszámtáblákat a motorokról? Nem olyan talán a környék de azért ez a része is aggaszt kicsit, na meg nehogy elkössék.
Ehhez kapcsolódik a következő kérdés: van e bármi értelme riasztó beszerelésének ilyen motorba? Mi a véleményetek? Ezeken jár az agyam, eddig vidéki gyerek voltam ott nem volt ilyennel gáz.
Látom a fűtés jobb a Szuzukin! Gondolom, te még mindennapos használatban nyomod?
Mindenki motorozik?