Normál használat mellett tuti jónak kell lennie 75-80 le láncnak, a többi szerintem csak paraszt vakítás
A lánc halálát a csapok melléleti gumi tömítés kihullása, elhasználódása okozza, kifolyik a görgő alól a kenő anyag és gyorsan kopnak a csapok.
Én se ennyire erősre kalkuláltam csak azt ajánlották 75 Le feletti legyen és kaptam ezt a lehetőséget. De akkor kérdezhetem úgy is ez a DID 520VX2 110 megfelelő lesz nekem felesleges ennél erősebbet?
Az bizonytalanított el hogy erről a típusról olvastam 75 Le alatti kifejezést, máshol 80 Le említenek meg megkülönböztetnek Gold-ot meg simát és így egyszerre ez sok infó nekem.
2 lehetőségem is van az egyik JT lánckerekek és DID 520VX2 110 lánc (80LE). A lánc 16500 Ft.
Viszont szerelőm azt mondta ő erősebbet venne mert az tovább húzza, és ajánlották ezt:
26300Ft DID 520ZVMX 112 lánc (150LE+, szemkivétel szükséges)
Nálam tapasztaltabb márkatársaim véleményét kérdezném van értelme az erősebb kivitelnek? Ha van megér ez ekkora árkülönbözetet? Mert én is arra törekszem egy életre legyen le a láncról a gondom viszont feleslegesen nem dobálnám most ki a pénzem, viszont ha valóban érdemesebb az erősebbet választani akkor meg már nem 10 ezer Ft-on spórolok ilyen összegeknél.
Mafeco bocs, nem okoskodni akarok, de a karbiba nincs áramoltatva olaj, a szálak amik rá vannak kötve valami előmelegítést biztosítanak és könnyebben indul a motor hideg időben.
1. Szóval a leírásból szerinted is megnyúlt szakaszosan? Ha igen kb mennyit használható ez még para nélkül? (Nagyon nem lehet nyúlt mert beleérni nem ér bele menet közben azért.)
Azért foglalkoztat ennyire mert nem egy lánc miatt szeretnék új blokkot vagy egy első esést véghez vinni...
2. Köszönöm a linket körbeérdeklődök. Láttam aranyozott színű DID láncot ami kicsit drágább mint a sima. Van bármi értelme, mi az eltérés? A mostani is arany színű volt "oldalt".
3. Gondolom lánckereket is cserélnem kell hiába teljesen hibátlan ugye? Mert a lánckerekemnek aztán tényleg semmi baja de úgy tudom akkor se tanácsos fennhagyni ez igaz?
Köszönöm a segítséget mindenkinek tanulom lassan a dolgokat tőletek azért remélem.
A porlasztó előmelegításhez van köze, a motorolaj van áramoltatva a porlasztóban.
Különösebb jelentősége nincs nagyon sokan kikötötték ezt a rendszert.
Én itt vettem még tavaszal a léncszettet, ha jól emlékszem 26 körül.
http://motoralkatresz.eu/
Garantálva legalább 36ezer van a láncomba, de a fogaskerekek még nem cápafogasak, a láncot el lehet emelni a lánckeráktől kb. 2-3 mm-ert. Tudom csrélni kéne, de még nem igazán kell folyamatosan állítgatni a feszeségét, kihasználom a régít amég lehet.
mind a 4 karbi egyformán benzines? a kormos gyertya meg a túlfogyasztás azt jelenti sokat kap vagy nem tökéletes az égés. gyertyák mennyit mentek el? légszűrő milyen? lehet szar benzint tankoltál. itt lehet koszos benzin miatt dugulás vagy rossz minőségű anyag és nem úgy dolgozik ahogy kéne.
Szeretném megkérdezni, hogy a karbin van egy hőmérő gomba. annak mi a szerepe. méri az úszóházban lévő benzin hőfokot. Módosítja a gyújtást? Lehet oka ez a kütyü, hogy nem úgy megy a moci ahogy kéne. ezt ki lehet iktatni pl. teszt erejéig.
Kb 25-30 ezret kibír egy normális láncszett, de abban is igazad van , hogy ha nem használod sokat földuton, takarítani tök felesleges. Szerintem a lánctisztító spray-el az x gyűrűk és a lánc közti kenőanyagot is kimosod. Azt pótolni fujkálással szerintem meg nem lehet.
Tudom én.. én akkor untam meg a láncszettjeimet amikor már hetente (ez akkoriban kb 500 kilométert jelentett nálam) kellett feszíteni, és természetesen összevissza volt nyúlva..
Nem eszik azt olyan forrón! Szerintem még párezer (2-3) kilométert biztos el tud az futni... nem egy erőgép a 600-as, arról nem is beszélve hogy négyhengeres...
A lánc halálát a csapok melléleti gumi tömítés kihullása, elhasználódása okozza, kifolyik a görgő alól a kenő anyag és gyorsan kopnak a csapok.