Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Normál használat mellett tuti jónak kell lennie 75-80 le láncnak, a többi szerintem csak paraszt vakítás
A lánc halálát a csapok melléleti gumi tömítés kihullása, elhasználódása okozza, kifolyik a görgő alól a kenő anyag és gyorsan kopnak a csapok.
Én se ennyire erősre kalkuláltam csak azt ajánlották 75 Le feletti legyen és kaptam ezt a lehetőséget. De akkor kérdezhetem úgy is ez a DID 520VX2 110 megfelelő lesz nekem felesleges ennél erősebbet?

Az bizonytalanított el hogy erről a típusról olvastam 75 Le alatti kifejezést, máshol 80 Le említenek meg megkülönböztetnek Gold-ot meg simát és így egyszerre ez sok infó nekem.
Szerintem erre a kérdésre nem igen fogsz kimerítő választ kapni!
Nem hiszem, hogy valaha valaki szerelt volna 600-as XJ-re 150 lóerős láncot.
Köszönöm a válaszokat!

2 lehetőségem is van az egyik JT lánckerekek és DID 520VX2 110 lánc (80LE). A lánc 16500 Ft.

Viszont szerelőm azt mondta ő erősebbet venne mert az tovább húzza, és ajánlották ezt:
26300Ft DID 520ZVMX 112 lánc (150LE+, szemkivétel szükséges)

Nálam tapasztaltabb márkatársaim véleményét kérdezném van értelme az erősebb kivitelnek? Ha van megér ez ekkora árkülönbözetet? Mert én is arra törekszem egy életre legyen le a láncról a gondom viszont feleslegesen nem dobálnám most ki a pénzem, viszont ha valóban érdemesebb az erősebbet választani akkor meg már nem 10 ezer Ft-on spórolok ilyen összegeknél.

Köszönöm előre is a segítségeteket!
Keresd zöldi-t a Bandit fórumon, elég jó árakat tud produkálni, főleg az ilyen játék láncoknál mint ami nekünk kell!
Köszi az infót. Nemrég vettem a mocit, és még vannak titkok benne.
nem, sajnos még a focizással várnom kell ,addig marad a mankó
Szerintem egy malomban őrlünk, csak a Magyar nyelvel akadnak problémáink!
Remélem már focizol a gyerköcökkel!
ok legyen igazad
Mágnes szelep vezérli az olaj utját attol füdően, hogy a hőérzékelő éppen nyitott vagy zárt állapotban van e!
Mafeco bocs, nem okoskodni akarok, de a karbiba nincs áramoltatva olaj, a szálak amik rá vannak kötve valami előmelegítést biztosítanak és könnyebben indul a motor hideg időben.
De biztos van valami fontos szerepe, hogy oda tervezték. mit vezérel ez a kütyü?
Az XJ600-as okon 92-97-ig. Az újabakom már elektromosan oldották meg a dolgot.
Motorolaj aramoltatva a porlasztoban? Hol melyik tipusnal?
1. Szóval a leírásból szerinted is megnyúlt szakaszosan? Ha igen kb mennyit használható ez még para nélkül? (Nagyon nem lehet nyúlt mert beleérni nem ér bele menet közben azért.)

Azért foglalkoztat ennyire mert nem egy lánc miatt szeretnék új blokkot vagy egy első esést véghez vinni...

2. Köszönöm a linket körbeérdeklődök. Láttam aranyozott színű DID láncot ami kicsit drágább mint a sima. Van bármi értelme, mi az eltérés? A mostani is arany színű volt "oldalt".

3. Gondolom lánckereket is cserélnem kell hiába teljesen hibátlan ugye? Mert a lánckerekemnek aztán tényleg semmi baja de úgy tudom akkor se tanácsos fennhagyni ez igaz?

Köszönöm a segítséget mindenkinek tanulom lassan a dolgokat tőletek azért remélem.
A porlasztó előmelegításhez van köze, a motorolaj van áramoltatva a porlasztóban.
Különösebb jelentősége nincs nagyon sokan kikötötték ezt a rendszert.
Én itt vettem még tavaszal a léncszettet, ha jól emlékszem 26 körül.
http://motoralkatresz.eu/

Garantálva legalább 36ezer van a láncomba, de a fogaskerekek még nem cápafogasak, a láncot el lehet emelni a lánckeráktől kb. 2-3 mm-ert. Tudom csrélni kéne, de még nem igazán kell folyamatosan állítgatni a feszeségét, kihasználom a régít amég lehet.
mind a 4 karbi egyformán benzines? a kormos gyertya meg a túlfogyasztás azt jelenti sokat kap vagy nem tökéletes az égés. gyertyák mennyit mentek el? légszűrő milyen? lehet szar benzint tankoltál. itt lehet koszos benzin miatt dugulás vagy rossz minőségű anyag és nem úgy dolgozik ahogy kéne.
Szeretném megkérdezni, hogy a karbin van egy hőmérő gomba. annak mi a szerepe. méri az úszóházban lévő benzin hőfokot. Módosítja a gyújtást? Lehet oka ez a kütyü, hogy nem úgy megy a moci ahogy kéne. ezt ki lehet iktatni pl. teszt erejéig.
Kb 25-30 ezret kibír egy normális láncszett, de abban is igazad van , hogy ha nem használod sokat földuton, takarítani tök felesleges. Szerintem a lánctisztító spray-el az x gyűrűk és a lánc közti kenőanyagot is kimosod. Azt pótolni fujkálással szerintem meg nem lehet.
Tudom én.. én akkor untam meg a láncszettjeimet amikor már hetente (ez akkoriban kb 500 kilométert jelentett nálam) kellett feszíteni, és természetesen összevissza volt nyúlva..
Ebben igazad van, csak hosszabb két személyes túra előtt szántam rá magamat a cserére. Mert fő a biztonság!
Nem eszik azt olyan forrón! Szerintem még párezer (2-3) kilométert biztos el tud az futni... nem egy erőgép a 600-as, arról nem is beszélve hogy négyhengeres...
Pfff ez a kiadás most nem hiányzott. 110-120-as tempónál volt még furcsa mintha enyhe rezonanciát éreznék lentről akkor viszont tényleg ez lesz.

Azt hittem ez normális, főleg hogy lazának sehol nem érzem pedig, legalábbis az eddiginél biztosan nem viszont nem egyformán feszes így ez is tény.

2 lánckerék és egy láncszett gondolom, tud valaki olcsó helyet beszerzésére? Több is jöhet akár és jöhet a számolgatás
Detto.
Periodikusan lehet érezni de nagyon-nagyon gyengén, szinte nem is észlelhető.