Szia ! Már nézegettem. Egész jól bírja magát. Nem nagyon értek a tipus jelzésekhez, de a tiéd régebbi évjáratnak tünik. Egyébként egy korúak vagyunk. Bennem is van egyféle vonzódás a klasszikus formák iránt
Szia Gábor! Látom érdeklődsz az XJ-k után. Én húsvétkor vettem,azóta 3000 km-t mentem,kifogástalan. 300 km ülés meg sem kottyan rajta,pedig 56 éves vagyok. Az oldalamon láthatod. Szia István
Ezt nem lehet csak testtel iránytani. Kéri a hátsóféket ívre húzáskor erősen. De ahogy ráérzünk a technikájára, igazi kezesbárány lesz. 265 kiló plusz a kacatok amik még rajta vannak. Túrán, felpakolva megvan 300 is..
Ez előtti motorom suzuki vx800 volt. Az sem egy pehely súlyú kategória a maga 230 kilójával. De az nem csak álló helyzetben volt otromba hanem menet közben is. Azért is váltottam kisebbre. Ezt csípőből kormány nélkűl lehet irányítani. Az más kérdés hogy nem férek el rajta
Arra azért készülj fel, hogy az XJ 900S Diversion nem egy pillesúlyú valami. Mondjuk csak álló helyzetben érződik a súlya.. Ez már az a kategória, aminek önálló akarata van. Ha el akar dőlni, akkor bizony az úgy is lesz
Az jó, mert olcsó a benzin ! .
Ha az enyém megmarad én meg körbejárom a Balatont, mert a virgácson egy seggel száz kilométer fölötti táv már emberkínzás !
Ez jó hír mert max 650000ft körül tudnék áldozni. Ahogy nézegettem ebbe az árkategóriába kb 94-es évjáratig lehet vásárolni. Nincsenek illúzióim valószínü 100000 fölötti valós kilométerrel kell számolni.
250 ezer kilométeres várható élettartamot írtak róla a régi tesztek. Ami elég hihetőnek tűnik azok után, hogy érdemi kopás nem volt található a blokkban, amikor tavaly szét lett borítva
Köszönöm a választ ! A 120k km úgy érted hogy 120000 ? Mikori évjárat a bicajod ?
A másik amit nem pontosan értek, a generátor hajtása lánccal ? Bár mindig akad olyan megoldás amire rálehet csodálkozni.
A fogyasztás nem is olyan veszélyes az én virgácsom is betolja a 4,5-5l benyát ha kicsit jobban kínálom, és cserébe csak 44 pacival lehet gazdálkodni
Bikez.com
Arra azért készülj fel, hogy az XJ 900S Diversion nem egy pillesúlyú valami. Mondjuk csak álló helyzetben érződik a súlya.. Ez már az a kategória, aminek önálló akarata van. Ha el akar dőlni, akkor bizony az úgy is lesz
Ha az enyém megmarad én meg körbejárom a Balatont, mert a virgácson egy seggel száz kilométer fölötti táv már emberkínzás !
Ami baja van, az egyrészt látszódik, másrészt meg nincs eltitkolva
80-nal került be az országba, a második tulajdonosától. 2007 év végén. Én az első magyar tulajtól vettem
A másik amit nem pontosan értek, a generátor hajtása lánccal ? Bár mindig akad olyan megoldás amire rálehet csodálkozni.
A fogyasztás nem is olyan veszélyes az én virgácsom is betolja a 4,5-5l benyát ha kicsit jobban kínálom, és cserébe csak 44 pacival lehet gazdálkodni