A mai napig nem értem,hogy úsztuk meg, szerintem a gyertyák is víz alá kerültek.
Lelki szemeim előtt már láttam, hogy térdig éré vízben tologatjuk a motorokat.
Sziasztok!
Ma elvitték a mocit és ez egy korszak lezárását jelenti nekem! Remélem a következő gazdájának is annyi örömet fog okozni mint nekem. Köszönöm az itt olvasott dolgokat amikből sokat tanultam és ezáltal vált a gépem egy tökéletes és megbízható géppé! Sok sikert az aktuális ex márkatársaknak és akik most gondolkodnak esetleg ilyen vas vásárlásában, ez egy megbízható gép, bár a magyar felhozatal elég ramaty, ahogy a vevőtől is halottam sajna, de talán van olyan darab amiből lehet jót csinálni.
üdv
Szerintem a kis fogasléc a problem ,mivel erő hatásra ki kéne nyitnia mivel alapjáraton nincs fordulat (erőhatás) akkor zörög.Annak idején teflonozással is próbálkozott a Berber csak eladta a gépet .Így az új tulajdonostól kéne megkérdezni ,szokta is hirdetni itt a motort.
Szerintem nem váltó lesz a baj hanem a kuplung ,hiába cseréltél lamellákat és minden egyebet mivel xj nél nincs előfeszítése a kuplungnak.Üsd be a keresőbe " kuplung " és kidob egy csomó hozzászólást ,annak idején a Berber nagyon jól megfogalmazta ezt a dolgot.Sajna ez a zörgés xj vel jár ha nem csúszik a kuplung akkor együtt kell vele élni.
Nem a váltó, hanem a kuplung csinálja azt a hangot. Nem a kosár nem a lamella, hanem ami az egész kuplung szerkezet meghajtó fogaskerekek, illetve annak valami köz darabja. Lóg, lötyög az egész kóceráj ha megnézed közelebbről. Nekem valahogy olaj függő is volt, mert egyes olajoknál jobban előjött, másiknál elhalkult. Az a baj a Divivel, hogy zajos alapból. De hallottam én BMW-t is förtelemes zakatoló, sípoló hangal alapjáraton üresben. Elindult vele Hans és szép hangja lett rögtön. Ha viszont a kalpácsos emberke költözött bele a blokkba , na akkor már baj van.
Slaggal bármikor moshatod! Motoroztam már vele olyan időben, hogy a műszerfalig is alig láttam el az esőtől. gázoltunk át kb. 60mc vízen és semmi probléma nem jelentkezett.
Üdvözlet és tisztelet XJ-s társak.
A téli állást kihasználva nekiáltam csinosítgatni a vasat. (Festés+ ez az) tudna valaki mondani valami csodaszert amitől a megfáradt bemattult alu alkatrészeket kicsit fel lehetne élénkíteni? ja és menyire bírja a gép a mosást? mert a fejidom aladt elég sok kábelkorbács fut.
Alapban megvan....talán a 20/50 OLAJ miatt..de utánna semmi zaj.