Még a Csabi (előző tulaj). Minden láncot kicseréltek benne, ennyit tudok.
Különösebben nem kérdeztem rá, mert egy szervizbe jártunk az utóbbi 5 évben.. és megbízok a szerelőben, valamint a Csabiban is. A munkalapok elvileg ott vannak a szervizben.
Úgy vettem meg, hogy a szerelőm azt mondta hogy a blokkjához a következő 100 kilométerben valószínűleg érdemben nem kell nyúlni.
Én csak hátsó féktárcsát cseréltem, meg betét. Felújíttattam a hátsó féknyerget. Fékfolyadékok lettek lecserélve, meg kormánycsapágy.
Meg nem pakolták tele őket mindenféle injektorral és egyebekkel.
A láncokkal kapcsolatban.
A vezérmű láncokon , meg most hogy mondtad a generátort, mit hajt még lánc ?
Az előző motorom, a 87-es GS 450 is rendíthetetlenül üzemel. Az új tulaj most éppen Krétán mászkál vele.. laza két olajcserés túra. Egy előtte, egy meg amikor hazaér
Egy tankolás átlaga elég becsapós lehet.Bár vannak érdekes dolgok.. A haverom 1100 motorja 90-100 tempónál kevesebbet fogyaszt mint az én 550 esem. 160 nál meg nem tudjuk összehasonlítani, mert az enyém 140 nél azt mondja hogy ennyi..
Én is meglepődtem,de nem mondanám ha nem lenne igaz.Saját kezűleg tankoltam. Lehet majd meg is kérdezem a volt tulajt,hogy ki lőtte be mert nagyon érthet hozzá.
Legutóbb egy 86 os on űltem annak meglepöen magas volt az üléspozíciója. Nekem az S es alacsonyabbnak tünt. Még annyit hogy ez a 26 éves motor úgy ketyegett mint egy doxa óra.
Újabb fejlesztés az S.
Kisebb a csúcsteljesítménye, mindössze 90 lóerő az F 98 lovával szemben, viszont némileg nagyobb a nyomatéka. Felépítésükben megegyeznek
A legfőbb különbség a két motor között a küllemen kívül szerintem a futóműben és a fékrendszerben van.
Az F hátránya hogy 18-as, vékonyka kerekei vannak 100/90 és 120/90. Ez leginkább gumibeszerzésnél lehet problémás, mert relatív szűk a választék.
Az S-nek 17-es kerekei vannak elöl a kommersz 120/70 hátul a mostani túraenduróknak megfelelő 150/70-es gumikkal.
Az F-nek 3 egyforma méretű tárcsája van, míg az S-nek elöl két 320-as található, a hátsó tárcsájuk mérete és felfogatása megegyezik. Az F-nek ugyan relatív kicsi tárcsái vannak, de gyárilag hűtöttek.
Az F-es régebbi modell mellett az S-es létrának tűnik. Valahogy magasabb az egész motor.
Különösebben nem kérdeztem rá, mert egy szervizbe jártunk az utóbbi 5 évben.. és megbízok a szerelőben, valamint a Csabiban is. A munkalapok elvileg ott vannak a szervizben.
Úgy vettem meg, hogy a szerelőm azt mondta hogy a blokkjához a következő 100 kilométerben valószínűleg érdemben nem kell nyúlni.
Én csak hátsó féktárcsát cseréltem, meg betét. Felújíttattam a hátsó féknyerget. Fékfolyadékok lettek lecserélve, meg kormánycsapágy.
A láncokkal kapcsolatban.
A vezérmű láncokon , meg most hogy mondtad a generátort, mit hajt még lánc ?
Az előző motorom, a 87-es GS 450 is rendíthetetlenül üzemel. Az új tulaj most éppen Krétán mászkál vele.. laza két olajcserés túra. Egy előtte, egy meg amikor hazaér
ezekbe még vót' anyag
Kisebb a csúcsteljesítménye, mindössze 90 lóerő az F 98 lovával szemben, viszont némileg nagyobb a nyomatéka. Felépítésükben megegyeznek
A legfőbb különbség a két motor között a küllemen kívül szerintem a futóműben és a fékrendszerben van.
Az F hátránya hogy 18-as, vékonyka kerekei vannak 100/90 és 120/90. Ez leginkább gumibeszerzésnél lehet problémás, mert relatív szűk a választék.
Az S-nek 17-es kerekei vannak elöl a kommersz 120/70 hátul a mostani túraenduróknak megfelelő 150/70-es gumikkal.
Az F-nek 3 egyforma méretű tárcsája van, míg az S-nek elöl két 320-as található, a hátsó tárcsájuk mérete és felfogatása megegyezik. Az F-nek ugyan relatív kicsi tárcsái vannak, de gyárilag hűtöttek.
Az F-es régebbi modell mellett az S-es létrának tűnik. Valahogy magasabb az egész motor.