Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3-ig fent leszek
Lényegtelen,de azt nagyon helyesen írtad,hogy van saját akarata :). Én is 65 kg körül vagyok.
Húha ! Most látom hogy már "holnap" van. Bocs hogy ilyen későig feltartottalak benneteket, kösz az információkat, és ha nem zavarok máskor is benézek.
Én úgy tudom hogy csak 240 kiló, szárazon meg csak 218

Bikez.com
Azt nem tudom és még sok mást sem a "kicsikéről".Már nagyon zavar,de majd lassan pótolom.
Ha jól tudom 94-ig gyártották ?
Szia Dipshit! Ez is 260 benzinnel. Meg is jött a kuplungkar,köszi mégegyszer.
Eszerint Istváné "F" es
Szia ! Már nézegettem. Egész jól bírja magát. Nem nagyon értek a tipus jelzésekhez, de a tiéd régebbi évjáratnak tünik. Egyébként egy korúak vagyunk. Bennem is van egyféle vonzódás a klasszikus formák iránt
Az F-es lényegesen könnyebb. XJ 900 kilencszázasán ültem, szinte már biciklinek tűnt
Szia Gábor! Látom érdeklődsz az XJ-k után. Én húsvétkor vettem,azóta 3000 km-t mentem,kifogástalan. 300 km ülés meg sem kottyan rajta,pedig 56 éves vagyok. Az oldalamon láthatod. Szia István
Ezt nem lehet csak testtel iránytani. Kéri a hátsóféket ívre húzáskor erősen. De ahogy ráérzünk a technikájára, igazi kezesbárány lesz. 265 kiló plusz a kacatok amik még rajta vannak. Túrán, felpakolva megvan 300 is..
Ez előtti motorom suzuki vx800 volt. Az sem egy pehely súlyú kategória a maga 230 kilójával. De az nem csak álló helyzetben volt otromba hanem menet közben is. Azért is váltottam kisebbre. Ezt csípőből kormány nélkűl lehet irányítani. Az más kérdés hogy nem férek el rajta
Ellenben drága a vízum...

Arra azért készülj fel, hogy az XJ 900S Diversion nem egy pillesúlyú valami. Mondjuk csak álló helyzetben érződik a súlya.. Ez már az a kategória, aminek önálló akarata van. Ha el akar dőlni, akkor bizony az úgy is lesz
Az jó, mert olcsó a benzin ! .
Ha az enyém megmarad én meg körbejárom a Balatont, mert a virgácson egy seggel száz kilométer fölötti táv már emberkínzás !
Nekem nem sürgős Ha megmarad azt se bánom, mert akkor jövőre csinálok vele egy szovjet túrát.
Még nincs kézben a cash ! De érdekelhet !
..át szeretnék nyergelni
Az enyém 530-as irányáron eladó.., mert át szeretnél nyergelni enduróra.

Ami baja van, az egyrészt látszódik, másrészt meg nincs eltitkolva
Ez jó hír mert max 650000ft körül tudnék áldozni. Ahogy nézegettem ebbe az árkategóriába kb 94-es évjáratig lehet vásárolni. Nincsenek illúzióim valószínü 100000 fölötti valós kilométerrel kell számolni.
250 ezer kilométeres várható élettartamot írtak róla a régi tesztek. Ami elég hihetőnek tűnik azok után, hogy érdemi kopás nem volt található a blokkban, amikor tavaly szét lett borítva
Hát elég tartós holminak tűnik !
97-es első forgalomba helyezésű. 120k az 120 000

80-nal került be az országba, a második tulajdonosától. 2007 év végén. Én az első magyar tulajtól vettem
Köszönöm a választ ! A 120k km úgy érted hogy 120000 ? Mikori évjárat a bicajod ?
A másik amit nem pontosan értek, a generátor hajtása lánccal ? Bár mindig akad olyan megoldás amire rálehet csodálkozni.
A fogyasztás nem is olyan veszélyes az én virgácsom is betolja a 4,5-5l benyát ha kicsit jobban kínálom, és cserébe csak 44 pacival lehet gazdálkodni